LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] witgoed reparatieservice www.wasmachine-stuk.nl

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
lheemskerk
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2015 12:39

witgoed reparatieservice www.wasmachine-stuk.nl

Ongelezen bericht door lheemskerk »

Op 12 november monteur laten komen om de wasmachine en de vaatmachine te laten repareren. Wasmachine werd direct gerepareerd en werkt weer top. De vaatwasmachine was helaas niet meer te repareren. Direct bij de monteur een nieuwe vaatwasser besteld en 100 euro aanbetaald voor de nieuwe vaatwasser.
Tot op heden niets meer gehoord van de witgoed reparatie service. Vandaag zelf maar gebeld om de vaatwasser af te bestellen en de aanbetaling terug te vragen. Afbestellen was geen probleem. Echter, niet de volledige aanbetaling zou worden terug betaald maar slechts € 40,-. Dit omdat het bedrijf ook al kosten had gemaakt ivm het bestellen van de vaatwasser. Uiteraard was ik het hier niet mee eens ik wil gewoon de volledige aanbetaling terug. Uit coulance maken ze nu € 70,- naar mijn rekening over. Dit klopt toch niet? De vaatwasser die op 12 november is besteld zou binnen 10 werkdagen worden geleverd.
Hebben meerdere mensen deze ervaring met de witgoed reparatieservice?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: witgoed reparatieservice www.wasmachine-stuk.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

Wat was de reden van de vertraging ?

Dat stukje sloeg u namelijk over in uw verhaal.

lheemskerk
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2015 12:39

Re: witgoed reparatieservice www.wasmachine-stuk.nl

Ongelezen bericht door lheemskerk »

Ze zeggen dat ze al een keer gebeld hebben voor een afspraak, maar dachten dat we op vakantie waren. Ze hebben gebeld op het nummer van ons bedrijf (bakkerij) waar wij van 03.00 tot 's avonds 18.00 uur aanwezig zijn.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: witgoed reparatieservice www.wasmachine-stuk.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

12 november besteld, zou met 10 werkdagen geleverd worden, en vandaag (anderhalve maand later) belt u om te annuleren.

Waarom niet gewoon een afspraak gemaakt voor levering ?

Heeft u nu geen vaatwasser meer nodig ?

Esceha
Berichten: 155
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:28

Re: witgoed reparatieservice www.wasmachine-stuk.nl

Ongelezen bericht door Esceha »

Ik verbaas mij elke keer weer dat er mensen zijn die aanbetalen..... Ik ben bijna 75 jaar en heb ècht nog nooit een aanbetaling gedaan. Zou een leverancier dat ooit hebben geweigerd dan had een andere winkelier graag geleverd.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: witgoed reparatieservice www.wasmachine-stuk.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

Esceha schreef:Ik verbaas mij elke keer weer dat er mensen zijn die aanbetalen..... Ik ben bijna 75 jaar en heb ècht nog nooit een aanbetaling gedaan. Zou een leverancier dat ooit hebben geweigerd dan had een andere winkelier graag geleverd.
Dus zonder aanbetaling had u zich dus niets aangetrokken van de rechtsgeldige koopovereenkomst.

Dat is nu net de reden waarom men tegenwoordig een aanbetaling eist.

Esceha
Berichten: 155
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:28

Re: witgoed reparatieservice www.wasmachine-stuk.nl

Ongelezen bericht door Esceha »

Citaat: "Dus zonder aanbetaling had u zich dus niets aangetrokken van de rechtsgeldige koopovereenkomst".

Dat suggereer is niet. Het heeft mij wèl een ervaring, dan wel ervaringen, als deze bespaard.
Daarbij gaat de een na de andere zaak failliet, tot en met auto-dealers, dus dit probleem zal alleen maar toenemen.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: witgoed reparatieservice www.wasmachine-stuk.nl

Ongelezen bericht door prem »

Esceha schreef:Ik verbaas mij elke keer weer dat er mensen zijn die aanbetalen..... Ik ben bijna 75 jaar en heb ècht nog nooit een aanbetaling gedaan. Zou een leverancier dat ooit hebben geweigerd dan had een andere winkelier graag geleverd.
Dat zal wel opgaan voor gangbare zaken maar toch echt niet voor alles..
Maatpak.
Keuken of badkamer naar wens.
Enz...

Esceha
Berichten: 155
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:28

Re: witgoed reparatieservice www.wasmachine-stuk.nl

Ongelezen bericht door Esceha »

Gezien mijn leeftijd pretendeer ik te mogen spreken over een grote verscheidenheid van aankopen.

Gesloten