Was uit de warmtepomp droger stinkt

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Annabelvdv
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2022 21:44

Was uit de warmtepomp droger stinkt

Ongelezen bericht door Annabelvdv »

Hoi!

Ik ben ten einde raad en heb echt hulp nodig. Ik had twee weken geleden een warmtepomp droger gekocht een nieuwe. De was die hieruit kwam rook muf. Nu ging ik tips online opzoeken en heb ik zowel de droger een aantal keer met verschillende middelen gereinigd. Ook de afvoer die achter de droger zit ik dacht misschien komt die geur er op de een of andere manier in maar niks helpt. Ik heb nu een andere droger gekocht ik dacht misschien is dat het. Nu net weer aangezet en weer muffe was.. Als het uit de wasmachine komt ruikt het nog lekker. Iemand advies?

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Was uit de warmtepomp droger stinkt

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dus je hebt nu binnen 2 weken 2 keer een nieuwe wasdroger gekocht?

Lees deze topics eens door, staan diverse tips in.
huishoudelijke-apparatuur-f38/was-ruikt ... 89352.html
huishoudelijke-apparatuur-f38/stinkende ... 98124.html

Fredkroket2
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2022 07:58

Re: Was uit de warmtepomp droger stinkt

Ongelezen bericht door Fredkroket2 »

Kan het zijn dat de muffe geur niet door het drogen komt maar door het wassen? Natte was moet je eigenlijk niet langer dan een uur vochtig in de wasmachine laten zitten en helemaal niet in een wasmand. Hierdoor zal deze muf gaan ruiken. Deze geur kan na het drogen nog steeds in de kleding zitten. Ik heb zelf goede ervaring een AEG Warmtepompdroger (link verwijderd door redactie) Deze zijn over het algemeen wat duurder maar dit betaald zich snel terug door de energiezuinigheid en kwaliteit (althans dat is wat de verkoper zei :D ) Check ook even goed of de kleding volledig droog is na de droog beurt. Het kan zijn dat je een ander programma moet gebruiken.

Plaats reactie