Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

De Diefstal die ik noemde van Maandverband stond in de plaatselijke Gazette... 't Krantje hier dus... enkele maanden terug.

Geen idee welke firma en waar het was.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

witte angora schreef:
20 jul 2020 06:18
Ach, als die een ban krijgt komt hij terug als Langnek. Of Roodkapje, Pinokkio, Bierschipper, noem het maar op. Je herkent hem direct aan de eerste drie woorden.

Oftewel: een permaban heeft weinig nut.

Daarbij: hij geeft toch wel een stukje gezelligheid, en als je een bericht van hem irritant vind lees je het toch niet?
Hij komt dan waarschijnlijk terug als "Asbest Frietkot". Maar de moderatie kan natuurlijk ook een geoblock toepassen op Belgische IP-adressen.

scharrelschipper
Berichten: 1826
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Bob Schurkjens schreef:
20 jul 2020 16:08
witte angora schreef:
20 jul 2020 06:18
Ach, als die een ban krijgt komt hij terug als Langnek. Of Roodkapje, Pinokkio, Bierschipper, noem het maar op. Je herkent hem direct aan de eerste drie woorden.

Oftewel: een permaban heeft weinig nut.

Daarbij: hij geeft toch wel een stukje gezelligheid, en als je een bericht van hem irritant vind lees je het toch niet?
Hij komt dan waarschijnlijk terug als "Asbest Frietkot". Maar de moderatie kan natuurlijk ook een geoblock toepassen op Belgische IP-adressen.
Tijdens zijn verhuizing waren er toch diverse mensen die zich afvroegen of hij ziek was en hem mistten,dat spreekt toch in zijn voordeel?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Oh zeker. Heb zelf geen hekel aan KKT maar een zekere ambivalentie roept hij wel op vind ik.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als nieuwe buren bepaalde overlast geven... slot erop.... jammer dat het niet dat huis is.....

Bij Wiet roken en overlast een BBQ, juist zo zetten voor zoveel mogelijk overlast en als zij dan ontdekte dat BBQ legaal is....
Ik wil zowel kind van 5 als baby van haar niets aandoen maar moeders raken snel in paniek....

Topic starter zal er echt geen Auto banden tussen leggen of zo..... maar extreem terug Roken?
De wiet buiten, als je regelmatig naar binnen en buiten gaat komt er ook iets binnen, net als geur van kleding dus ik vermoed
dat dit vrouwtje dat nergens naar luisterde dan meer in paniek raakte dan haar kleine.

Zelf ook op 22 juni 3e keer Opa geworden en weet hoe ze denken....
Maar ik heb bewijzen als foto van mijn eigen moeder die Belinda rookte tijdens de borst geven!
Alle leven nog en hebben er niets aan overgehouden!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Iets te ver weg voor mijn als Belg, dan maar geen Giertank legen bij Burgemeester en alle wethouders en de raadsleden die hiervoor gestemd hebben.... jammer, dit is te ver voor mijn!

PS; Volgens een ICT deskundige betekende 404... dus foute antwoorden is verplicht, vooral niet serieus nemen!

Jark
Berichten: 115
Lid geworden op: 03 okt 2018 01:56

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jark »

Komkommertijd schreef:
20 jul 2020 10:05
De Diefstal die ik noemde van Maandverband stond in de plaatselijke Gazette... 't Krantje hier dus... enkele maanden terug.

Geen idee welke firma en waar het was.
Dat was de firma Batelszoon en dochter.

Erthanax
Berichten: 9694
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik ben nu weer even enige tijd druk met andere dingen. Tot genoegen en de volgende keer :wink:

Nijogeth
Berichten: 9993
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

De boeren hebben ondertussen ook wel afgedaan. Ik geef ze groot gelijk dat ze voor zichzelf opkomen, maar ondertussen is het meer het treiteren van ieder ander persoon geworden dan daadwerkelijk voor zichzelf opkomen. Met landbouwvoertuigen over de snelweg was al zoiets nutteloos en allemaal slecht voor hun standpunt. Nu wordt dit expliciet verboden, gaan ze met 60 per uur over de snelweg in colonne rijden. In mijn ogen is dat gewoon een artikel 5 (want levensgevaarlijk om zoveel langzamer op de snelweg te rijden) en een jaar lang het rijbewijs kwijt. Dit is geen demonstreren meer, maar gewoon irriteren. Ga lekker ergens bij 1 van de boeren met zijn allen in dat weiland staan om je punt te maken zonder anderen lastig te vallen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Het begrip voor deze boerenprotesten gaat ook , terecht, weg.
Op deze manier??
Het wordt idd irritant én gevaarlijk.
Waarom niet met een vaste club woordvoerders steeds opnieuw naar Carola Schouten gaan?
Ga gewoon met die paar mensen met je personenauto naar den Haag.

