LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door weetnietveel »

Maar mijn vraag was: wat heeft Uwoon gezegd over het hout van de ramen dat je in één van de filmpjes liet zien? Gingen ze dat repareren of vervangen?
Het antwoord kan ik namelijk niet uit je filmpje halen.

Ook is het me niet helemaal duidelijk wat er in dec. 2011 is afgesproken met Uwoon over de kosten die je moest maken, omdat je de woning zelf wilde afmaken.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

weetnietveel schreef:Maar mijn vraag was: wat heeft Uwoon gezegd over het hout van de ramen dat je in één van de filmpjes liet zien? Gingen ze dat repareren of vervangen?
Het antwoord kan ik namelijk niet uit je filmpje halen.

Ook is het me niet helemaal duidelijk wat er in dec. 2011 is afgesproken met Uwoon over de kosten die je moest maken, omdat je de woning zelf wilde afmaken.
Hoi,

1- laatst vroeg je ook bv wat ze als antwoord op mijn bezwaarschift, voor de huurverhoging gaven. Niks dus. ze stuurden dit door naar de huurcommissie.

Dit is weer zoiets.


2- Houtwerk, tja. Kijk ik liet hem alles zien. Als hij boven binnenloopt en ziet dat er voor de lammellen dekens zijn, omdat er binnen anders gaat 'waaien'...


3- Onze afspraak.. Laat Uwoon daar maar een antwoord op geven. Geen van ons heeft maar iets in handen, waarop staat wat wij hebben afgesproken. Dusja, wat moet ik hier nu aangeven? ze hebben alles altijd ontkend

Dit zijn de 3 vragen, die ik niet met zekerheid hier kan zetten en die je gewoon uit hun reacties zelf moet opmaken.

1- Op me bezwaar van huurverhoging, geven ze zelf aan, na telefonisch mij te hebben benaderd, zij zonder reactie van hun kant, naar mij gericht, dit door hebben gespeeld naar de huurcommissie.

2- Ze hebben het nergens over hang en sluitwerk, hout of kozijnen of wat dan ook. Ze hebben het over koudval ofzo doordat het enkel glas is. Ik heb ze in maart nog een keer erop gewezen, dat het wel hun verantwoordelijkheid is. Maar het boeit hun niet.

3- Onze afspraak met uwoon? zij maken 1108euro over. Als compensatie voor het late levering van de woning. Dit leggen ze uit, op 2 reacties van hun kant, die ik op 21-01-2011 en 31-01-2011 van ze krijg.


Dus deze 3 antwoorden geven ze zelf aan. En een ieder kan dan zelf zijn/haar conclusie hieruit trekken.

Jij hebt het over houtwerk, of iets anders. Zij hebben het nergens over. Ze hebben het over tochtstrippen die ik van de action had gekocht en geplakt. Ik moest servicekosten betalen. Die ene fonds waar jij het over hebt, en daarna zou iemand die er denk ik echt echt echt echtwel verstand van zou hebben, mijn sierstrippen komen rechtzetten, zodat al het probleem zou worden verhopen. Ik weet dat ik hier nu, en soms onzin tik, maar dit staat in hun reactie. Jij ziet en hebt het over houtwerk of sluitwerk etc. En zij hebben dat ook gezien. Maar hun reacties zijn altijd ten voordele van hunzelf, en nu bv, met wat jij ook zelf aangeeft of aan mij vraagt, is het duidelijk dat ze de boel dus verdraaien en naar hun hand zetten. Kijk, dat jij zulke vragen hebt, betekend voor mij dat ik iig tot jou ben doorgedrongen.

Dankjewel. kunnen we even time outen ofzo. Morgen is het 2 weken dat ik word genegeerd, hier en ook op mijn schrijven toen

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door Prolix »

GTR schreef:
1- Op me bezwaar van huurverhoging, geven ze zelf aan... dit door tehebben gespeeld naar de huurcommissie.

2- Ze hebben het nergens over hang en sluitwerk, hout of kozijnen of wat dan ook. Ze hebben het over koudval ofzo doordat het enkel glas is. Ik heb ze in maart nog een keer erop gewezen, dat het wel hun verantwoordelijkheid is. Maar het boeit hun niet.

