LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe stofzuiger stinkt en loeit

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Nicoise
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jul 2013 15:21

Nieuwe stofzuiger stinkt en loeit

Ongelezen bericht door Nicoise »

Begin dit jaar heb ik een Philips Tri-Active FC9171 stofzuiger gekocht bij ww.bestekeus.nl. Prima webwinkel maar geen goeie stofzuiger.
Ik had hem eigenlijk meteen retour willen sturen maar dat heb ik dan weer niet gedaan en na enkele maanden begon het ding te stinken en steeds meer lawaai te maken. En dat wordt eigenlijk steeds erger. Ik heb de zak al vervangen en hem met onze andere stofzuiger aan de binnenkant schoon gezogen maar het helpt niet.

Heeft iemand dezelfde ervaring met deze machine (ligt het aan de machine)? We hebben niet verbouwd of zo dus er is geen bouwgruis in de stofzuiger.

Of moet je al zo snel de filters vervangen?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Nieuwe stofzuiger stinkt en loeit

Ongelezen bericht door sjohie »

Nicoise schreef:Begin dit jaar heb ik een Philips Tri-Active FC9171 stofzuiger gekocht bij ww.bestekeus.nl. Prima webwinkel maar geen goeie stofzuiger.
Ik had hem eigenlijk meteen retour willen sturen maar dat heb ik dan weer niet gedaan en na enkele maanden begon het ding te stinken en steeds meer lawaai te maken. En dat wordt eigenlijk steeds erger. Ik heb de zak al vervangen en hem met onze andere stofzuiger aan de binnenkant schoon gezogen maar het helpt niet.

Heeft iemand dezelfde ervaring met deze machine (ligt het aan de machine)? We hebben niet verbouwd of zo dus er is geen bouwgruis in de stofzuiger.

Of moet je al zo snel de filters vervangen?
Vervangen misschien niet, maar wat zegt de handleiding over het schoonmaken van de filters? Dat helpt bij onze, weliswaar zakloze, Samsung stofzuiger altijd wel goed.

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: Nieuwe stofzuiger stinkt en loeit

Ongelezen bericht door sadfly »

Een stofzuiger die meer herrie gaat maken en stinken.
Zal me niks verbazen als de stofzuiger stuk gaat. hangt van de lucht af ook.
Je zou eens kunnen kijken of je een mail kan sturen naar philips ..... of de winkel.
Goed kan het niet wezen en naar mijn oordeel heeft dat niks te maken met filters.

note: zaten een paar typo's in :|
Laatst gewijzigd door sadfly op 17 jul 2013 23:57, 1 keer totaal gewijzigd.

PhilipsCare_NL
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 sep 2011 11:23

Re: Nieuwe stofzuiger stinkt en loeit

Ongelezen bericht door PhilipsCare_NL »

Hi Nicoise,

Kan je me even je e-mailadres sturen via een privebericht hier? Dan neem ik contact op om een aantal dingen uit te proberen. We kunnen dit altijd nog laten nakijken bij onze reparatieafdeling indien nodig.

Met groet,
Jeroen
Philips Webcare

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Nieuwe stofzuiger stinkt en loeit

Ongelezen bericht door plumber »

Nicoise schreef:Begin dit jaar heb ik een Philips Tri-Active FC9171 stofzuiger gekocht bij ww.bestekeus.nl. Prima webwinkel maar geen goeie stofzuiger.
Ik had hem eigenlijk meteen retour willen sturen maar dat heb ik dan weer niet gedaan en na enkele maanden begon het ding te stinken en steeds meer lawaai te maken. En dat wordt eigenlijk steeds erger. Ik heb de zak al vervangen en hem met onze andere stofzuiger aan de binnenkant schoon gezogen maar het helpt niet.

Heeft iemand dezelfde ervaring met deze machine (ligt het aan de machine)? We hebben niet verbouwd of zo dus er is geen bouwgruis in de stofzuiger.

Of moet je al zo snel de filters vervangen?
Stinken en lawaai maken duid volgens mij op koolborstels en
rotor niet in orde.

Gesloten