Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Drie groepen hebben er lol in, de kinderen in de eerste plaats, de ouders hebben tenminste een alternatief zonder de speeltuin, maar vooral de gastouders van de beren genieten in volle teugen.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Radar »

Toch maar even een angeltje uit dit topic verwijderd. ^FG

mh73

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mh73 »

Veel beren hier voor de ramen maar weinig wandelende kinderen. Ik vind het tijdens het uitlaten van de honden wel leuk om beren te spotten. Ik zie er elke dag meer.

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Hier helaas geen berenjacht :(. We wonen ook niet echt op een gunstige plek, maar degene die het bedacht heeft verdient een lintje. Mag ik de minister-president citeren? Vast wel: Supergaaf!

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik zag geen beren voor de ramen, maar ik zag ook geen beren op de weg. Geen nare dag vandaag. Wel nog even met mijn tante gebeld, die zit dus ook in haar uppie in huis. Het is even niet anders. Komt ook wel weer goed.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Bij ons in de gemeente hebben ze de bierenjacht bedacht voor de volwassen wandelaars. Zie je van die huizen met een speciaalbiertje voor de raam, meestal in combinatie met een beer.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Waar is Komkommertijd? Al 3 dagen offline ...

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ban of Corona?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Hij is opgeroepen om asperges te steken, aardbeien te oogsten en binnenkort fruit te plukken.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Of alcohol stoken om te ontsmetten?

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dat laatste is nog het waarschijnlijkst :D. Er is geen enkele reden voor een ban, althans niet meer dan anders. Ik hoop echt dat hij niet ziek is!

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dat hoop ik ook niet.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

En ik ook niet☹

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Komkommertijd is bezig een vaccin te ontwikkelen, wedden?

Maar hij heeft inderdaad de leeftijd van kwetsbaren. Hopen dat het goed met hem gaat. De augurkjes willen hun opa vast nog niet kwijt. En van mij mag hij ook nog een poosje rondhuppelen, met zijn grappen en grollen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Misschien is hij ingemaakt en zit hij nu achter glas. Met dille en mosterdzaad.

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Zo is dat,WA. Hij is dan wel een rare komkommer, maar wel ónze komkommer. Soms maakt hij het te bont, maar als hij zich een beetje in acht neemt, is hij goed te pruimen. Wat hij allemaal zelf heeft meegemaakt :D, je verstand staat er bij stil.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

KKT heeft alles meegemaakt, maar hopelijk zal hij geen ervaring krijgen met corona.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door sjohie »

Theotrucker schreef:
30 mar 2020 23:57
Of alcohol stoken om te ontsmetten?
Er is hier in Deventer dus een lokale stoker die precies dat doet, even geen gin of genever, maar 98% schoonmaakalcohol stoken voor lokale zorgverleners.

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Mooi weer, droog, weinig wind, zonnetje: mooie omstandigheden voor de kleine hobby: 15 meter luchtgeweer (.177/4,5 mm) in de achtertuin. Omdat alle schietbanen gesloten zijn, moet ik het daarmee doen. De grote hobby's (groot kaliber revolver en geweer) blijven noodgedwongen in de kast.

Schietsport in elke vorm (boog, lucht, vuur) is de beste manier om helemaal zen te worden. Volledige ontspanning, rust in de kop, concentratie, beheersing; alleen dan krijg je de gaatjes/gaten in het karton precies waar je ze hebben wilt.
Daarna wandel ik nog een rondje door de polder (5 km/3 kwartier). Het wordt een topdag!

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Erthanax schreef:
31 mar 2020 12:21
Schietsport in elke vorm (boog, lucht, vuur) is de beste manier om helemaal zen te worden. Volledige ontspanning, rust in de kop, concentratie, beheersing; alleen dan krijg je de gaatjes/gaten in het karton precies waar je ze hebben wilt.
Grappig! Ik heb net vorige week m'n Benjamin Crosman EB17 (.177 / 4,5mm, CO2) aan m'n zoontje laten zien. Ermee schieten doe ik maar niet, heb wel een kogelvanger maar geen ruimte die ik veilig genoeg acht.

Plaats reactie