LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kwellen of quelle KOUDE DOUCH

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
gabrielle

kwellen of quelle KOUDE DOUCH

Ongelezen bericht door gabrielle »

Wie heeft ook zo'n probleem met Quelle (een kwel dus)
Dat is een Duits Postorder Bedrijf.
In augustus een aanbetaling gemaakt van 374 euro. Ik mijn diepvriezer na bijna 6 weken gekregen van 299 euro blijft er dus 75 euro over.

Krijg ik vandaag weer een rekening of ik effe 150 euro wil betalen. Omdat ik ook een wasmachine heb besteld. Die ik trouwens tesamen met mijn diepvriezer heb besteld. Niks excuses ofzo
Moet ik trouwens opeens 2x verzendkosten betalen,terwijl er in de gids anders staat. Maar ik heb toch een voorschot gedaan? En je voorschot krijg je geen rente,terwijl als jij een paar dagen te laat zou betalen dan moet je rente betalen. Mijn moeder heeft een fiets besteld bij die KWELLErs Wacht ze al 3 maanden op. Niet even een berichtje sturen aan haar wanneer de levering plaats kan vinden. Ze doen net of het de normaalste zaak van de wereld is.
Voor mij krijgt dit bedrijf een koude douch. VOOR MIJ IS QUELLE EEN KWEL GEWORDEN EN IK WIL IEDEREEN AANRADEN OM HIER NIETS TE BESTELLEN WANT JE MOET MAANDEN WACHTEN OP JE BESTELLINGEN EN VRIENDELIJK TE WOORD GESTAAN DOEN ZE OOK NIET. ZE ZIJN ZO AROGANT. NET of jij alles gratis krijgt.

uhh

Re: kwellen of quelle KOUDE DOUCH

Ongelezen bericht door uhh »

Voor dat geld kan je in Nederland zo wat goeds in een winkel kopen.
Liever op afbetaling? Nederland heeft ook neckermann en wehkamp.

Waarom een postorder bedrijf in Duitsland?

gabrielle

Re: kwellen of quelle KOUDE DOUCH

Ongelezen bericht door gabrielle »

Omdat Quelle ook tegenwoordig in Nederland zit.

Gesloten