LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lekkende Senseo Crema

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Mireille

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Mireille »

Ook hier een probleem met een lekkend apparaat. Het is alleen als ik twee kopjes tegelijkertijd wil zetten. Apparaar is pas 2 weken oud, dus als dit probleem al zo lang bekend is, waarom doet D.E. of Philips er dan niets mee?

Mireille

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Mireille »

Oh jee, apparaar moet apparaat zijn, maar het is wel raar....

Anita

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Anita »

Ook onze Senseo lekt soms bij het koffiezetten, wat ik altijd standaard doe, is de beide palletjes nog even uit elkaar trekken als ik de deksel dicht heb gedaan. We hebben hem sinds april. Waar ik mij echter het meest aan stoor, naast het feit dat hij dusdanig trilt dat ik hem niet op mijn roestvrijstalen aanrecht kan plaatsen zonder gek te worden van de herrie, is de bruine plek die onder het apparaat ontstaat, daar lekt dus ook iets. De oorzaak?? Geen idee?? Ik heb nog garantie, dus misschien toch maar ff langs de winkel of zo.

Henry Kamp

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Henry Kamp »

Als ik 2 kopjes tegelijk wil zetten gaat het vaak mis.
Daarom zet ik tegenwoordig 1 kopje tegelijk , en dan heb ik geen lekkage.
Ook bij mij is het lipje afgebroken maar waarvoor dat lipje diende weet ik nog steeds niet.

Ik heb mijn Senseo nu sinds dat het in de winkel tekoop is.
Ik denk nu 1,5 jaar.
In het beging lekte hij ook iets , ik heb toen contact gehad met Philips en daar kreeg ik te horen dat er een productiefout was met de siliconen ringen.
Ik heb van hun toen een hele nieuwe set ringen en afdichtplaatjes gekregen.

Zo te lezen aan de klachten lijkt het erop dat er
weer een productie fout is oop getrden met de siliconen ringen.

Susan Taal

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Susan Taal »

Wij hebben hetzelfde probleem als alle anderen die hiervoor al gereageerd hebben, de koffie vinden wij heerlijk alleen het lekken is erg vervelend. Hopelijk kunnen jullie hier actie over ondernemen, zodat iedereen geholpen en wat nu eigenlijk het probleem is.
Alvast bedankt.

Jeanne

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Jeanne »

Mijn Senseo koffieapparaat lekt ook, ik heb hem pas drie weken, als ik dat allemaal zo lees is het geen succes en zo goedkoop is het apparaat niet.
Dus maar terug naar DE

Tineke

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Tineke »

Bij onze eerste Senseo kregen wij al een afsluitring en een O-ring als reserve meegeleverd met plaatsingsinstructie.
We hebben hem nu 2 jaar, maar gelekt heeft hij nog nooit! Een maand geleden hebben wij er een bij gekocht voor ons vakantiehuisje, deze werd geleverd zonder reserveringen.
Deze vertoont nog geen lekkage.
Zit het probleem nu alleen bij de recent aangeschafte senseo's?
De meeste reacties die ik gelezen heb zijn van apparaten van minder dan een jaar tot iets meer dan een jaar oud.

nadia

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door nadia »

nou leuk om dit te lezen!!!ik heb hem eindelijk vandaag kunnen kopen.eindelijk bij elkaar gespaard!ik liep de winkel uit en men zei ,jij hebt radar niet gezien!!nee dus, dus ik kom hier even kijken en dacht owjee, ik heb dus al 2 kopjes gezet en LET OP :niet gelekt!!!hahaha
en dus geweldig genoten,maar weet dat dit snel voor bij zal zijn.
ik zal van elke bak genieten alsof het de laatse is hahaha
en gauw even informeren hoe of wat, als ie stuk gaat !!
maar het bakje koffie was heerlijk !!!!!
maar dus niet goed genoeg om een huis met visite te hebben.
ik ben blij dat er ook nog 2 positieve berichten tussen zaten,
hoop doet leven!!!!!! bedankt voor de hint
ik hoop dat ik erachter kom hoe ik moet gaan handelen!!

gr nadia

Paul

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Paul »

Net zoals blijkbaar zovelen hebben ook wij problemen met een lekkende Senseo. Bij het zetten van koffie stroomt er water tussen de deksel en het uitstroomtuitje.
Ons apparaat hebben we nu zo ongeveer 1,5 jaar. Het is welliswaar heerlijke koffie maar je mag wel wat meer kwaliteit van zo'n apparaat verwachten.
Wij hebben het apparaat van de werkgever gekregen en weet niet waar ik mijn beklag kan doen.

N. v Wijnbergen

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door N. v Wijnbergen »

ik heb ook een lekkende senseo-crema, na een maand al toen kreeg ik een nieuwe en deze lekt ook, het is soms zo erg dat gewoon heel het waterreservoir leegloopt.

