Samsung komt garantierecht niet na

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
PKapic
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mei 2023 13:20

Samsung komt garantierecht niet na

Ongelezen bericht door PKapic »

Mijn wasmachine die 1 jaar oud was, was kapot gegaan. Samsung heeft 3 keer de wasmachine geprobeerd te repareren. Het was niet gelukt. Ze hebben besloten het betaald bedrag ad €1.068 terug te betalen aan mij. Dit besluit hebben ze meegedeeld met mij op 19 december 2022. Helaas tot nu toe heb ik mijn geld niet ontvangen. Meerdere keren contact opgenomen met hun. Elke keer hoor ik dat er of een technische storing is of dat het geld onderweg is. Ik heb al laatste verzoek tot betaling verstuurd. , maar helaas geen reactie meer. Ze reageren niet meer op mijn berichten. Ik heb geen idee wat ik meer moet doen. Een advocaat inschakelen kost geld. Ook als je rechtsbijstandverzekering hebt, moet je eigen bijdrage betalen. Ik vind het niet kunnen. Ik heb klachten ingediend via consumentenbond, klacht.nl en klacht kompas maar er was geen reactie op. Ze zijn niet aangesloten bij Geschillencommissie. Wat kan ik nog meer doen. Wat ik lees op hun website, ik ben niet de enige! Er zijn mensen die al meer dan 8 maanden op een oplossing wachten!

Lady1234
Berichten: 27131
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Samsung komt garantierecht niet na

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar hebt u die wasmachine dan rechtstreek bij Samsung gekocht?

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Samsung komt garantierecht niet na

Ongelezen bericht door Seinhuis »

U moet bij de winkel zijn waar u gekocht hebt, zie www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... -het-kapot.
De winkel waar u het gekocht hebt moet aan u terug betalen.
Ook als je rechtsbijstandverzekering hebt, moet je eigen bijdrage betalen.
Bir

Ik betaal voor mijn rechtsbijstandverzekering maandelijks een vast bedrag, en mag zonder extra kosten een zaak aanmelden.
Maar ook al moet u een kleine eigen bijdrage betalen (ik heb nooit van gehoord, bij welke bedrijf bent u verzekerd?) dan kunt u dit beter doen. Anders bent u het complete bedrag van de wasmachine kwijt.

PKapic
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mei 2023 13:20

Re: Samsung komt garantierecht niet na

Ongelezen bericht door PKapic »

Wasmachine is aangeschaft bij Samsung webwinkel.

PKapic
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mei 2023 13:20

Re: Samsung komt garantierecht niet na

Ongelezen bericht door PKapic »

Het kan niet zijn dat zulke bedrijfven kunnen zonder consequenties hun klanten oplichten. Ik heb geen rechtsbijstand, maar dat betekend niet dat ik mijn geld kwijt ben. Ik vind het eigelijk belachelijk dat er geen instanties zijn (?) die zulke bedrijven controleren if ze consument rechten nakomen.

Lady1234
Berichten: 27131
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Samsung komt garantierecht niet na

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Samsung is aangesloten bij Thuiswinkel waarborg, dien daar uw klacht in.

..09
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2023 21:03

Re: Samsung komt garantierecht niet na

Ongelezen bericht door ..09 »

Hallo, Is het inmiddels gelukt?

DvdVK
Berichten: 110
Lid geworden op: 24 feb 2023 08:19

Re: Samsung komt garantierecht niet na

Ongelezen bericht door DvdVK »

Dat een Samsung-medewerker iets toezegt (en ik spreek helaas uit ervaring: been there, done that) wil niet zeggen dat het da een done deal is.
U moet een CRM-code hebben, anders zal de betalende afdeling niets betalen.
Ga achter deze code aan én schakel juridische hulp in.

Plaats reactie