LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gezondheidsklachten door ongediertebestrijding

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
grietje

gezondheidsklachten door ongediertebestrijding

Ongelezen bericht door grietje »

In het appartementencomplex waar ik al jaren naar grote tevredenheid woon, heeft sinds kort een ongediertebestrijding plaatsgevonden. Echter, doordat ik vanaf het eerste moment reageerde allerlei merkwaardige allergische verschijnselen kan ik er sindsdien niet meer vertoeven. Ik woon al een paar maanden noodgedwongen bij ouders, want deze specifieke lokdoosjes tegen faraomieren die men heeft geplaatst, moeten een aantal maanden blijven staan. Als men deze eenmaal verwijderd heeft, kan er een risico zijn van residuen, gassen of dampen van diens afbraakproduct. De kans daarop zoals, het geval is bij sprayen, ben ik momenteel nog aan het uitzoeken. De bouwvereniging wil mij pas een urgentieverklaring verschaffen als ik een oorzakelijk verband kan aantonen tussen de lokdoosjes en de onstane allergieen. Ik loop inmiddels al wat langer in het medische wereldje mee en ik vrees dat ik het drijfzand is waar ik me nu op begeef, waar artsen mogelijk hun vingers niet aan willen branden. Wie herkent dit?

Gesloten