LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
ikbenik

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door ikbenik »

Dat is niet juist. De consument mag op iedere manier die hij wil bewijzen dat hij met deze winkel een overeenkomst heeft en bepaalde rechten heeft.



Als hij dit niet aan kan tonen, dan heeft hij een probleem.
Want dan heeft hij nergens recht op.

patrick meijer
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2007 22:50

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door patrick meijer »

Sorry hoor maar ik ben z'n 13 jaar monteur geweest en ik kan de mensen echtwel dit merk aanraden, ten opzichte van de prijs en kwaliteit verhouding van vele andere ( top) merken.
Nordland is in vele opzichten een betere keuze, zeker als je naar de kwaliteit van de print plaat, koolstofmotor etc, kijkt. Zo degelijk het zit niet eens in Miele (wat eigenlijk het merk is met de meeste storingen). Dus gewoon een goede keuze die Nordland machines!

jora39
Berichten: 93
Lid geworden op: 31 jan 2007 21:03

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door jora39 »

:?:
Laatst gewijzigd door jora39 op 18 nov 2008 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Toolboy

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door Toolboy »

@ Patrick.

Wat bedoel je met een koolstofmotor??

subgrover
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 aug 2007 19:29

Re: 2e nordland wasmachine in 4 jaar tijd ook al kapot!!

Ongelezen bericht door subgrover »