LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NORDLAND IS TROEP

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Gast

NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door Gast »

En waar worden Frenko onderdelen gemaakt?

In Italie!
Waar worden merloni onderdelen gemaakt?
In italie
nordland is TROEP!


eX WITGOEDVERKOPER.

Blijft de stelling hetzelfde, niet onderuit te halen: voor 200 gulden meer had je een miele gehad met 3 x een levensduur van een Nordland!

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door inxsnl »

U meld uzelf als ex verkoper[ex verkoper]
Ik als reperateur en onderdelen boer.

Nordland maakt zeer goede prijs/kwaliteit machines.
De prijs van de topicstarter twijfel ik dan ook aan.
Frenko is /was de enige die met zeer betrouwbare inductie motoren werkte .
en over italie daar komt ook ferrari en ducati vandaan!

Gast

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door Gast »

en over italie daar komt ook ferrari en ducati vandaan!
En wil jij beweren dat dit goede auto's zijn ????? :wink:

Gast

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door Gast »

inductie motors zijn duur en onbetrouwbaar

Gast

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door Gast »

Die niet bij Miele vandaan komen.
Plastic troep!


jaja......

Hans75
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2006 11:55

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door Hans75 »

Wat een onzin.. zijn er nog steeds mensen die geloven dat alleen Duits spul goed is? Word eens een keer wakker...

Ik heb gewerkt bij Whirlpool/Bauknecht in stuttgart, waar er ook massa's Duitsers waren die altijd maar dachten dat de wasmachines die door Bauknecht in duitse fabrieken werden gemaakt, met duitse onderdelen beter waren dan de wasmachines uit de italiaanse fabrieken... Mooi niet dus.. de statistieken zijn keihard.. het was zelfs meestal andersom!..

Dat een dure machine beter kan zijn dan een goedkope lijkt me duidelijk.. maar het is niet automatisch zo!

kooppie
Berichten: 61
Lid geworden op: 19 nov 2004 18:58

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door kooppie »

Heb al 2 Nordland/Edy machines gehad en ze werkte prima, en langdurig. De prijs-kwaliteitsverhouding is perfect.
Geen klachten!

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door mestreech123 »

ik heb ook een nordland machine van dec 1994 4 x al monteur geweest laatste keer liep hij weg ,kreeg rekening van 65 euro terwijl hij nies heeft gedaan ,heb nu brieven gestuurd dat ik het niet pik ,zit nu met een machine die stuk is en niemand die helpt .
voor ons nooit meer nordland ,it,s ook zeker niet ,en die EM service verschrikkelijk , :twisted:

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door Ulbe »

Met respect, een 12 jaar oude Nordland machine laat je toch niet meer maken, tenzij je zelf handig bent met opsporen van problemen met deze machine's,

Wanneer zo'n machine na 10 of 14 jaar kapot is, zet je hem aan de straat, en neemt de oud ijzer boer hem wel mee!, dan heeft het apparaat zijn tijd gehad, en is het schroot geworden,

De manuren van de reparateur en de voorrijkosten zijn simpelweg te hoog om dat aan een 12 jaar oude machine nog te spenderen,

Een nieuwe wasautomaat is in de aanbieding soms al voor € 300,- te verkrijgen, en soms staat er nog een bekend merk op ook!,

Anders is misschien een goede tweedehands merkmachine een goede optie,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door mestreech123 »

sorry een tik foutje van mei hij is van dec 2004 en heeft nog garantie.en dit rot ding koste me 500 euro dus geld genoeg vind ik .en nu heb ik op dit moment niets :twisted:

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door Ulbe »

Wanneer het apparaat van 2004 is, is het heel redelijk dat er coulance op de reparatie van het apparaat is,

Het apparaat is nog geen 2 jaar oud!!, zeker weten dat je recht hebt op een goedwerkende machine!,

Slecht werk van dit bedrijf die de machine geleverd heeft!,

Hopelijk komt u er met het bedrijf uit, er moet garantie verleend worden, anders onverweild hulp inschakelen van evt. belangenvereniging, e.d.

Succes, en vriendelijke groeten,

Ulbe.

Supersonic
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 sep 2006 14:36

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door Supersonic »

Hey Mestreech,

Er zit nog gewoon garantie op de machine. Als dat niet verleend wordt, heb je vast iest anders gedaan. 65 euro is onderzoekskosten. Dat rekenen ze alleen bij geen defect of niet thuis of zo. Vertel je wel alles?

Supersonic

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door mestreech123 »

pardon hoe bedoel je vertel je wel alles waar slaat dat nu weer op :evil: de monteur is gewoon weg gelopen begon wat over de kraan ? en zei ik kan niets doen en liep toen weg , en plots krijg ik een rekening ,ik heb nog gewoon garantie ,en hij heeft de machine niet eens na gekeken ,kreeg ook van its een brief voor met omruil voorstel maar voor maar 390 euro dacht het dus niet heb nog geen 2 jr geleden 449 euro betaald en van okt 2005 (nog geen jr oud ) had ik al problemen ,en dan ook nog schade aan was en dat ik steeds mijn was moet uit besteden ,nee we hebben nu opnieuw een brief gestuurd dat we niet akkoord hier mee gaan . dus ben benieuwd . en ik vertel echt alles ,mijn verhaal staat ook op het andere forum over nordland

marjal
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 aug 2005 18:04

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door marjal »

Is een prima bod van IT's dan heb je voor 59 euro bijna al die tijd gewassen :lol:

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door mestreech123 »

pardon :evil: ik mag voor 390 een nieuwe uitzoeken ,gaan wij dus niet mee akkoord we hebben schade aan kleding ,was uitbesteed en is al van okt 2005 pech ,en koste 449 .voor 390 krijg ik geen fatsoenlijk aparaat en wil echt geen rotzooi meer. :evil:

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door mestreech123 »

foutje is maar 320 wat ze vergoeden

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door mestreech123 »

nou inmiddels al wat dagen verder ,maar vrijdag krijg ik een nieuwe machine een bosch .nee voor ons geen nordland meer en ook geen em service meer over de vloer.en ondanks dat dit na meer dan 1 maand is opgelost komen wij nooit meer bij its :twisted:

marjal
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 aug 2005 18:04

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door marjal »

Dan kunt u in ieder geval weer een weekje wassen 8)

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door mestreech123 »

een weekje wassen :?: :?: snap deze zin niet echt .maar ben dan ook blond :)

marjal
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 aug 2005 18:04

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door marjal »

Dan is verder commentaar overbodig ik geloof dat die wasmachine wit is :lol:

Gesloten