Moeder 78 ziek, ik wil tzt haar (mijn geboortehuis)

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Moeder 78 ziek, ik wil tzt haar (mijn geboortehuis)

Ongelezen bericht door scontra »

Deze woning zal na haar vertrek en gezien de duur welke mw. er al woont, toe zijn aan een (grote) renovatie.
Een vrijkomende 5 kamer huurwoning zal zeer zeker niet worden toegewezen aan een één persoons huishouden.
Nostalgische gevoelens tellen niet in deze.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Moeder 78 ziek, ik wil tzt haar (mijn geboortehuis)

Ongelezen bericht door witte angora »

scontra schreef:
21 jun 2023 18:05
Deze woning zal na haar vertrek en gezien de duur welke mw. er al woont, toe zijn aan een (grote) renovatie.
Een vrijkomende 5 kamer huurwoning zal zeer zeker niet worden toegewezen aan een één persoons huishouden.
Nostalgische gevoelens tellen niet in deze.
Toch sla je de spijker op de kop, en flink hard ook.

Er worden nogal wat plannen gelanceerd om de woningnood aan te pakken. Eén optie is woningen op te splitsen in meerdere kleinere appartementen/woningen. Mijn glazen bol is gebarsten, maar wat als TS in een gesprek de mogelijkheid kan opperen de woning te splitsen in kleinere eenheden, en dan de mogelijkheid krijgt een van die eenheden te huren? Wat te denken van bijvoorbeeld kernbinding? Daar zou zomaar sprake van kunnen zijn. Eigenlijk wijs je nu net naar een richting die misschien een opening kan bieden.

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Moeder 78 ziek, ik wil tzt haar (mijn geboortehuis)

Ongelezen bericht door BL2 »

Misschien kan hij dan, uit nostalgische gevoelens, zijn oude slaapkamer uit de '60 jaren weer huren. Wel geheel gerenoveerd en met de traplift naar boven...

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Moeder 78 ziek, ik wil tzt haar (mijn geboortehuis)

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Er is ook eengebrek aan grote “goedkopere” huizen voor grote gezinnen.

Plaats reactie