3- Onze afspraak met uwoon? zij maken 1108euro over. Als compensatie voor het late levering van de woning. Dit leggen ze uit, op 2 reacties van hun kant, die ik op 21-01-2011 en 31-01-2011 van ze krijg....
*1> Bezwaren moeten ze doorspelen naar de Huurcommissie. Die gaat namelijk kijken of het terecht is of niet, die beslissing mag de wbv niet zelf maken.
*2> Als je de kou-val niet bedoelt, wat bedoel je dan? Het is beslist geen tocht, dat is zeker. En als je last hebt van de kou-val en je wil eigenlijk dubbel- of drielaags glas dan zul je dat moeten aanvragen of zelf bekostigen. Er is vast wel een subsidie voor isolatie te regelen. (wel opmerkelijk dat er anno 2013 nog woningen met enkelglas worden opgeleverd).
*3> Wat verwacht je nu eigenlijk van ze? Dat ze maandelijks je huur betalen èn een compensatie geven?
( als dat mogelijk is dan verkoop ik mijn hut vandaag nog! )

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

Prolix schreef:
GTR schreef:
1- Op me bezwaar van huurverhoging, geven ze zelf aan... dit door tehebben gespeeld naar de huurcommissie.

2- Ze hebben het nergens over hang en sluitwerk, hout of kozijnen of wat dan ook. Ze hebben het over koudval ofzo doordat het enkel glas is. Ik heb ze in maart nog een keer erop gewezen, dat het wel hun verantwoordelijkheid is. Maar het boeit hun niet.

3- Onze afspraak met uwoon? zij maken 1108euro over. Als compensatie voor het late levering van de woning. Dit leggen ze uit, op 2 reacties van hun kant, die ik op 21-01-2011 en 31-01-2011 van ze krijg....
*1> Bezwaren moeten ze doorspelen naar de Huurcommissie. Die gaat namelijk kijken of het terecht is of niet, die beslissing mag de wbv niet zelf maken.
*2> Als je de kou-val niet bedoelt, wat bedoel je dan? Het is beslist geen tocht, dat is zeker. En als je last hebt van de kou-val en je wil eigenlijk dubbel- of drielaags glas dan zul je dat moeten aanvragen of zelf bekostigen. Er is vast wel een subsidie voor isolatie te regelen. (wel opmerkelijk dat er anno 2013 nog woningen met enkelglas worden opgeleverd).
*3> Wat verwacht je nu eigenlijk van ze? Dat ze maandelijks je huur betalen èn een compensatie geven?
( als dat mogelijk is dan verkoop ik mijn hut vandaag nog! )
waar heb je het over? je hebt geen eens een idee wie wat zei. kijk ik was beelfd en eerder reageerde je ook met iets en ook toen wist ik dat je niks volgt hier. sorry man dat ik dit zei.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

oja, niet boos worden, maar als je wel weet, waar je het over hebt en wilt dat ik antwoord he..

Leg aub even uit, hoe je op jou 3 conclusies eigenlijk kwam?

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door Prolix »

Ik geef gewoon antwoord op je drie vragen. En ik stel er een vraag bij. En daar krijg ik een belachelijke reactie op. Reageer je ook zo bij de Uwoon-Woningstichting? Dan begrijp ik heel goed waarom je een aparte behandeling krijgt. Je bent veel en veel te agressief en zit veel te comfortabel in de slachtofferrol. je zult ongetwijfeld een echt probleem ergens hebben, maar je maakt er zo'n enorm drama van dat het echte probleem overspoeld is met allerlei rand- en bij-problemen. Communiceer eens normaal, dat kun je echt wel.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

Prolix schreef:Ik geef gewoon antwoord op je drie vragen. En ik stel er een vraag bij. En daar krijg ik een belachelijke reactie op. Reageer je ook zo bij de Uwoon-Woningstichting? Dan begrijp ik heel goed waarom je een aparte behandeling krijgt. Je bent veel en veel te agressief en zit veel te comfortabel in de slachtofferrol. je zult ongetwijfeld een echt probleem ergens hebben, maar je maakt er zo'n enorm drama van dat het echte probleem overspoeld is met allerlei rand- en bij-problemen. Communiceer eens normaal, dat kun je echt wel.

oke, zet even mijn vraag ervoor en jou antwoord erachter dan. want ik denk dat dat ook niet eens ergensop zal slaan..

jij bent agressiefer dan ik, ik deel iets mee joh, maar jij maakt er totaal iets anders van.

