LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Liebherr koelkast kapot na garantie termijn

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Renske54
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jan 2014 16:44

Liebherr koelkast kapot na garantie termijn

Ongelezen bericht door Renske54 »

:evil: Na een intensieve verbouwing, i.v.m. met de handicap van mijn (inmiddels al overleden) zwager is er aan hun huis een unit gebouwd met een hoog-laagkeuken, heb ik mijn zus een koelkast van Liebherr cadeau gedaan in aug. 2010.
Het was geen goedkope koelkast en ik ging ervanuit dat die lang mee zou gaan.
Nu is dat ding opeens kapot Is natuurlijk buiten de garantie termijn. De monteur constateerde dat het niet te repareren was(heeft geen papier achter gelaten wat er dan precies kapot is en waarom.) . Enige oplossing die hij had: €380,00 betalen, dan wordt er een nieuwe koelkast geleverd.
Is dit normaal? Wat mag je verwachten? Hebben nog meer mensen deze ervaring?

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Liebherr koelkast kapot na garantie termijn

Ongelezen bericht door plumber »

Is op een goedkope manier te controleren.
Stekker er uit.Thermostaat los schroeven en de twee draadjes
doorverbinden.Stekker erin en kijken of hij het doet en koelt.
Zo ja nieuwe thermostaat kopen zo nee nieuwe koelkast kopen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Liebherr koelkast kapot na garantie termijn

Ongelezen bericht door tenormin »

Neemt u anders contact op, als het voorstel van plumber niet werkt, met http://www.koelen.nl/index.php?pageID=2705&n=473 Misschien kan men U daar verder helpen, hoop ik?

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Liebherr koelkast kapot na garantie termijn

Ongelezen bericht door eleven »

De monteur constateerde dat het niet te repareren was(heeft geen papier achter gelaten wat er dan precies kapot is en waarom.) . Enige oplossing die hij had: €380,00 betalen, dan wordt er een nieuwe koelkast geleverd.
Was de monteur van de winkel of van Liebherr?

Gesloten