LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongelijke zoldervloer

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
kritisch consument
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 okt 2005 08:57

Ongelijke zoldervloer

Ongelezen bericht door kritisch consument »

Wij wonen in een aangepaste woning van ongeveer 25 jaar oud. De oude bewoners, dat waren er heel wat, hebben nauwelijks wat aan het huis gedaan. De zolder was al helemaal het stiefkindje; daar ligt al die tijd al ruw grindbeton. Als we iets moois van onze zolder willen maken met bijv laminaat of tapijt op de vloer moeten we eerst voor eigen rekening de vloer gaan egaliseren. Ik denk dat dan het plafond bij de slaapkamer naar beneden komt, maar dat is een andere zaak.

De woningstichting ziet al 25 jaar toe hoe dit huis achteruit gaat, en doet er niets aan. Moeten wij nou zelf hoge kosten gaan maken om onze zolder leefbaar te maken ? Dit valt namelijk onder onderhoud, maar is dit nog KLEIN onderhoud ? :P

Graag jullie advies.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Ongelijke zoldervloer

Ongelezen bericht door NAK »

Ligt er aan wat de woningstichting onder het hoofdstuk klein onderhoud heeft gezet in het huurcontract.

Daarnaast lijkt mij een zoldervloer van grindbeton toch wel iets heel apparts. :oops:
Hoe veilig is dit?????

Snertjong
Berichten: 141
Lid geworden op: 07 jun 2005 22:52

Re: Ongelijke zoldervloer

Ongelezen bericht door Snertjong »

25 Jaar geleden waren zolders nog zolders,men gooide er zijn zomerstoelen op en spullen die men nog net niet weg wilde doen en natuurlijk de uitzet van zoon of dochter.

De laatste jaren zijn zolders geen zolders meer,maar leefruimten-dat is natuurlijk wel wat anders dan een opberg zolder.

Verandering van tijd denk ik..

kritisch consument
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 okt 2005 08:57

Re: Ongelijke zoldervloer

Ongelezen bericht door kritisch consument »

Ik heb inmiddels een man van de woningstichting op bezoek gehad; volgens hem zijn de vloeren uit besparing zo opgeleverd, en als ze onze vloer zouden gaan egaliseren moesten ze het hele blok gaan egaliseren, dat werd te duur vond hij. Hij gaf tips hoe ik met ondertapijt etc de vloer wat kon verdoezelen, of dat ik anders voor eigen rekening de vloer moet egaliseren. Schande !!

Gesloten