LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zanussi wasmachine

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
patricia

zanussi wasmachine

Ongelezen bericht door patricia »

Wij hebben in november 1998 een zanussi wasmachine gekocht, destijds nog bij de grote een. Wij hadden daarbij gelijk een verzekering voor 5 jaar gekocht. Na iets meer als 2 jaar bleek deze kapot te zijn. Er kwamen gaatjes in de was en zwarte vegen. Na onderzoek van de monteur was er in deze machine een complete nieuwe binnen en buiten trommel nodig en nieuwe lagers. De monteur van de zanussi is 3 maal geweest. De eerste maal om te kijken wat er nodig was om de machine te maken. De tweede maal kwam hij om de machine te maken, maar zaten de onderdelen kapot in de doos en moest hij dus nieuwe bestellen. En de derde keer om de machine te maken. Bij de derde maal zei hij nog dat als hij het had geweten hij de zanussi had geadviseerd ons een nieuwe machine te doen, omdat de reparatie nog meer koste dan dat de machine gekost had. Wij hoefden geen stuiver te betalen door die verzekering. Nu na twee en half jaar is de machine weer kapot. Er zou weer een nieuwe binnen en buiten trommel in moeten en nieuwe lagers. Nu moesten wij weer een beroep doen op die verzekering, maar moesten wij bijna 260 euro zelf betalen. Wij waren het hier niet mee eens en belden naar de zanussi in Nederland. In eerste instantie kreeg ik een man aan de telefoon die dit alles niet normaal vond en wou proberen of hij het kon regelen dat wij niets hoefden te betalen. Hij zou ons diezelfde dag nog terug bellen, maar heeft dat niet gedaan. Ik heb toen zelf de volgende dag weer gebeld en kreeg een dame :? :!: aan de telefoon die niet echt behulpzaam was. Er bleek niets in de computer te staan over mijn telefoontje van die dag daarvoor. Ik heb haar toen alles uitgelegd en erbij verteld dat ik het niet normaal vond dat in zo'n jonge wasmachine tot twee maal toe zo'n grote reparatie nodig was en dat ik iemand hierover wou spreken van de Zanussi. Ook over het bedrag wat ik zelf zou moeten betalen. Ze was zeer onbeleefd en vond het ook niet nodig om mij fatsoenlijk te woord te staan. Ik heb haar toen gevraagd mij door te verbinden met de colega die ik die dag daarvoor aan de telefoon heb gehad, maar dat wou ze absoluut niet doen.Toen ik haar vroeg waar ik een eventuele klachten brief heen kon sturen kreeg ik van haar te horen dat dat naar haar afdeling zou moeten en dat ik dan het zelfde antwoord zou krijgen. Ik zou gewoon de reparatie moeten betalen. Ik heb zelfs nog geprobeert van haar een adres van de fabriek los te krijgen, maar die wou ze niet geven. Wij voelen ons gewoon in ons hemd gezet en wij vragen ons ook af of er nog meer mensen zijn met deze klachten.

Met vriendelijke groet,

P.A. Reimerink-Berendsen

Gesloten