LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lekkage aan een Bauknecht-inbouwvaatwasmach * type GSX 4756

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Gast

Lekkage aan een Bauknecht-inbouwvaatwasmach * type GSX 4756

Ongelezen bericht door Gast »

Tot 2 keer toe hebben wij lekkage gehad aan onze Bauknecht-inbouw-vaatwasmachine * type GSX 4756. Deze lekkage is beide keren veroorzaakt doordat een ondeugdelijke waterslangklem eraf is gesprongen. De eerste klem werd in 2000 vervangen door een deugdelijker type, de slangklem aan de andere kant aan de andere kant van de slang begaf het eerste kerstdag 2003. Beide klemmen zijn nu van een type dat je met behulp van een schroef kunt aandraaien, dus die springen er nú níet meer vanaf.
Bauknecht voelt zichzelf niet verantwoordelijk voor onze schade van in totaal € 205,16.
Deze waterschadeklachten door het gebruik hunnerzijds van ondeugde-lijke slangklemmen zijn bij hun ( volgens hen in een briefwisseling én een telefonisch onderhoud ) níet bekend. Wél hebben ze de garantie-termijn op de tweede vervanging met een jaar extra verlengd.
Van zo'n duur apparaat verwacht ik zulke klachten níet!
Komt deze klacht U wél bekend voor?
En vindt U de handelwijze van Bauknecht 'coulant'?

Met vriendelijke groeten,

A.J. Bakels
Topaas 67
1625 RP Hoorn

tim

Re: Lekkage aan een Bauknecht-inbouwvaatwasmach * type GSX 4756

Ongelezen bericht door tim »

Geachte lezer

Als ik dit lees denk ik als eerste wie heeft de machine geplaatst ? en is dit wel helemaal goed gegaan . Ik heb nog nooit meegemaakt dat de slangenklemmen losgeraakt zijn terwijl de machine goed geplaatst was. in dit geval vind ik ook niet dat het op bauknecht te verhalen valt.
mocht er eventueel waterschade zijn onstaan dan kunt u dit op uw eigen verzekering verhalen . graag verneem ik van u wie de machine geplaatst heeft en of deze nog wel eens tussentijds verplaatst is geweest

vrgr Tim

Gesloten