Loonspecificatie bij woninghuur voor zzp'er

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Youroz
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2023 17:34

Loonspecificatie bij woninghuur voor zzp'er

Ongelezen bericht door Youroz »

Ik heb afgelopen dagen een woning geaccepteerd en daar ben ik met geluk 1e geworden, nu heb ik ze alles opgestuurd dat ik kon opsturen maar ze komen met je moet een loonspecificatie sturen, ik heb aangegeven dat ik dit niet heb omdat ik zzper ben, wel hebben ze een inkomsten verklaring van de belasting gekregen waar 80.000 winst op staat maar dit was niet genoeg! Ik heb ze ook mijn bankafschriften gestuurd van een jaar en nog was het niet goed! Ik begrijp niet zo goed wat ik nu nog kan en moet doen

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Loonspecificatie bij woninghuur voor zzp'er

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Leg uw situatie uit. Ik denk dat in goed overleg het meeste mogelijk is.

Gaat het om een social huurwoning? Neem contact op met www.juridischloket.nl. Ook kunt u contact opnemen met www.huurcommissie.nl voor een bindend uitspraak.

Gaat het om een woning in de vrije sector, dan mag de eigenaar besluiten met wie hun in zee gaan met hun eigen voorwaarden, binnen de wettelijke kaders. Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering.

Lady1234
Berichten: 27131
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Loonspecificatie bij woninghuur voor zzp'er

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien een kopie van de aanslag inkomstenbelasting opsturen?

Alkmaarder
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 jun 2023 13:54

Re: Loonspecificatie bij woninghuur voor zzp'er

Ongelezen bericht door Alkmaarder »

Waarschijnlijk willen ze de aanslag inkomstenbelasting over minimaal de laatste vijf jaar, zodat ze kunnen bepalen of je het huis wel kunt betalen (nu en in de toekomst).

Plaats reactie