Philips Air Fryer mand(CP9674) en bak niet meer leverbaar na 3 jaar

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
tijmen1993
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jan 2020 22:49

Philips Air Fryer mand(CP9674) en bak niet meer leverbaar na 3 jaar

Ongelezen bericht door tijmen1993 »

WIj hebben dus een Philips Airfryer XL waarvan de mandjes slecht zijn qua anti-aanbaklaag.
Na 3 jaar niet meer shoon te krijgen, dus dan maar een nieuwe mand en eventueel bak. Nu zijn deze sws niet bij philips te krijgen.
https://www.philips.nl/c-p/CP9674_01/mand
Maar alleen via retailers, waar ze dus niet meer verkocht worden.
Het apparaat is pas 3 jaar oud en werk nog super, alleen serviceonderdelen, het mandje en bakje zijn niet meer schoon te krijgen.
Contact gehad met Philips, en komen met een kortingvoucher van 20%...

We zouden moeten gaan voor een circulaire Economie en gelukkig komen daar ook wetten voor, maar hier maakt philips in mijn ogen een zeer slechte start.

Ik mag er toch vanuit gaan dat een huishoudelijk apparaat met deze prijs, 169 euro, langer 3 jaar bruikbaar is? Is dit dan een ondeugdelijk product of hoe moet ik dit zien?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Philips Air Fryer mand(CP9674) en bak niet meer leverbaar na 3 jaar

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U mag de airfryer dan wel 3 jaar geleden gekocht hebben, als ik kijk naar types waar deze mandjes in passen, dan zijn de apparaten al een stuk ouder.
Het is onmogelijk om voor alle elektrische apparaten tot in lengte van dagen onderdelen te leveren. Je kan van te voren niet inschatten hoeveel stuks van elk onderdeel nodig hebt. Heb je te weinig is de klant ontevreden, is het teveel gooi je geld weg en worden de producten duurder. Linksom of rechtsom is de klant de dupe.

Gesloten