Aub even mijn vragen, welke jij bedoeld dan. even op zetten en jou antwoorden dan erachter plaatsen?
dan snappen we het wel en antwoord ik graag ook op jou

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

als je mijn vragen met jou antwoorden hier neerzet, geef ik me mening en antwoord ik ook wel. doe je dat niet, zet ik jou teks en geef ik mijn mening, waarom jou tekst nergens op slaat.

even goede vrienden dan he. ik ben niet agresief en ook niet boos. Ik kwam hier met de waarheid. en de waarheid zal altijd, hoe dan ook winnen. en diegene die niks verkeerds doet, hoeft ook nergens bang voor te zijn.

Ik wacht wel even af. Bedankt ook nog alvast

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

1- ik bel ze met de huurverhoging op, omdat ik niet klaar ben met de woning en er dingen moeten gebeuren. ze wilden dat ik het op schrift zou zetten en daarna dit beoordelen. Ik word in de aldi gebeld.
zij wilt het ter plekke afhandelen. Ik begreep er niks van en vroeg om een reactie. Zij stuurt zonder verdere reactie van hun kant, alles door naar de huurscommissie. Misschien dat ze dat wel kan of mag doen. maar dit slaat nergens op. VERDER IS HET ZO, DAT IK DIT ZEI, OMDAT WEETNIETVEEL, VROEG VAN WAT HUN REACTIE OP MIJN BEZWAARSCHRIFT WAS. Niks dus.

2- beslist geen tocht? ik weet niet eens wat koudval is. Dat zijn hun woorden. Weetnietveel zegt van hout van kozijnen en sluitwerk. Dit ziet hij/zij, als zij naar de kozijnen kijkt. Dus ik heb geen idee, waar jij het over hebt eigenlijk. Verder heb ik inderdaad aangegeven van, dat ik wel voor hun werk en kosten heb opgedraait en dat ze misschien dit, hiervoor, voor mij zouden willen regelen. En dat ik niet wist wat de mogelijkheden zijn. En dat ik ook eventueel met een huurverhoging accoord zou gaan. Dit was hun werk. Daarom gaf ik ook aan dat ik in januari niet wist, dat zij hiervoor verplicht voor moesten zorgen. Dus het was zo: kom even kijken aub en hij ziet dekens voor de ramen boven, met kapotte sluitwerk etc en als ik de deken weghaal, tocht het meer. Er komt iets 'wind' tussen de openingen. Het is niet alleen de glazen die koud aanvoelen. Ik had ook gedacht van ik zet er van die plastic glazen, van de bouwmarkt voor. Maar het probleem word dan niet verholpen. Koudeval of koudval, maken zij ervan.

3- Ik verwachtte een bedankje. en natuurlijk de materieele kosten voor hun onafgemaakte werk en
de kosten voor hun (onopgehaalde) troep/rommel.

en hierbij: 4- zoals ik al aangaf. Lees of begrijp eerst aub goed, eer je mij zwartmaakt of mij voor agresief aanspreekt, ik heb zeker minstens 80.000x getikt en dit alles staat in mijn eerste reactie

IK BEN ECHT NIET OPGEFOKT OF AGRESIEF, want ik ben geen slachtoffer, en ik zet dit ook graag 100x opnieuw hier neer.

Kijk ik bied ook me excuses aan. sorry he

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door Prolix »

1- ik bel ze met de huurverhoging op, omdat ik niet klaar ben met de woning en er dingen moeten gebeuren. ze wilden dat ik het op schrift zou zetten en daarna dit beoordelen. Ik word in de aldi gebeld.
zij wilt het ter plekke afhandelen. Ik begreep er niks van en vroeg om een reactie. Zij stuurt zonder verdere reactie van hun kant, alles door naar de huurscommissie. Misschien dat ze dat wel kan of mag doen. maar dit slaat nergens op.
Ze MOETEN jouw bezwaar doorsturen. Dat wilden ze je wellicht even melden. Ze mogen het niet zelf in behandeling nemen en dus krijg je er van hun niets (meer) over te horen. Een eventuele beslissing krijg je apart toegestuurd, evenzo een uitnodiging om het te komen toelichten bij de Huurcommissie.

