LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik stop de hondehandel in westerhoven u ook.

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
butje
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jan 2006 10:12

ik stop de hondehandel in westerhoven u ook.

Ongelezen bericht door butje »

ik ben op zoek naar mensen die in westerhoven
de naam van die vrouw hoef ik niet te noemen
daar een zieke hond hebben gekocht
of anderen rare ervaring daar mee heeft gemaakt.
ik heb er een zieke hond gekocht met garantie
maar mijn nichtje ook.
ik heb al eerder een forum geplaats en veel mailtjes gekregen
van mensen die bij haar een hond heben gekocht.
ik ga nu een rechtzaak met haar aan.
eens kijken wie er nou het langst vol hout om zieke honden te verkopen.
het zijn wel buitenlandse honden die zij verkoopt.
dus zijn er mensen die mij inlichtingen over haar kunnen geven
dan mag u ze naar mij toe mailen.
ik dank u alvast voor het lezen van dit berichtje.
groetjes butje.

floyd
Berichten: 85
Lid geworden op: 07 sep 2005 13:45

Re: ik stop de hondehandel in westerhoven u ook.

Ongelezen bericht door floyd »

Dat is onbegonnen werk... In Valkenswaard zit ook zo,n pupfabriek. Met garantie, maar de helft is doodziek.

butje
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jan 2006 10:12

Re: ik stop de hondehandel in westerhoven u ook.

Ongelezen bericht door butje »

het niets doen dat heeft zin
zodat de honde handelaren waar een zieke hond vandaan komt
door te laten gaan
ik probeer het toch
wat het mij ook gaat kosten

manija
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:58

Re: ik stop de hondehandel in westerhoven u ook.

Ongelezen bericht door manija »

Beste mijnheer Butje,
Toevallig ben ik ook bij die mevrouw in Westerhoven geweest, en ik kan u zeggen dat ik er versteld van sta hoe goed zij haar zaken in orde heeft. Van elke hond is de moeder aanwezig. De hokken zijn keurig in orde. Ik ben er zeker van dat zij geen enkele hond uit het buiteland haalt, zoals u suggereert. Misschien kunt u uw aandacht beter niet te veel op deze rechtzaak richten maar op uw nederlands. Daar zitten pas veel fouten in!!! :lol:

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: ik stop de hondehandel in westerhoven u ook.

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Sorry dat ik reageer op dit onderwerp.

Ik vind het nogal verdacht dat er naast klachten vaak ook zo opvallend positief op berichten wordt gereageerd.
Zou de desbetreffende mevrouw zelf (onder een of andere schuilnaam) ook berichten meelezen en beantwoorden?

Het gebeurt mij te vaak dat bij een stroom van klachten er altijd wel een zeer opvallend positief verhaal staat terwijl de klachten toch duidelijk kunnen worden geverifieerd.

Wat de hondenhandel betreft zijn het niet alleen vaak die hondenhandelaren die fout bezig zijn maar ook soms ook dierenartsen die verdachte verklaringen als "bewijs" afgeven terwijl later onomstotelijk blijkt dat de verklaring op onjuiste medische gronden zijn gegeven.

Helaas zijn het vaak ook kopers van zo'n schattig puppy die deze als een of andere impulsaankoop beschouwd zonder eerst vooraf goed over de aankoop van zo'n onschuldig dier te hebben nagedacht.
Veel modehonden zijn daar het slachtoffer van.

Gelukkig zijn zij die een Whippet hebben gekozen want in dat kleine wereldje van liefhebbers waar iedereen bijna iedereen kent komen dit soort impulsaanschaf nauwelijks voor gelukkig.

Dit namens Akkefietje van De Bruinbrand die in mei 17 jaar wordt en betovergrootmoeder van ZipZilveruitje.

(met googlen de hele rits te lezen)

Zwamneus
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 sep 2005 13:16

Re: ik stop de hondehandel in westerhoven u ook.

