Torenhoge reparatiekosten Bosch Indego robotmaaier

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
HandigeHarrie
Berichten: 1375
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Torenhoge reparatiekosten Bosch Indego robotmaaier

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Ron5300 schreef:
18 aug 2023 14:53
Als ik de lijst van de te vervangen onderdelen zo bekijk speelt Bosch op save om garantie gezeur achteraf te voorkomen.
Nu betreft het de bedieningsfolie die vervangen dient te worden en stel dat de reparatiekosten 100 euro betreffen dan dient Bosch wel een aantal maanden reparatie garantie op dat vervangen onderdeel te geven.
Ook al zou Bosch in de reparatiegarantie expliciet melden dat de garantie enkel op het gerepareerde onderdeel van toepassing is gaan kopers er toch van uit dat de garantie op de gehele robotmaaier van toepassing is want als de motor binnen de reparatiegarantie van dat gerepareerde onderdeel kapot gaat gaan kopers er van uit dat de reparatie niet naar behoren is uitgevoerd.
Als je die robots verkoopt moet je ook de moeite willen nemen om uit te leggen dat de garantie op de reparatie alleen dat onderdeel betreft, met de toevoeging "dat staat ook op de reparatie-bon".
En anders kan je beter broden gaan verkopen, of andere artikelen die een houdbaarheid van 1 dag hebben.

bosch of zo
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2023 13:35

Re: Torenhoge reparatiekosten Bosch Indego robotmaaier

Ongelezen bericht door bosch of zo »

Wat heb je uiteindelijk gedaan? Ik heb net hetzelfde voor en blijkbaar zijn velen mij voorgegaan. De maaier is ook nog maar een paar jaar oud. Alleen het groene knopje om hem uit zijn slaap te halen, reageert niet.

Plaats reactie