LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Exploderend senseo kopje

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Sven
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 sep 2005 19:32

Exploderend senseo kopje

Ongelezen bericht door Sven »

Hoi

Gisteren was ik jarig en heb ik van mijn vriendin een heel mooi oranje senseo apparaat gehad. Bij dit apparaat zaten o.a. 2 stijlvolle kopjes (glaasjes eigenlijk), met "senseo" erop geprint. Nou was ik net van plan een lekker kopje senseo te gaan maken, en terwijl ik wachtte terwijl het kopje vol liep, explodeerde het!! Wat een bende. En ik schrok me helemaal wild.
Ik ben zelfs gewond geraakt aan mn duim!

Wees gewaarschuwd, ookal zijn de kopjes heel mooi, gebruik ze niet!!

Wat kan ik nou het beste doen?

mr T.
Berichten: 976
Lid geworden op: 02 sep 2005 14:50

Re: Exploderend senseo kopje

Ongelezen bericht door mr T. »

Klagen bij de winkel waar je het apparaat hebt gekocht. Levert dat niets op, dan klagen bij Philips. Bij dat laatste wens ik je overigens veel sterkte.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Exploderend senseo kopje

Ongelezen bericht door SJZ »

foutje, bedankt.
Laatst gewijzigd door SJZ op 11 sep 2005 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Exploderend senseo kopje

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Een exploderend kopje....................was het niet gewoon uit elkaar gebarsten.

Een simpele fabricagefout, jammer niks aan te doen.


Z E I K E N bij Philips of DE is zinloos.

Sven
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 sep 2005 19:32

Re: Exploderend senseo kopje

Ongelezen bericht door Sven »

Ja inderdaad uitelkaar gebarsten :D kon even geen ander woord bedenken. Maar ik heb een email naar philips geschreven, want dit lijkt me toch niet echt de bedoeling met die kopjes. Het is een fout van hun kant, dus vind ik wel dat ze er iets aan moeten doen.

Mk
Berichten: 990
Lid geworden op: 01 aug 2005 19:51

Re: Exploderend senseo kopje

Ongelezen bericht door Mk »

Succes, de klantenservice van Philips is nihil.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Exploderend senseo kopje

Ongelezen bericht door eeliane »

Voor het zelfde geld staat er een (klein) kind op ooghoogte mee te kijken, en explodeert t kopje in het gezichtje. Schandalig gewoon!
Zou er wel werk van maken en het ze in ieder geval laten weten. Wie weet scheelt dat ergens anders veel leed.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Exploderend senseo kopje

Ongelezen bericht door SJZ »

Heel vervelend natuurlijk, maar van glazen producten zal altijd 1 op de x-duizen kapot gaan bij warmte. Het kan zijn dat zo'n glaasje een klap tijdens het transport heeft gekregen. Of het is iets te hard op een koud aanrecht gezet, nou ja, er kan van alles zijn.

Verhalen van ploffend glas ken ik al jaren. Als het je overkomt is het een drama (ik ken iemand die net boven een stoombad in een glazen schaal ging hangen toen de schaal explodeerde), maar het zal nog wel vaker gebeuren.

klaasvd
Berichten: 160
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:27

Re: Exploderend senseo kopje

Ongelezen bericht door klaasvd »

Voor het zelfde geld staat er een (klein) kind op ooghoogte mee te kijken, en explodeert t kopje in het gezichtje. Schandalig gewoon!
Zou er wel werk van maken en het ze in ieder geval laten weten. Wie weet scheelt dat ergens anders veel leed
Als, Als, Als

Als me tante kloten had, was het me oom geweest.

Gelukkig is dit niet gebeurd en er is niks tegen te doen, wat al eerder gezegd is dit soort dingen gebeuren met sommige dingen, komt niet vaak voor maar toch.
Denk dat je gewoon dat andere kopje ff moet gebruiken, kijken of die wel heel blijft en dan maar eens verder denken

Sven
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 sep 2005 19:32

Re: Exploderend senseo kopje

Ongelezen bericht door Sven »

Hmm. klagen geen zin? Vrijdag een mail gestuurd en vandaag al wat terug:

PHILIPS



Geachte mevrouw Tetteroo,



U heeft ons recentelijk medegedeeld dat het glas uit het actiepakket bij het zetten van koffie kapot is gegaan.

Het spijt ons wat er gebeurd is en we begrijpen dat u geschrokken bent. Uit uw email kunnen wij niet afleiden wat de oorzaak hiervan is geweest. Het kan zijn dat het kopje voor gebruik gescheurd was en dat het door de hete koffie is gaan uitzetten.

Wij zullen u een nieuw kopje toesturen.





Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.



Met vriendelijke groet,





Olga Tuin

Philips Consumer Care



Tel.: 0900-8407 (€ 0.20 per minuut)


Toch wel vriendelijk, niet dat ze er iets aan zullen doen, maarja. Misschien is het incidenteel.Maar het kan inderdaad best gevaarlijk zijn. Maar WOEI, ik krijg een nieuw kopje, daar ging het me nou allemaal om :roll: jaloers FritzTheCat? :D

lindylin
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 sep 2005 09:02

Re: Exploderend senseo kopje

Ongelezen bericht door lindylin »

en heb je al een nieuw kopje ontvangen?

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Exploderend senseo kopje

Ongelezen bericht door JH »

ik krijg een nieuw kopje, daar ging het me nou allemaal om
En voor dat ene kopje moet je hier zonodig op het forum je beklag komen doen. Dat had je beter binnenskamers kunnen houden :wink:
Een goed weekend en welterusten 8)

Sven
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 sep 2005 19:32

Re: Exploderend senseo kopje

Ongelezen bericht door Sven »

Dat jij het nodig vind om zo een zinloze reply te posten had je beter 'binnenskamers' kunnen houden. Het resulteert er namelijk in dat terwijl het probleem allang is opgelost de topic over 'dat ene kopje' weer naar boven wordt gebumped. Plus dat ik een e-mail krijg, waardoor ik helemaal moet inloggen op dit forum om JOUW zinloze reply te moeten lezen. Beetje jammer, beetje tegenstrijdig.

Jij ook een prettig weekend.

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Exploderend senseo kopje

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Was jij maar gëexplodeerd Sven......................



Neem nog een bakkie Senseo..........oh nee dat gaat niet meer, je kopje is ontploft......... :P

Patricia84
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2005 17:35

Re: Exploderend senseo kopje

Ongelezen bericht door Patricia84 »

Als je nou goed gelezen had, had je gezien dat het helemaal niet om het kopje ging, maar juist een waarschuwing naar andere mensen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Als je je nou verveeld..ga dan breien ofzo. Stuur de gebreide kleding naar de derde wereld, doe je nog iets goeds.

berna
Berichten: 154
Lid geworden op: 29 sep 2005 21:37

Re: Exploderend senseo kopje

Ongelezen bericht door berna »

En als niemand de fabrikant waarschuwd weet hij ook niet of er eventueel een probleem is. Als de fabrikant meer dezelfde klachten binnenkrijgt dan zal hij dat produkt opnieuw aan een kwaliteitstest onderewerpen. Dus een fabrikant (op een nette manier) in kennis stellen wordt heel erg gewaardeerd door een fabrikant, kan hij er in iedergeval iets aan doen als het meer voorkomt.


Sorry dat ie nu weer bovenaan staat.

Gesloten