Gasstel Zanussi werkt niet zoals beschreven in hun handleiding

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
pienie72
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jun 2020 13:18

Gasstel Zanussi werkt niet zoals beschreven in hun handleiding

Ongelezen bericht door pienie72 »

Volgens de gebruiksaanwijzing van Zanussi gasstel bediend, max 10 tellen in drukken, dan loslaten. Soms wel 6 keer drukken voordat de pit het doet. Monteur langs geweest. Grote zware man, drukt kort en pit doet het. Ik kan toch echt wel een gasstel bedienen, maar dit klopte niet met de gebruiksaanwijzing, dus: niet kapot, betalen!!

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Gasstel Zanussi werkt niet zoals beschreven in hun handleiding

Ongelezen bericht door Moneyman »

pienie72 schreef:
02 nov 2022 15:31
Grote zware man, drukt kort en pit doet het.
Wat maakt het uit dat het een grote zware man is?

Als de monteur het door jou beschreven probleem niet kan reproduceren, wordt het lastig natuurlijk. Heb jij het zelf ook geprobeerd in bijzijn van de monteur?

alfatrion
Berichten: 21915
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Gasstel Zanussi werkt niet zoals beschreven in hun handleiding

Ongelezen bericht door alfatrion »

Maak een filmpje!

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Gasstel Zanussi werkt niet zoals beschreven in hun handleiding

Ongelezen bericht door witte angora »

pienie72 schreef:
02 nov 2022 15:31
Grote zware man, drukt kort en pit doet het.
Kortom: het ligt niet aan het apparaat, het ligt aan jou. Je moet wat aan je lengte en je gewicht gaan doen. :wink:

Maar even serieus: als ik het zo lees denk ik dat het een kwestie van nieuwigheid is, wennen aan een ander toestel. Had ik met de mijne ook. Er zitten tegenwoordig wat veiligheidssnufjes op waar je even doorheen moet prikken om het ding aan de praat te krijgen. Als je dat niet gewend bent kan het best wel lastig zijn.

HandigeHarrie
Berichten: 1377
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Gasstel Zanussi werkt niet zoals beschreven in hun handleiding

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Er staat MAX 10 tellen vasthouden; u heeft wsl uw best gedaan om het knopje 10 tellen vast te houden en bent daardoor over de 10 tellen heen gegaan?
Het staat er gewoon: 1 tel is genoeg; als je 't meer dan 10 tellen ingedrukt houdt, dan doet-ie het niet.

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Gasstel Zanussi werkt niet zoals beschreven in hun handleiding

Ongelezen bericht door rwolters »

pienie72 schreef:
02 nov 2022 15:31
Volgens de gebruiksaanwijzing van Zanussi gasstel bediend, max 10 tellen in drukken, dan loslaten. Soms wel 6 keer drukken voordat de pit het doet.
In de gebruiksaanwijzingen staat dat als de brander na 15 seconden het nog niet doet, je een minuut moet wachten. Heb je dat ook gedaan?

Plaats reactie