Lydia

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Lydia »

Hallo,
Ik heb dus ook een lekkende senseo, hij is voor het
eerst terug gestuurd, is gezegd dat ik wel een nieuwe
kreeg, maar na deze berichten heb ik er een hard hoofd
in of de volgende het wel goed doet.
Besteed er eens aandacht aan in het programma.

christa

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door christa »

Ook ik zit met het probleem dat mijn koffie niet meer te drinken is,ook mijn apparaat lekt word er depri van dacht dat koffie was om je te ontspannen,zou graag op de hoogte gehouden worden als er wat aan gedaan word.

Tanja

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Tanja »

Na ongeveer 8 maanden intensief gebruik begon ons apparaat kuren te vertonen. Tussen de deksel door spoot het water en de koffieprut over het aanrecht, als we het apparaat openkregen zagen we dat de pads gescheurd waren en soms moesten we met grof geweld ertegen aan om de boel te openen. Tot 4 keer aan toe op een avond de keuken aangedweild. Het apparaat opgestuurd naar de E-servce en binnen 10 dagen kregen we ons apparaat gerepareerd terug en het werkt nu al weer 2 maanden goed maar we juichen niet te snel. We willen graag de reaktie van Philips en DE horen kunnen jullie ons op de hoogte houden. Ik denk na het lezen van de reakties dat er wel een productiefoutje inzit. Tanja

Rob Esveldt

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Rob Esveldt »

Heb via www.senseo.nl een e-mail verzonden, philips heeft toen binnen 3 dagen een nieuwe ring verzonden incl. handleiding. De reparatie is niet moeilijk en in een paar minuten gebeurd. Tot nu toe (2 dagen) geen last meer gehad van lekken. Hopelijk blijft dat een lange tijd ook zo.

Richard van den Bosch

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Richard van den Bosch »

Wij hebben dit ook gehad en hebben gebeld met Philips deze zei dat dit vaker gebeurde maar zou een nieuwe rubber ring voor in de deksel sturen. Dit is gedaan en het probleem is weg.

ADVICE bel Philips.

Fieke

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Fieke »

Mijn Senseo is inmiddels 1,5 jaar oud en begon te lekken nadat ik hem keurig volgens de voorschriften had ontkalkt.
Mijn moeder heeft er ook één, maar korter dan ik die lekt ook al, is het niet EEN en hetzelfde fabricagefoutje dat DE misschien kan toegeven en oplossen,desnoods komen ze met een nieuwe-probleemloze-serie of i.d.
Want dit is natuurlijk geen reclame!

Rhett Tol

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Rhett Tol »

Dit probleem moet toch al maanden bij Phiips bekend zijn.
Philips laat iets van u horen !!!!!!
Als de lekkage werkelijk zo makkelijk is op te lossen (dmv een nieuwe rubber ring) maak het uw klanten dan niet zo moeilijk. (Terug gaan naar de winkel, Blokker doet zelfs moeilijk als je de originele doos niet hebt bewaard, 5 weken wachten op reparatie)
Philips leg bij al uw detaillisten via welke u zo graag uw apparaten verkoopt een honderdtal van die rubber ringen neer. En vertel ze hoe ze advies moeten geven om de klacht te verhelpen. Of is zelfs dat allemaal te duur !!!!!
Laat u liever de klus klaren door Radar ??????
Dan kunt u de introductie in Belgie en Duitsland wel vergeten!!

j. savelkouls

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door j. savelkouls »

Bertreft lekkende senseo

Na 14 dagen begon mijn nieuwe senseo te lekken aan de bovenkant, en bij het verplaatsen lag er altijd een plas water. Mijn machine is nu ongeveer 2 maanden oud, en geeft mij niet de verwachte voldoening. De koffie op zich, is lekker, maar de narigheid die ik er van heb, is niet te beschrijven. Gelukkig ben ik volgens het forum niet de enige die hier last van heeft, en dat stelt mij weer gerust. Mijn vraag is derhalve, of wij niets kunnen ondernemen tegen de 2 bedrijven die nu profiteren van dit apparaat.
met vriendelijke groet,
Jan Savelkouls

Meja

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Meja »

Sinds vaderdag hebben wij ook een Senseo. Al binnen enkele weken begon hij te lekken. Eerst bij reservoir en nu ook bij uitgang koffie. Af en toe zo erg dat het niet meer te drinken is. Ik begrijp uit de verhalen dat het een structurele fout is. Heeft Philips al gereageerd ?

natasja

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door natasja »

Wij hebben ook een senseo aangeschaft omdat de koffie heel lekker is, maar al na 3 weken ging die lekken.
Dit is niet konstant, maar ik krijg ook een beetje het idee dat als de pads er niet goed inzitten dat die zijn druk niet kwijt kan.
Een duidelijk antwoord van DE krijg je hier niet over en dat is wel heel jammer het is toch een duur apparaat.
Oja mijn nichtje heeft hetzelfde probleem.
Er moet toch iets aan te doen zijn ??????????
Ik hoop dat DE en Philips toch snel met een oplossing komen dit is geen reclame.

Gesloten