ZeerPrivé
Berichten: 5452
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Mijn antipathie tegen boeren is de laatste maanden alleen maar nog groter geworden door die z.g. demonstraties.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Aangezien het meeste varkensvlees naar China wordt geëxporteerd, zou ik het zeer wijs vinden als het grootste deel van de varkensboeren die kant opzout. Hebben we hier meer rust en ruimte, kunnen er weer woningen gebouwd worden, want: stikstofproblematiek is opgelost en er is land, en, aangezien het heel veel transport scheelt, scheelt ook dat weer milieuvervuiling.

Met wat hun land hier oplevert kunnen ze daar leven als... nee, niet God in Frankrijk, dat ligt ergens anders.

ZeerPrivé
Berichten: 5452
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Aangezien het meeste varkensvlees naar China wordt geëxporteerd, zou ik het zeer wijs vinden als het grootste deel van de varkensboeren die kant opzout.
Exact ook mijn idee. Zelfde telt voor die nertsenfokkerijen. Het gros, zo niet alles, is voor de export. Moven, weg wezen.

juliomariner
Berichten: 4829
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Jullie hebben geen idee waar jullie het over hebben.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

4 Nertsen fokkers hebben nu lege stal te koop staan + ruime woning.....

De kooien zijn onderweg naar Polen, probleem minder hier.
Ze wachten nu op subsidie om hier te stoppen....

juliomariner
Berichten: 4829
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Google maar eens op het belang van de agrarische sector.
Hoeveel mensen zijn direct of indirect afhankelijk hiervan.
U zult verbaasd zijn.
De Nederlandse agrarische sector loopt ver voor op de rest qua innovatie duurzaamheid en dierenwelzijn, dat willen jullie nu allemaal weggooien omdat jullie een half uurtje later op de afspraak zijn?

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door tttlocke »

... met als 'argument' ook nog dat het immers 'toch voor de export is'.

Dan kan er nog wel meer economische activiteit weg.

Dat het 'het meeste varkensvlees naar China wordt geëxporteerd' is trouwens onwaar.

scharrelschipper
Berichten: 1826
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

juliomariner schreef:
22 jul 2020 18:42
Google maar eens op het belang van de agrarische sector.
Hoeveel mensen zijn direct of indirect afhankelijk hiervan.
U zult verbaasd zijn.
De Nederlandse agrarische sector loopt ver voor op de rest qua innovatie duurzaamheid en dierenwelzijn, dat willen jullie nu allemaal weggooien omdat jullie een half uurtje later op de afspraak zijn?
Mee eens.
Maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld,wij vervoeren agrarische producten en kunstmest.
En aangezien er teveel vuiligheid in de lucht gaat/hangt,en er huizen gebouwd moeten worden,pakken we de boeren maar,lekker makkelijk.
Even nadenken voor die kreten te uiten kan geen kwaad dunkt mij.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

juliomariner schreef:
22 jul 2020 17:01
Jullie hebben geen idee waar jullie het over hebben.
Jawel. Veel te veel CO2 in de lucht door de veeboeren. Oplossing: veeboeren weg.

Maarreh.. je dacht toch niet dat ik dat ooit zie gebeuren?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Beste Scharrel,

Een Nertsen fokker zit nu op 7 km van de haven van Gdansk ,
maar is jou Spits geschikt voor 't Kattegat ronden en de Oostzee?

Mijn doerak met de grendels op de deuren ging regelmatig Kopje onder!
Als part time duikboot, met die golfjes.....
Iedereen hier en in Rusland verklaarde mijn voor gek, maar een aangepaste ging dat prima.
Maar of een Spits dit overleefde, vooral de lengte en constructie heb ik sterke twijfels over maar per Schip een Fokkerij
exporteren, net als varkensstallen en later vlees of bont op gaan halen....

En de Nerts, naast mooi bont is restafval prima katten voer, onze Witte Angora is er dol op!

Plaats reactie