LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AEG Km 4000, lampje knippert apparaat kapot

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Zandor
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2016 14:07

AEG Km 4000, lampje knippert apparaat kapot

Ongelezen bericht door Zandor »

Ik heb op 23 april 2016 via marktplaats een AEG keukenmachine gekocht, die mensen hadden hem bij een nieuwe keuken gekregen en hadden er niets aan dus ze verkochten hem nieuw in doos via mp.
Nu is het 10 okt. en ik was heel de dag weg en toen ik thuis kwam knipperde het lampje en de machine doet niets meer. AEG gaat uit van het serie nr, dat komt uit 2014, dus geeft geen garantie.
Hebben ze gewoon oude machines gratis weggegeven omdat er iets aan mankeerde en nu verschuilen ze zich achter een productie datum???
Ik heb geen poot om op te staan omdat ik geen bon heb, ik heb alleen een post op mijn fb met foto's maar dat is niet voldoende. Ik kan nu 250,- weggooien omdat AEG er een potje van maakt. En ik ben lang niet de enige met een knipperend lampje, er zij er veel meer ingetrapt!!!
Nooit meer AEG!!!!!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: AEG Km 4000, lampje knippert apparaat kapot

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Zandor schreef:Ik heb op 23 april 2016 via marktplaats een AEG keukenmachine gekocht, die mensen hadden hem bij een nieuwe keuken gekregen en hadden er niets aan dus ze verkochten hem nieuw in doos via mp.
Nu is het 10 okt. en ik was heel de dag weg en toen ik thuis kwam knipperde het lampje en de machine doet niets meer. AEG gaat uit van het serie nr, dat komt uit 2014, dus geeft geen garantie.
Hebben ze gewoon oude machines gratis weggegeven omdat er iets aan mankeerde en nu verschuilen ze zich achter een productie datum???
Ik heb geen poot om op te staan omdat ik geen bon heb, ik heb alleen een post op mijn fb met foto's maar dat is niet voldoende. Ik kan nu 250,- weggooien omdat AEG er een potje van maakt. En ik ben lang niet de enige met een knipperend lampje, er zij er veel meer ingetrapt!!!
Nooit meer AEG!!!!!
Waarom geef jij AEG de schuld? Je moet bij de verkoper zijn! Heb je het apparaat in de tussentijd gebruikt?

Ga je verhaal maar halen bij de persoon die hem aan je verkocht heeft.

AEG is jou helemaal niets verplicht. Zeker niet voor een apparaat van 2 jaar waar compleet onduidelijk is waar het vandaan komt of wat er mee is gebeurd.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: AEG Km 4000, lampje knippert apparaat kapot

Ongelezen bericht door Brainless »

Ik kan nu 250,- weggooien omdat AEG er een potje van maakt.
Dus u gaat voor een 2dehandse keukenmachine, die u particulier via MP koopt.
En AEG maakt er een potje van?!
Dat vind ik een vreemde conclusie.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: AEG Km 4000, lampje knippert apparaat kapot

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Inderdaad een rare houding van TS.

Oh ja, wij werken allemaal bij AEG (ik zeg het maar vast, hoeft TS het niet te doen).

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: AEG Km 4000, lampje knippert apparaat kapot

Ongelezen bericht door moederslink »

Hebben ze gewoon oude machines gratis weggegeven omdat er iets aan mankeerde en nu verschuilen ze zich achter een productie datum???
Hoe komt u bij de conclusie dat dit oude machines waren?
Dat ding zat nog in de doos vd verkoper. ( vreemd dat deze verkoper hem pas na 2 jr via MP aanbiedt , maar goed dat kan...)
U heeft hem kennelijk een halfjaar probleemloos kunnen gebruiken . En dan komt u 10 okt thuis en het lampje knippert.... :roll:
Misschien een kleinigheid?
U kunt idd nu nergens terecht, dat ding is een half jaar gebruikt , en AEG heeft hier niets meer mee te maken.

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: AEG Km 4000, lampje knippert apparaat kapot

Ongelezen bericht door gemist »

Ik zou bij AEG naar het merk van de gebruikte indicatielampjes vragen. En daar dan een machine van kopen. Die fabrikant weet wat kwaliteit is...

Gesloten