Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

voor allen :
een héél gelukkig NIEUW JAAR en een veilige en rustige Oudjaarsavond .

Tot volgend jaar ....het begin van weer een nieuw Decennium ! 🎆 👋 🎇 🍾 🥂

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

moederslink schreef:
31 dec 2019 11:11
voor allen :
een héél gelukkig NIEUW JAAR en een veilige en rustige Oudjaarsavond .

Tot volgend jaar ....het begin van weer een nieuw Decennium ! 🎆 👋 🎇 🍾 🥂
Daar sluit ik mij volmondig bij aan!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Mijn beide diefstallen zijn nooit opgelost, het vaatje met Zuur ontbrak helaas! :mrgreen:

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dus beter bijna twee oliebollen nemen. :lol:

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Op 320 kcal kun je ook niet leven. Pak er dan voor de zekerheid nog wat appelbeignets bij.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Net een zakje met 10 bollen van de Aldi gekregen, moesten weg en hun afval koste geld, vaste klant dus leuk.

Maar deze kinder bolletjes zijn naast goedkoper ook kleiner dan de Kraam die ze per stuk verkocht, die waren dubbele formaat.
Na een Piepshow in Magnetron niets mis mee, en na afloop met je vingers even je bril schoon poetsen, gelijk leuke lachspiegel voor een creatief nieuw jaar, want dat mag als je toch geen laatste nieuws in de krant meer hoeft te lezen!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »


Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Alle lezers hier wens ik een liefdevol en gezond 2020 toe, dat dit een jaar mag worden waar je tevreden op terug kunt kijken.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik vond de wensen van Ikea in mijn mailbox leuker!

Die wenste ons allen een goed en gezond 2019! :mrgreen:

mh73

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mh73 »

In de plaatselijke parkeergarage wenste onze gemeente ons ook een gelukkig 2019. We hebben er in ieder geval nog een paar dagen van kunnen genieten.

Een fijn, gezond en respectvol 2020 toegewenst!

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Goh, hebben we een keer de tv aanstaan, komt binnen 5 minuten 4 keer de commercial van Sodastream langs. Die stem ... Is de uitspraak van de 's' en op het einde de 'p' van plastic nu echt aan het veranderen? Het klinkt als gesis van een slang, die nog bezig is de laatste prooi te verteren. :mrgreen:

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Breien, goed voornemen, maar het is al de derde. Het jaar is al 2 dagen geleden begonnen.... ;)

Overigens ben ik maandag begonnen met lopen, gisteren wilde ik fietsen, vandaag wilde ik fietsen, en raad eens? Juist. Soms is een auto best wel fijn.

mh73

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mh73 »

Neem een hond. Dan moet je wel.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Auto of Fiets? Witte Angora is helaas iets te oud en te groot voor mijn oplossing!

Ik had ooit een trapauto, en als iemand die in volwassen maat weet, kan Witte Angora Trappen & Auto rijden tegelijk, en ook binnenkort geen CBR probleem want je mag deze Auto's zonder rijbewijs rijden!

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik lees net dat er al 50.000 handtekeningen zijn voor de petitie tegen consumentenvuurwerk. Persoonlijk denk ik dat zoiets heel weinig zegt waar een wetgever wat mee kan, omdat er geen tegenpetitie is. Maar in werkelijkheid ligt dat vaak anders, dat vind ik eigenlijk best een rare gang van zaken. Misschien zou een petitie altijd gepaard moeten gaan met een voor/tegen optie, maarja dan wordt het al een soort referendum.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Een petitie van voor en tegenstanders is inderdaad een oplossing maar.....

Ik ben voor mooi vuurwerk, maar ook tegen de nadelen, wat stem ik dan?

Het amateuristische geklooi met pijlen tot 60 meters hoog die door de mist vooral gemist werden....
En wel het afval bij je buren in de tuin neergestort is.
Ik heb het zelf maar netjes opgeruimd en hun eigendom via brievenbus maar weer terug gegeven. :mrgreen:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Volgende keer een route met hobbelige straat stenen zoeken en een rollator gebruiken, dan tikte je ruim het dubbele aantal stappen... want zo betrouwbaar is deze zooi.

Verder discrimineren deze dingen vaak trage bejaarden, dan stapte je niet stevig genoeg en telde de afstand van auto tot super maar 1 stap.

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Zoals Neil Armstrong het zo mooi zei: One step for an old man, a giant leap for a cucumber.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Zei Neil dat? :lol:

Helaas pas ik niet in een trapauto, sowieso is aankomende woensdag 61 km naar het werk trappen, en vervolgens nog eens terug wel een beetje veel van het goede... Anders een prima idee.

Vandaag een beetje gaan 'trappen' op de Veluwe. Helaas was de routebeschrijving naar het 'verscholen dorp' niet zo heel duidelijk, waardoor ik geen 17,2 kilometer heb gelopen, maar 19. Maar goed, na afloop bij een soort kringloopwinkel een prima reiswekker op de kop weten te tikken, een Kentzel, bijna in nieuwstaat voor 3,95, Dan ben je toch wel weer even blij.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Na de dure ligfietsen en de belasting op de auto, is droog zitten in een trap skelter voor volwassen mensen niet eens zo slecht.
De lage mini auto, en milieu vriendelijk is ook minder windvang, je zit droog en dus warmer uit de wind en nog opberg ruimte....

Ga eens kijken of een grotere skelter met trap aandrijving of dat kan.
Lijkt me leuk en alles een maatje groter en steviger.... Ik spoor niet, ik trap me suf!

Plaats reactie