LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vervanging scheerblad

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Sorbix

vervanging scheerblad

Ongelezen bericht door Sorbix »

:( Van mijn Braun scheerapparaat type 5550 is alleen het scheerblad kapot. In de winkel zit er echter niets anders op dan ook twee onderdelen erbij te kopen waar ik niet om heb gevraagd. Zit namelijk allemaal in 1 zo'n gesealde verpakking. Dus zit ik nu met mijn nieuwe scheerblad + een daaronder passend onderdeel (wat ik ook zelf dus nog heb) plus een spuitbus shaver cleaner. Kosten:.......€ 23,99!!!
BELACHELIJK, dat Braun de consument dwingt tot het kopen van ongevraagde en onbenodigde artikelen. Wat een verspilling en wat een geld. Braun, verzin eens iets klantvriendelijkers en milieubewuster, dit is HEEL slecht! (foto's beschikbaar)

Gast

Re: vervanging scheerblad

Ongelezen bericht door Gast »

Niet alleen braun hoor, alle merken doen dit!

Tegenwoordig kan je beter een nieuw scheerapparaat kopen, dan een scheerblaadje vervangen.

het is belachelijk, maar we leven nu eenmaal in een weggooi tijdperk.
De scheerapparaten kosten haast niks meer, maar de onderdelen zijn niet mee gezakt.
Vroeger was het andersom, scheerbladen waren stukken goedkoper.

oledum

Re: vervanging scheerblad

Ongelezen bericht door oledum »

dat is niet geheel waar. Je kan ook de onderdelen los krijgen. Alleen willen vaak winkels die niet los bestellen.

Gesloten