Ongelezen bericht door Zwamneus »

Geen honden uit het buitenland manija?


Burgemeester en wethouders van Bergeijk, gelet op artikel 3:42 en 3:44 tweede lid van de Algemene wet bestuursrecht, maken bekend dat door hen onder voorschriften/beperkingen ter bescherming van het milieu, vergunning/ontheffing is verleend ingevolge de Wet milieubeheer naar aanleiding van de aanvragen van:

mw. M.J. Adriaans (Puppy Home), Braambos 16a te Westerhoven voor het oprichten en in werking hebben van een in- en exportbedrijf in jonge honden (puppy’s), gelegen aan Braambos 16a te Westerhoven.

bron: www.bergeijk.nl

Welke gemeente????? :roll:

noa&nemo
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2006 21:07

Re: ik stop de hondehandel in westerhoven u ook.

Ongelezen bericht door noa&nemo »

Helaas heb ik ruim 3 jaar geleden ook een hele grote fout gemaakt door een hond in Westerhoven te kopen.
We hebben ruim 3 maanden van de eerste weken (bij ons) iedere week een bezoek bij de dierenarts gehad en dat geintje heeft ons veel geld gekost, buiten dat heeft ze veel gedrags problemen gehad. Ze was heel erg dominant, wist niet wat ze wel en niet mocht, ze beet iedereen en je kon haar nergens mee straffen (ze was nergens bang voor).
Bij het uitlaten hadden we naar een paar maanden mensen leren kennen die ook bij haar een paar maanden voor onze aanschaf van onze hond een hond gehaald, ik geloof een Mastif. Die was toen ongeveer een half jaar en had al problemen met zijn heupen of achterpoten. De hond kon nauwelijks lopen/ rennen. Ze zijn terug gegaan naar Westerhoven omdat ze " garantie" zouden hebben op de hond en dan moesten ze de hond levend achterlaten en dan kregen ze een nieuwe. Dat doet dus niemand!!!
Een jaar later spreek ik een kennis die verteld een Engelse Bulldog bij haar gekocht te hebben die de eerste nacht al bijna overleden was omdat ie ziek was. Ze zijn meteen terug gegaan en ze heeft hem daar moeten laten (bijna 2 weken volgens mij) want dat vrouwke uit Westerhoven zou hem naar haar dierenarts brengen. Oftewel weer een zieke hond van haar!!
Al met al ben ik goed over de pis van al die streken van haar en wil ik iedereen helpen met een eventuele rechtzaak tegen haar!!

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: ik stop de hondehandel in westerhoven u ook.

Ongelezen bericht door showgirl »

misschien moet manija zich eens achter de oren krabbelen.
honden horen niet in hokken te zitten. die horen gewoon rond te lopen, wat te denken van de pups, die horen niet in hokken, die moeten gewoon lekker in de woonkamer of buiten rondlopen.

mocht de moederhond bij de puppies aanwezig zijn, vraag je dan eerst eens af of het wel echt de moederhond is, en zo ja, vraag je dan eens af hoevaak ze al een nestje heeft gehad. elk half jaar puppies is geen lolletje en vreet veel te veel energie van de moederhond.
zodra ze niet genoeg meer werpt kan ze weg.

van elke hond is de moeder aanwezig???? hoe bedoel je dat?
bij een handelaar of broodfokker is bijna elke teef familie van elkaar.
kanovaarder zal gelijk hebben, er is er altijd wel 1 die het opneemt voor de ziekegeest van de handelaar, en waarschijnlijk bent u iemand die dicht bij het vuur zit.
stoer hoor om uw zakken te vullen over de rug van deze hondjes. :x

inge b
Berichten: 59
Lid geworden op: 06 mar 2006 21:10

Re: ik stop de hondehandel in westerhoven u ook.

Ongelezen bericht door inge b »

Weet iemand of dat kennel in westerhoven een e-mail adres heeft kunnen we die monsters lekker lastig gaan vallen!!