2- beslist geen tocht? ik weet niet eens wat koudval is...
Koudeval

Koudeval is het verschijnsel dat warme lucht bij grote raampartijen afkoelt en vervolgens naar beneden "valt" waardoor het lijkt of er altijd een tochtstroom over de vloer loopt. Het vervelende is dat die tochtstroom, meestal in de woonkamer of de grote slaapkamer, in de kamer zelf plaatsvindt en dus niet met tochtstrips of kierdichting kan worden opgelost. De enig mogelijke oplossing is om dubbele beglazing te plaatsen zodat de lucht niet meer afkoelt.bron


3- Ik verwachtte een bedankje. en natuurlijk de materieele kosten voor hun onafgemaakte werk en
de kosten voor hun (onopgehaalde) troep/rommel.
Je hebt compensatie gehad, lijkt mij dat dat kostendekkend is. Een bedankje omdat je je eigen huis opruimt lijkt me niet aan de orde

en hierbij: 4- zoals ik al aangaf. Lees of begrijp eerst aub goed, eer je mij zwartmaakt of mij voor agresief aanspreekt, ik heb zeker minstens 80.000x getikt en dit alles staat in mijn eerste reactie
Je schrijft zeer onduidelijk en in onlogische orde. Ik ben niet de eerste die aangeeft het niet te begrijpen omdat het allemaal door elkaar staat.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

Prolix schreef:1- ik bel ze met de huurverhoging op, omdat ik niet klaar ben met de woning en er dingen moeten gebeuren. ze wilden dat ik het op schrift zou zetten en daarna dit beoordelen. Ik word in de aldi gebeld.
zij wilt het ter plekke afhandelen. Ik begreep er niks van en vroeg om een reactie. Zij stuurt zonder verdere reactie van hun kant, alles door naar de huurscommissie. Misschien dat ze dat wel kan of mag doen. maar dit slaat nergens op.
Ze MOETEN jouw bezwaar doorsturen. Dat wilden ze je wellicht even melden. Ze mogen het niet zelf in behandeling nemen en dus krijg je er van hun niets (meer) over te horen. Een eventuele beslissing krijg je apart toegestuurd, evenzo een uitnodiging om het te komen toelichten bij de Huurcommissie.

2- beslist geen tocht? ik weet niet eens wat koudval is...
Koudeval

Koudeval is het verschijnsel dat warme lucht bij grote raampartijen afkoelt en vervolgens naar beneden "valt" waardoor het lijkt of er altijd een tochtstroom over de vloer loopt. Het vervelende is dat die tochtstroom, meestal in de woonkamer of de grote slaapkamer, in de kamer zelf plaatsvindt en dus niet met tochtstrips of kierdichting kan worden opgelost. De enig mogelijke oplossing is om dubbele beglazing te plaatsen zodat de lucht niet meer afkoelt.bron


3- Ik verwachtte een bedankje. en natuurlijk de materieele kosten voor hun onafgemaakte werk en
de kosten voor hun (onopgehaalde) troep/rommel.
Je hebt compensatie gehad, lijkt mij dat dat kostendekkend is. Een bedankje omdat je je eigen huis opruimt lijkt me niet aan de orde

en hierbij: 4- zoals ik al aangaf. Lees of begrijp eerst aub goed, eer je mij zwartmaakt of mij voor agresief aanspreekt, ik heb zeker minstens 80.000x getikt en dit alles staat in mijn eerste reactie
Je schrijft zeer onduidelijk en in onlogische orde. Ik ben niet de eerste die aangeeft het niet te begrijpen omdat het allemaal door elkaar staat.
wil je aub, niet wat ik neerzet iedere keer quoten en je bovenstaande reactie 22:19 uitleggen?
Ik heb geen zin, in een onnodige discussie met iedereen hier. Sorry. Ik wil wel later een keer op een andere topic ofzo kletsen of iemand anders samen helpen. maar ik ben nu echt 2jaar bezig en onzin kan ik niet meer tegen. of anders ook bedankt en doeii

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

weet je wat het is met sommige, ze laten zien dat wat uwoon hun huurders dus aandoet, heel normaal moet wezen. omdat bepaalde mensen problemen hebben, moeten ze dus mensen die hier iets meedelen afbekken. Dit is niet de eerste keer. Eerder was het van o je overwinterd etc


1-

Bericht door Prolix » 14 nov 2013 15:03
nogmaals. je bent blijkbaar erg goed op de hoogte van wat Uwoon moet doen ( volgens jou) maar wat heb jij verkeerd gedaan? Wat zijn jouw plichten? En welke heb je verzaakt? Niet almaar de gebeten hond uithangen.

