LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koopcontract pup

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
mh73

Re: Koopcontract pup

Ongelezen bericht door mh73 »

Jolijn schreef:
Of dit bij TS zo is, weten we niet.
Daarom heb ik het ook algemeen gehouden.

Ik vind het erg vervelend voor ts dat iets wat een leuke ervaring had moeten zijn, nu zo'n nare nasleep heeft met bedreiging en al erbij. Het is jammer dat je niet altijd van te voren in kunt schatten met wat voor persoon je in zee gaat.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Koopcontract pup

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

mh73 schreef:
Jolijn schreef:
Of dit bij TS zo is, weten we niet.
Daarom heb ik het ook algemeen gehouden.

Ik vind het erg vervelend voor ts dat iets wat een leuke ervaring had moeten zijn, nu zo'n nare nasleep heeft met bedreiging en al erbij. Het is jammer dat je niet altijd van te voren in kunt schatten met wat voor persoon je in zee gaat.
daar heb je gelijk in...

Denk ook echt niet,( zo,n gevoel) dat je even hup pup oppakt en terug brengt,denk toch wel ff slikken.
Kinderen uitleggen maar waarom....

Ik denk dat ik het ook gedaan zou hebben,operatie leuk en aardig,ook realistisch zijn,lukt het,wat kost het,ja levend wezen geld doet er niet,nee tuurlijk,maar je moet het wel hebben.
En helpt het of moet beestje als nog.,,

Ik zou verschrikkelijk van slag zijn,heb bijna drie uur met pup onder mijn jas in auto gezeten en had gelijk niemand komt aan hem....liefdegevoel,denk dat vele dat herkennen...
Maar ja dan zoiets,is het beter gevoel uitschakelen actie...

Succes

Gesloten