Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lady1234
Berichten: 27122
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik vraag me af waarom iedereen eigenlijk alles wil verkopen via Marktplaats of zo? Niemand in je omgeving die het graag wil hebben?

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Dit zijn redelijk grote puzzels, die nieuw niet meer te krijgen zijn. Er is zeker wel belangstelling, maar zowel de vraag als het aanbod zijn redelijk summier. Ik moet ze zelf ook uit het halve land halen - of ik vind ze niet.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Puzzels met maximaal twee stukjes. Daar kun je goed mee uit de voeten. Het leven is al ingewikkeld genoeg.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Revoked »

witte angora schreef:
26 dec 2019 23:35
Dit zijn redelijk grote puzzels, die nieuw niet meer te krijgen zijn. Er is zeker wel belangstelling, maar zowel de vraag als het aanbod zijn redelijk summier. Ik moet ze zelf ook uit het halve land halen - of ik vind ze niet.
Vertel, wat voor puzzel en hoeveel stukjes?
Hier zijn we, gek genoeg, puzzelfanaten. Ligt er altijd 1 in de puzzelkamer.
Laatst nog die hele zwarte met 1000 in elkaar gezet. Echt niemand kan daar van af blijven.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

De puzzel is, hoe kunnen we Witte Angora oplichten!

Dit is inderdaad mogelijk, zoek op Marktplaats en puzzel en we weten de echte naam + bankrekening!
Maar na vele verkopen, de prijs bieden kan nog, maar niet verzenden, en je woont niet eens op de Wadden eilanden of zo!

Zelf ben ik met een flinke puzzel bezig, volgens de doos 2500 stukjes en als deze compleet en klaar is mag je die voor 1 cent per stukje zelf ophalen, verzenden doe ik niet.... maar eerst kijken of deze compleet is... want ik heb mijn twijfels.
Is dit een redelijke prijs voor de 2500 stuks puzzel van 't Zomer paleis van de Russische Tsaar?

Gekocht op rommelmarkt op straat... verkoper had al veel op, dus ik heb geen idee of deze nog wel compleet is.
Wel kan het enkele maanden duren, lastige puzzel, vooral de blauwe lucht en de Kerstbomen op de voorgrond en de lastige fonteinen....

BL2
Berichten: 4839
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

Heel dit onderwerp gemist. Nog veen week geleden 15 complete puzzels zo in de papiercontainer gegooid. Wist niet dat daar nog belangstelling voor was..

Lowieze
Berichten: 6602
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

BL2 schreef:
27 dec 2019 10:43
Heel dit onderwerp gemist. Nog veen week geleden 15 complete puzzels zo in de papiercontainer gegooid. Wist niet dat daar nog belangstelling voor was..
Zeker wel, ik heb eens een stapel puzzels van 1000 stukjes meegegeven aan iemand die ze graag wilde voor de dagopvang van ouderen.

Lady1234
Berichten: 27122
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Volgens mij zijn legpuzzels juist sterk in opkomst.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Geen idee. Bij de kringloopwinkels kun je ze van 1000-2000 voor een habbekrats kopen. Daar zitten soms hele nette bij, en dat voor een of twee euro.

Die van mij zijn een stuk groter, dan praat je in de orde van grootte van 4000-6000 stukjes. Daar worden regelmatig bedragen van 20-35 euro voor gegeven, ook voor gebruikte exemplaren. Voor puzzels van Jan van Haasteren, van 5000 stukjes, worden soms bedragen van ruim 70 euro geboden - voor gebruikte exemplaren dus. Op de markt kun je bij een bepaalde handelaar ook gebruikte exemplaren van 5000 stukjes voor bedragen rond de 25 euro kopen.

Nieuwe puzzels van dat formaat *doen*, afhankelijk van het merk, tussen de 50 en 60 euro, ga je nog groter, dan springen de prijzen nog meer de lucht in.

Die van mij zijn intussen verkocht, heb er een mooi prijsje voor weten te vangen. Blij toe, met de komende verhuizing heb ik er waarschijnlijk geen ruimte meer voor, en het geld kan ik goed gebruiken.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Revoked »

Mja, ik had ze graag van je overgenomen.
Nvr mnd. De volgende is al besteld...

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Blijf ik straks mooi er mee zitten.... en hier is adverteren ten strengste verboden,
voor je het weet heb ik na plaatsen advertentie een permanente Ban...

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Mwoah.

Nijogeth
Berichten: 9991
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Alleen criminele, maar het lijkt me niet zo verstandig mijn plannen uit de boeken te doen ;)

Nijogeth
Berichten: 9991
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Komkommertijd schreef:
27 dec 2019 15:27
Blijf ik straks mooi er mee zitten.... en hier is adverteren ten strengste verboden,
voor je het weet heb ik na plaatsen advertentie een permanente Ban...
Ik zou het gewoon proberen.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Oom Wout is al een hele tijd niet meer gesignaleerd op dit forum.... :mrgreen:

Lady1234
Berichten: 27122
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

breien schreef:
27 dec 2019 20:56
Ik zal wel moeten.
Via mijn kerstpakket een smartwatch gekregen.
Om de smartwatch te gebruiken moest ik een app op mijn smartfoontje installeren.
Vanaf het moment van ingebruikneming word ik heel consequent en nauwkeurig in de gaten gehouden. Alles wat ik met mijn smartfoontje en smartwatch doe is bekend op mijn werk. (al mag dat heel misschien niet)
Dan zou ik hem maar in het doosje laten zitten.

Lady1234
Berichten: 27122
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

breien schreef:
27 dec 2019 21:34
@Lady1234, dat durf ik niet.
Dan gaan ze vragen stellen waarom ik de smartwatch niet draag.
Dan zou ik hem maar bij de hond omdoen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

breien schreef:
27 dec 2019 21:34
Gemeld dubbele post.
Sorry
Heb nog nooit iemand met 2 van die Smart Watch om zien lopen!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Heb hier nog wel een watch van Smart maar geen smartwatch. Ik houd het ook bij de eerste.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Vrijwillige feestdagen bevallen mijn prima, op de Russische kalender vier ik Kerst en Oud & Nieuw
en omdat het 2 weken later is zijn er nieuwe prijzen voor deze oude zooi waar elke winkel vanaf wilde!

Was net bij Turkse buurt Super en Tanger, de Marokkaanse winkel en beide geen enkel kerst brood of andere zooi!
Zijn wij Hollanders zo dom of zij slimmer dan ons, binnenkort maar aan Geert W. vragen!

Plaats reactie