2-
Bericht door Prolix » 14 nov 2013 19:55

GTR schreef:Wil ik wel voordat ik me huuroverkomst heb getekend even erin kijken:-)... dat ik me afkomst niet eens een rol hierin wil laten spelen. ..



Ik heb het helemaal niet over je afkomst. Maar over het feit dat je lekker lang naar Turkije op vakantie gaat en dan ineens essentiële dingen voor je onderkomen moet regelen. Dat gaat niet op zo'n afstand. En blijkbaar was je " vervanger" niet zo goed als dat je had gedacht. Sommige dingen moet je eerst goed geregeld hebben VOORDAT je lekker gaat overwinteren. Ben je nu ook wel achter.

-------------------------------------

hou even op ok? ik heb je altijd netjes te woord gestaan. Als je ergens mee zit, moet je het niet bij mij of iemand anders dit afreageren. want geloof me ik ga hier niet slijmen omdat ik me recht zoek. Ik heb het moeilijk en mij is alles afhandig gemaakt. Dat je dat niet boeit kan ik begrijpen, maar dat ik iedere keer van jou alles moet pikken slaat ook nergens op, ik heb me eigen problemen, waarmee IK dus niet JOU hiermee afbek of probeer te kleinieren.

Sterkte verder profix, en ook nog eens een SORRY

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

Prolix schreef:
GTR schreef:
1- Op me bezwaar van huurverhoging, geven ze zelf aan... dit door tehebben gespeeld naar de huurcommissie.

2- Ze hebben het nergens over hang en sluitwerk, hout of kozijnen of wat dan ook. Ze hebben het over koudval ofzo doordat het enkel glas is. Ik heb ze in maart nog een keer erop gewezen, dat het wel hun verantwoordelijkheid is. Maar het boeit hun niet.

3- Onze afspraak met uwoon? zij maken 1108euro over. Als compensatie voor het late levering van de woning. Dit leggen ze uit, op 2 reacties van hun kant, die ik op 21-01-2011 en 31-01-2011 van ze krijg....
*1> Bezwaren moeten ze doorspelen naar de Huurcommissie. Die gaat namelijk kijken of het terecht is of niet, die beslissing mag de wbv niet zelf maken.
*2> Als je de kou-val niet bedoelt, wat bedoel je dan? Het is beslist geen tocht, dat is zeker. En als je last hebt van de kou-val en je wil eigenlijk dubbel- of drielaags glas dan zul je dat moeten aanvragen of zelf bekostigen. Er is vast wel een subsidie voor isolatie te regelen. (wel opmerkelijk dat er anno 2013 nog woningen met enkelglas worden opgeleverd).
*3> Wat verwacht je nu eigenlijk van ze? Dat ze maandelijks je huur betalen èn een compensatie geven?
( als dat mogelijk is dan verkoop ik mijn hut vandaag nog! )

Verder is het onzin en je brengt mensen op een verkeerde gedachte zo. Ik had een bezwaarschrift zelf opgemaakt. Ik heb een bewijs, dat zij wilden dat ik een officiele formulier zou invullen. In die formulier, staat naar wat ik van Uwoon zelf had gehoord, dat zij dit konden doorsturen naar de huurcommissie en met het invullen van die formulier en een handtekening van mij, konden ze dit doorsturen, zeggen ze zelf. Ethisch klopt dit wat zij doen van dus geen kant. Daarom zei ik ook altijd, dat ze alles naar hun hand zetten en de boel verdraaien. Ik heb geen toestemming zelf gegeven. En zoals ik al zei. Huurverhoging past Uwoon toe. En als ik een bezwaarschrift opmaak, met als reden dat de huis niet klaar is...Dit was weer onzin en laf van ze. Verder neemt IEDEREEN tegenwoordig alles op, dus zuig ik niks uit me duim.

Als mensen zulke dingen hier neerzetten, van ze MOETEN het doorsturen, en ze hoeven ons bezwaar niet te beantwoorden etc. Word Uwoon in dit geval alles goedgepraat en iemand anders die dit maakt met een ingediende bezwaar, denkt dan, dat dit wel zo moet gaan. Dus jij vult bezwaar en de woningstichting stuurt dit naar de huurcommissie (omdat wij dit zeker zelf niet kunnen doen). Ik had mijn verhaal, ook aan de huurcommissie uitgelegt. Ik moet vaak mensen te woord staan, die mij onnodig proberen te raken. Dit is echt zo'n zeer goede en nuttige site. En een site met goede users scoort tig keer zoveel meer. Ik denk nu opeens van, als we iedereen om zijn/haar reactie een plus of een min konden geven. Dat zou de kwaliteit van deze site echt zeer goed doen

Even een aanvulling. Het boeit me niet wat koudval is. Als er wind door de kieren etc komen, weet ik wel dat het niet aan de glas ligt. En daarover wil ik het niet eens hebben.

