Airco Syen

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
IkLida
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mar 2013 08:20

Airco Syen

Ongelezen bericht door IkLida »

Goedemiddag,
Ik woon sinds kort in een nieuw huis en daar zit een airco van max 2 jaar oud in. Nu wilde ik deze vandaag op warm zetten maar zodra ik dat doe valt deze uit. Nu is er nog een stand (dat circulatie symbool) dat het ook niet doet.
Ik kan op internet niks vinden in het Nederlands of Engels over deze airco. Een gebruiksaanwijzing ofzo. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden?
Ook zag ik dat de huidige temperatuur helemaal niet wordt aangegeven. Binnen niet en buiten niet. De temperatuur die je zelf instelt staat ook op de afstandsbediening.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? Ik zie ook geen knop op het apparaat zelf waar ik iets mee kan. In de bijlagen zet ik een paar foto’s.
IMG_3716.jpeg
(44.93 KiB) 658 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
IMG_3714.jpeg
(85.18 KiB) 658 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?


IkLida
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mar 2013 08:20

Re: Airco Syen

Ongelezen bericht door IkLida »

Dank je wel Moneyman. Ik kan hier alleen weinig mee. Ik snap hier helemaal niets van helaas. Ik heb zelf al gegoogeld maar in het Nederlands of Engels is niets te vinden. Ik heb geen idee hoe ik het eerst voorelkaar krijg dat hij de goede temperatuur aangeeft. Dat zou al heel fijn zijn

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Airco Syen

Ongelezen bericht door Moneyman »

IkLida schreef:
16 okt 2023 17:35
Ik kan hier alleen weinig mee. Ik snap hier helemaal niets van helaas.
Je kunt niets anders doen dan de teksten kopiëren en door de vertaalmachine gooien.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Airco Syen

Ongelezen bericht door scontra »

IkLida schreef:
16 okt 2023 17:16
Goedemiddag,
Ik woon sinds kort in een nieuw huis en daar zit een airco van max 2 jaar oud in. Nu wilde ik deze vandaag op warm zetten maar zodra ik dat doe valt deze uit. Nu is er nog een stand (dat circulatie symbool) dat het ook niet doet.
Wellicht ten overvloede, maar zodra van een airco warmte wordt gevraagd dan valt deze stil en het kan (vele) minuten duren voordat deze weer vanzelf aangaat om de verwarmde lucht te gaan blazen.

Capstan Beyond
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2015 11:34

Re: Airco Syen

Ongelezen bericht door Capstan Beyond »

Reactie van scontra klopt helemaal. De aangeven temperatuur op de afstandsbediening is altijd de ingestelde temperatuur en niet die van de omgeving.

IkLida
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mar 2013 08:20

Re: Airco Syen

Ongelezen bericht door IkLida »

Nou, ik ben weer thuis en nogmaals geprobeerd en nu enige minuten gewacht. Ik durf het bijna niet te zeggen maar hij doet het gewoon 🫣.

Dan nog de temperatuur die op de afstandsbediening staat. Je hebt een paar tekentjes die je ziet als je de temp knop indrukt. 1 Betekent de temperatuur buiten en 1 die van binnen. Daar geeft hij de temperatuur aan die ik heb ingesteld. Als ik op internet lees zou je daar toch de huidige temperatuur moeten zien? Hoe weet dat ding anders hoe warm het is en hoeveel hij moet koelen en verwarmen?

Plaats reactie