LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft geen problemen met JVC camera's

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
JohnDIM

Wie heeft geen problemen met JVC camera's

Ongelezen bericht door JohnDIM »

Ik heb ongeveer 5 jaar een JVC DVL9000E gehad, behalve dat de DV out niet werkte met XP en Pinnacle. Heb ik geen problemen gehad, alle merken bandjes deden het. Ik heb mijn oude camera ook ingeruild en heb er wederom een nieuwe JC voro terug die ook probleemloos werkt. Ik heb nu een DVP7. Ik was benieuwd of er meer mensen zijn met positieve ervaringen.

Henk Roukema

Re: Wie heeft geen problemen met JVC camera's

Ongelezen bericht door Henk Roukema »

Heb een JVC GR-DVX4 en gebruik Sony Premium DV bandjes , was hoogst verbaasd te horen dat er problemen mee zouden zijn , nog nooit band-transport problemen gehad , slechts eenmaal bleek een bandje dat met een Sony-camera was opgenomen niet helemaal goed leesbaar .
Met Pinnacle DV-plus Win98SE probleemloze computer bewerking , software-matig DV-in ook ge-enabled zodat ook digitaal weer terugplaatsen in de camera mogelijk is

C. de grunt

Re: Wie heeft geen problemen met JVC camera's

Ongelezen bericht door C. de grunt »

Ik heb een Grdvl 9500 met weinig tot geen problemen.En heb deze camera reeds meer dan 2 jaar in bezit.
Ik gebruik meestal TDK, Maxell 80 of JVC tapes.
1 x Sony gebruikt en meteen een vastloper. Gelukkig zelf kunnen verwijderen zonder nare gevolgen.
Ik monteer op een Apple Imac met OS 9.0.4 met Imovie zonder enig probleem. Heb ook films opgenomen onder minder goede omstandigheden O.a. Ecuador(vochtig) en Kenia (warm en stoffig).

C. de Grunt

Re: Wie heeft geen problemen met JVC camera's

Ongelezen bericht door C. de Grunt »

Vergeet nog te vermelden dat deze door mijzelf met behulp van een progammaatje dv-in gemaakt is. Ook zonder probleem.

D.E. Stomphorst

Re: Wie heeft geen problemen met JVC camera's

Ongelezen bericht door D.E. Stomphorst »

Sinds april 2002 heb ik een JVC camera in bezit. Te weten GR-DVL357. Toen ik van vakantie terug kwam kreeg ik te horen dat er problemen waren met de JVC camera's.
Ik heb hem nog niet zo lang en heb ook nog geen problemen gehad. Gelukkig heb ik voor mijn vakantie Maxell bandjes gekocht en geen Sony- bandjes. Ik had juist begrepen dat Sony-bandjes kwalitatief erg goed waren.
Voor mijn geen Sony-bandjes.

Gesloten