Problemen met Zanussi droger

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
BrianNL25
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2023 17:29

Problemen met Zanussi droger

Ongelezen bericht door BrianNL25 »

Goeiedag mensen,

Heb een account hier gemaakt, omdat ik een probleem heb waargenomen bij mijn droger. Al 3 weken lang maakt mijn droger een geluid dat helaas iedereen ervan schrikt, o.a: mijn kat en buren enz... Ik heb een Zanussi L100 droger voor 3 jaar. Helaas valt ie niet binnen het garantietermijn en kan ik nergens vinden wat dit geluid veroorzaakt. Ik heb wel een video gemaakt met het diagnostiek mode waarbij het apparaat het geluid maakt, maar weet nu niet waarvan het is. Motor van waterafvoer of motor van iets anders?


Heeft iemand een vergelijkbare probleem gehad met zijn droger die hierop klinkt? Of ook een lindo 100 van zanussi?

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Problemen met Zanussi droger

Ongelezen bericht door riddert »

Kun je niet beter een witgoedreparateu contacteren?

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Problemen met Zanussi droger

Ongelezen bericht door Dirkie »

BrianNL25 schreef:
04 apr 2023 17:42
Goeiedag mensen,

Heb een account hier gemaakt, omdat ik een probleem heb waargenomen bij mijn droger.
Wat ik dan meestal doe als ik er zelf geen verstand van heb is zeker niet 3 weken wachten en een filmpje maken en ook zeker niet een account aanmaken op een zeer algemeen forum waar je over het algemeen niet echt geholpen wordt.
Wat ik wel doe is zo snel mogelijk de lokale witgoed reparateur die ik ken (en niet de eerste die via Google naar boven komt) raadplegen. Die kan me over het algemeen beter helpen. Dat heeft die namelijk al vaker gedaan.

Plaats reactie