PapegaaienSchool.nl neemt je geld af

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: PapegaaienSchool.nl neemt je geld af

Ongelezen bericht door juliomariner »

amen

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: PapegaaienSchool.nl neemt je geld af

Ongelezen bericht door Moneyman »

sara-01 schreef:
17 feb 2023 15:41
Al 13 jaar ben ik lid van deze papegaaienschool en ik voel mij persoonlijk beledigd en benadeeld door het feit dat dit soort smerig ongefundeerd vergif zomaar online kan blijven staan, terwijl er nog nooit zoveel censuur is gepleegd als de laatste 3 jaar. Leugens moeten blijven, want de waarheid moet blijkbaar verdwijnen.

Jullie halen hier niet alleen mensen door het slijk ....
[...]
Geen slimme actie om een al lang vergeten topic weer naar boven te halen en daardoor weer te activeren in de zoekmachines. Goed gedaan :mrgreen:

Los daarvan: ik zie dat mijn onderstaande commentaar van 1,5 jaar oud nog steeds actueel is - veel lerend vermogen is er blijkbaar niet.

Bottom line: een goede reputatie bouw je niet op met dit soort online kruistochten, maar alleen door je klanten en de wereld om je heen serieus te nemen.

Succes!
Moneyman schreef:
06 okt 2021 11:03
Man man man. Wat een treurnis, als je ff door die site scrollt. En dan laat ik bewust het Covid-gedeelte maar buiten beschouwing en beperk ik me tot de consumentenkant van het verhaal.

Als iemand dit soort zaken leest, dan ben je toch al klaar en koop je daar niets meer...
Mocht u gedurende de nimmer vooraf te bepalen duur, totdat een betreffende vogel volgens genoemde voorwaarden aan u kan worden overgedragen om willekeurig welke reden deze overeenkomst willen be?ndigen dan bestaat die mogelijkheid ten alle tijden binnen de in die overeenkomst met u schriftelijk vooraf overeengekomen voorwaarden.

Een van die voorwaarden is dat er nooit aanbetalingen zullen worden geretourneerd al was het alleen maar vanwege zojuist genoemde redenen.

Het proberen hier onderuit te komen door het doen van aangifte, inschakelen van laster media en smaad campagnes wordt volgens eveneens met u schriftelijk overeengekomen voorwaarden onherroepelijk beschouwd als ontbinding van de overeenkomst, waarbij geen betalingen worden geretourneerd. Uiteraard wordt hiervan op onze beurt dan ook aangifte gedaan.

Mocht men zich in dit verband verenigen om collectief met de daarbij behorende hoge onkosten alsnog de door ons rechtmatig verkregen gelden te trachten terug te krijgen, dan beschouwen we dit als doelbewuste inkomstenderving en ernstige belemmering van werkzaamheden welke als zodanig bij het daarvoor aangewezen justitie apparaat zullen worden neergelegd. Hierbij maken we geen onderscheid tussen een koningin of medewerker groenvoorziening en alles ertussenin.

Dit alles reeds sinds 2001 als onderdeel van onze algemene voorwaarden.

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: PapegaaienSchool.nl neemt je geld af

Ongelezen bericht door juliomariner »

haha wat een grapjassen, ze denken hiermee dus boven de wet te staan.

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: PapegaaienSchool.nl neemt je geld af

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik zet de pinda's weer klaar. Voor de papegaaien natuurlijk.

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: PapegaaienSchool.nl neemt je geld af

Ongelezen bericht door BL2 »

Alleen al de "schreeuwerige" website zou mij nooit kunnen overhalen mij bij deze club aan te sluiten, en dan heb ik het nog niet over wat bijzondere algemene voorwaarden.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: PapegaaienSchool.nl neemt je geld af

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Wordt het niet tijd voor een slotje, gaat nergens meer om!

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: PapegaaienSchool.nl neemt je geld af

Ongelezen bericht door juliomariner »

Vind het wel grappig te zien in welke bochten deze wappies zich nu weer wringen.

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: PapegaaienSchool.nl neemt je geld af

Ongelezen bericht door BL2 »

sara-01 schreef:
17 feb 2023 15:41
....Al 13 jaar ben ik lid van deze papegaaienschool en ik voel mij persoonlijk beledigd .....
En ik altijd maar denken dat Papegaaien heel snel leren.

Duc
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2016 15:01

Re: PapegaaienSchool.nl neemt je geld af

Ongelezen bericht door Duc »

BL2 schreef:
19 feb 2023 10:40
sara-01 schreef:
17 feb 2023 15:41
....Al 13 jaar ben ik lid van deze papegaaienschool en ik voel mij persoonlijk beledigd .....
En ik altijd maar denken dat Papegaaien heel snel leren.
Papegaaien wel, de eigenaren…………… :lol: Denk t niet

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: PapegaaienSchool.nl neemt je geld af

Ongelezen bericht door BL2 »

Ik denk waar ken ik die zeer tevreden cliënt Sunil van de Papagaaienschool ook al weer van.
O ja, een copyright vrije foto van een "vriendelijke Indiase man" zo van het internet geplukt.....

https://nl.depositphotos.com/8003753/st ... n-man.html

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: PapegaaienSchool.nl neemt je geld af

Ongelezen bericht door Erthanax »

BL2 schreef:
19 feb 2023 17:19
Ik denk waar ken ik die zeer tevreden cliënt Sunil van de Papagaaienschool ook al weer van.
O ja, een copyright vrije foto van een "vriendelijke Indiase man" zo van het internet geplukt.....

https://nl.depositphotos.com/8003753/st ... n-man.html
Oei, had u dat maar niet gemeld. Nu is Sunil boos!

Plaats reactie