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: ik stop de hondehandel in westerhoven u ook.

Ongelezen bericht door bitchy »

spam? :lol:
nee, dat is strafbaar, dan worden wij opgepakt 8) in plaats van zij.

bij de supermarkt in de buurt foto's ophangen van slachtoffers van de hondenhandel?
schrijven over het leven van de fokteef van de handelaar in het dagblad?

arntsvantol
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:12

Re: ik stop de hondehandel in westerhoven u ook.

Ongelezen bericht door arntsvantol »

kijk eerst even na waar je een pup haal of controleer bij je dierenarts


Kyra
Laatst gewijzigd door arntsvantol op 10 mar 2006 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.

inge b
Berichten: 59
Lid geworden op: 06 mar 2006 21:10

Re: ik stop de hondehandel in westerhoven u ook.

Ongelezen bericht door inge b »

he Bithcy weet je zeker dat dat strafbaar is heb er namelijk al verschijnende verstuurd,ik scheld ze niet uit maar laat wel weten hoe ik over ze denk!!

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: ik stop de hondehandel in westerhoven u ook.

Ongelezen bericht door bitchy »

nou geloof ik niet dat ze daar wakker van liggen,
maar waar vind ik hun mailadres dan?

gr.
JoAnn

inge b
Berichten: 59
Lid geworden op: 06 mar 2006 21:10

Re: ik stop de hondehandel in westerhoven u ook.

Ongelezen bericht door inge b »

ok dan hier komen de websites daar staan ook hun e-mail adressen op:
www.puppykennel.nl, www.2hondjes.nl, wwww.petcenter.be, succes en bedankt!!

michel93
Berichten: 64
Lid geworden op: 16 jan 2006 18:53

Re: ik stop de hondehandel in westerhoven u ook.

Ongelezen bericht door michel93 »

nou geloof ik niet dat ze daar wakker van liggen,
maar waar vind ik hun mailadres dan?

gr.
JoAnn

Idd, je kan beter gewoon computergestuurd ze 1000-en spam mails sturen :P anoniem natuurlijk :P :lol:

butje
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jan 2006 10:12

Re: ik stop de hondehandel in westerhoven u ook.

Ongelezen bericht door butje »

HOI NAMIJA

IK ZAL JE BIJ DEZE VERTELEN
DAT IK DAAR BEWIJS VAN HEB
EN OP HET GEBIED VAN MIJN NEDERLANDS
DAT VIND IK HEEL ZWAK GEZEGT VAN JOU
OF JE BENT MARIA ZELF OF EEN KENNIS VAN HAAR
ALS MARIA EEN VROUW WAS GEWEEST
EN ZO GOED VOOR HAAR DIEREN EN KLANTEN WAS
DAN HAD ZE MIJ WEL EEN BRIEF TERUG GESTUURD
MAAR ALS JE HAAR DE WAARHEID ZEGT
DAN KENT ZIJ JOU NIET MEER
MAAR IK ZIE HAAR SAMEN MET DE DIEREN BESCHERMING
VOOR DE RECHTBANK
DENK DAAR MAAR NOU EENS OVER NA

STOP DE HONDENHANDEL IN WESTERHOVEN.........


DAT IS WAAR IK VOOR KNOK.

bribe
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 apr 2006 00:22

Re: ik stop de hondehandel in westerhoven u ook.

Ongelezen bericht door bribe »

Het is nu inmiddels drie en een halfjaar geleden dat wij via een advertentie in de krant in contact kwamen met het braambos, en daardoor twee pups in een week tijd dood hebben zien gaan. Gezien de meldingen bij Radar kan ik me niet voorstellen dat er nog steeds mensen zijn die hun kop hiervoor in het zand steken!!!!! Dit maakt me erg kwaad, en ik wens je heel veel succes met je "jacht op Maria"Ik steun je hoor.

Gesloten