LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] huren met woonpas(rotterdam), dus niet!!!

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
suzha
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2006 10:19

huren met woonpas(rotterdam), dus niet!!!

Ongelezen bericht door suzha »

hallo allemaal,

wij hebben al enige tijd een woonpas om in rotterdam een huis te kunnen huren.
krijgen wij 2 weken geleden eindelijke een woning aangeboden, wij kijken in dat huis echt helemaal geweldig. dus we gaan de woonbron(wel bekend in rotterdam)waarvan het huis is om te tekenen voor het huurcontract. krijgen we ineens te horen dat we meerdere passen hebben en daarom waarschijnlijk de woning dus niet krijgen!!! wij uitgelegd dat er maar 1 woonpas is waarmee wij reageren, bleek later dat mijn schoonmoeder er ook een had aangevraagd en ook had gereageerd, wij de situatie uitgelegd en ze gingen er naar kijken.
vandaag dus gehoord dat we het huis NIET krijgen door de woonpassen.
dit mag dus niet je mag maar 1 woonpas hebben!!!!en dit staat helemaal nergens, niet op de site van woonnet en niet op de site van woonbron!! ook nog navraag gedaan bij andere wooncorperatie's en deze zeggen stuk voor stuk, oh maar daar kijken wij helemaal niet naar!!!

het alle ergste van het hele verhaal vind ik nog dat de dame die ons hielp heel triomfantelijke zei: ja , als jullie gister waren geweest was er geen probleem geweest want dan ben ik er niet en ik kijk altijd alles wel na!!!!

iemand ook zoiets meegemaakt? ik zou het graag willen weten!!!
g. suzha

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: huren met woonpas(rotterdam), dus niet!!!

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik neem aan dat het wel in de algemene voorwaarden zal staan, die je uiteraard gelezen hebt.

Volgens mij is het bezitten van meer dan 1 woonpas inderdaad niet toegestaan omdat je dan relatief een grotere kans zou hebben op een woning.

antonia77
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jun 2005 08:22

Re: huren met woonpas(rotterdam), dus niet!!!

Ongelezen bericht door antonia77 »

Zoals ik het lees heeft zij maar 1 pas,en haar schoonmoeder 1.Wat heeft het feit dat een familielid ook een pas heeft en ook op zoek is naar een woning ermee te maken? Dit zijn toch twee personen los van elkaar? Of staan de passen op hetzelfde adres?

suzha
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2006 10:19

Re: huren met woonpas(rotterdam), dus niet!!!

Ongelezen bericht door suzha »

het staat juist niet in de algemene voorwaarden!!

maar het maakt allemaal niet uit hoor we gaan wel kopen!!
als het dan niet anders kan dan maar zo!!

bedankt voor de reactie's!!!

elianne
Berichten: 144
Lid geworden op: 15 aug 2006 00:01

Re: huren met woonpas(rotterdam), dus niet!!!

Ongelezen bericht door elianne »

Mijn indruk is dat de schoonmoeder er ook één heeft aangevraagd, op naam van blh.. Dus twee passen op naam van blh. in totaal.

suzha
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2006 10:19

Re: huren met woonpas(rotterdam), dus niet!!!

Ongelezen bericht door suzha »

de passen stonden idd allebei op mijn naam en daarvan een door mijn schoonmoeder aangevraagd.

maar wij gaan gewoon door met ons leven he!!

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: huren met woonpas(rotterdam), dus niet!!!

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Regel daarom jouw eigen zaakjes en al is het de beste bedoeling van de schoonmoeder, ik zeg er geen kwaad woord over, hiermee moet ze zich niet bemoeien zoals je hieruit kunt leren. Dat soor dingen zelf in de handen houden want je ziet wat er van komt.

Gesloten