Kosten bij de dierenarts

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
nuisje
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2018 15:10

Re: Kosten bij de dierenarts

Ongelezen bericht door nuisje »

Het is bij de beesten af om in de term te blijven de praktijken worden steeds groter de gebouwen steeds luxer en de prijzen steeds hoger voor dat ze BTW moesten betalen betaal ik voor nagels knippen 5 euro maar toen moesten ze BTW gaan betalen werd het opeens 35 euro maar dat was nog niet alles want opeens moest mij hond verdoofd worden om zijn nagels te knippen er toen werd de prijs 70 euro voor het knippen van een paar nagels het zijn de grootste oplichters ter aarde want ze hebben niets met het welzijn van onze dieren het gaat ze alleen maar om in zo een kort mogelijke tijd zoveel mogelijk geld binnen te halen om hun eigen zakken te spekken want men weet dat een dier bij de meesten mensen mee telt als iemand in het gezin dus je komt toch wel naar hun toe.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Kosten bij de dierenarts

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Overdrijven is ook een kunst.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Kosten bij de dierenarts

Ongelezen bericht door Moneyman »

nuisje schreef:
17 nov 2023 21:52
Het is bij de beesten af om in de term te blijven de praktijken worden steeds groter de gebouwen steeds luxer en de prijzen steeds hoger voor dat ze BTW moesten betalen betaal ik voor nagels knippen 5 euro maar toen moesten ze BTW gaan betalen werd het opeens 35 euro maar dat was nog niet alles want opeens moest mij hond verdoofd worden om zijn nagels te knippen er toen werd de prijs 70 euro voor het knippen van een paar nagels het zijn de grootste oplichters ter aarde want ze hebben niets met het welzijn van onze dieren het gaat ze alleen maar om in zo een kort mogelijke tijd zoveel mogelijk geld binnen te halen om hun eigen zakken te spekken want men weet dat een dier bij de meesten mensen mee telt als iemand in het gezin dus je komt toch wel naar hun toe.
Dit moet haast wel de langste zin op het hele forum zijn.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Kosten bij de dierenarts

Ongelezen bericht door moederslink »

Lady1234 schreef:
17 nov 2023 22:49
Overdrijven is ook een kunst.
Nou, wanneer je van €5 naar € 70 gaat voor het knippen vd nagels vh dier, vind ik dat behoorlijk stuitend.
De nagels van mijn katten worden gratis geknipt tijdens een consult ,wanneer ik daarom vraag.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Kosten bij de dierenarts

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dat verhaal geloof je toch niet.

Dagkoers
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Kosten bij de dierenarts

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Misschien een domme vraag, maar kan je deze kosten aftrekken als je aangifte doet inkomstenbelasting?

Ron5300
Berichten: 290
Lid geworden op: 20 jul 2023 16:15

Re: Kosten bij de dierenarts

Ongelezen bericht door Ron5300 »

@ Dagkoers, nee een huisdier is voor de wet een product dat de eigenaar zelf in goede staat dient te houden.

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kosten bij de dierenarts

Ongelezen bericht door witte angora »

Voor 4,95 kun je een speciaal nagelknippertje voor de kat kopen.

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Kosten bij de dierenarts

Ongelezen bericht door Erthanax »

Nagels knippen bij een hond? Moet die niet gewoon meer lopen, als de nagels te lang worden? (Tenzij het om een hubertusklauw gaat natuurlijk, want die slijt niet bij het lopen.)

yvonne_909
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2023 09:54

Re: Kosten bij de dierenarts

Ongelezen bericht door yvonne_909 »

@Erthanax: ook als je genoeg loopt met je hond loopt kan het zijn dat je toch af en toe de nagels moet knippen.
Het is maar net op welke ondergrond de hond veel loopt, hoe hard de nagels zijn en hoe makkelijk ze wel of niet slijten.

Plaats reactie