En compensatie omdat iemand zijn woning later word geleverd. Moet ik dat iedere keer uitleggen :-)
Ga even een paar paginas terug.

Ik krijg iedere keer de drang, om iedereen die zomaar wat neerkwakt, uitleg te geven, die er al eerder is gegeven.

Als het nou niet aanvallend was of beledigend of kleinerend, maargoed als iedereen normen en waarden zou hebben, en begreep dat ook wij mensen zijn, was het nooit zover gekomen
Laatst gewijzigd door GTR op 26 nov 2013 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

Bericht door angel1978 » 26 nov 2013 13:59



en weer een volstrekt onbegrijpelijk lap tekst :?

Ik moet vaak mensen te woord staan, die mij onnodig proberen te raken. Dit is echt zo'n zeer goede en nuttige site. En een site met goede users scoort tig keer zoveel meer. Ik denk nu opeens van, als we iedereen om zijn/haar reactie een plus of een min konden geven. Dat zou de kwaliteit van deze site echt zeer goed doen



In zo'n systeem zou je eigen account vol met minnetjes staan aangezien bijna geen enkele tekst in begrijpelijk Nederlands wordt neergezet en je daar nog trots op lijkt te zijn ook, aangezien dat je tellertje qua tekens weer enigszins verhoogt..

Dat mijn zeggen, zo snel word bevestigt zeg... plusje voor jou

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

ik ben hier niet om te chatten. Doen jullie dat aub in de kletshoek of zo. Ik voel me ook echt niet goed door een paar hier die leuk denken te zijn of mij proberen te raken, zonder hier maar iets te lezen of te weten. Je hebt niet eens door, aan wie je wat zegt en dat iemand hier komt, omdat die een probleem heeft. En je denkt dan dat iedereen je als leuk aanmarkeerd. En als je nu nog doorgaat met onzin uitkramen. weet dan dat je deze site geen goede naam geeft zo. Beetje respect is toch niet veel verlangt. Ik hoef geen mensen hier die achte mij staan en mij toejuigen of mensen die woningstichtingen gaan haten. Ik deel dit alles mee en zoek mijn recht. En als straks iemand ditsoort gedoe met ze krijgt. Weet ze van te voren hoe ze zijn. Als ik met verhuizen toen al, dit alles van iemand anders zag..Had ik het anders gedaan en ze niet vertrouwt

Doe maar wat je wilt

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

angel1978 schreef:
GTR schreef:Bericht door angel1978 » 26 nov 2013 13:59



en weer een volstrekt onbegrijpelijk lap tekst :?

Ik moet vaak mensen te woord staan, die mij onnodig proberen te raken. Dit is echt zo'n zeer goede en nuttige site. En een site met goede users scoort tig keer zoveel meer. Ik denk nu opeens van, als we iedereen om zijn/haar reactie een plus of een min konden geven. Dat zou de kwaliteit van deze site echt zeer goed doen



In zo'n systeem zou je eigen account vol met minnetjes staan aangezien bijna geen enkele tekst in begrijpelijk Nederlands wordt neergezet en je daar nog trots op lijkt te zijn ook, aangezien dat je tellertje qua tekens weer enigszins verhoogt..

Dat mijn zeggen, zo snel word bevestigt zeg... plusje voor jou
zelfs quoten doe je onduidelijk :?
ik mocht niet meer dan 3 keer quoten ofzo, dus nam ik alleen het nodige onzin mee :-D

2de plusje voor jou, omdat je weer mijn zeggen bevestigt

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door weetnietveel »

GTR schreef:
weetnietveel schreef:Maar mijn vraag was: wat heeft Uwoon gezegd over het hout van de ramen dat je in één van de filmpjes liet zien? Gingen ze dat repareren of vervangen?
Het antwoord kan ik namelijk niet uit je filmpje halen.
2- Houtwerk, tja. Kijk ik liet hem alles zien. Als hij boven binnenloopt en ziet dat er voor de lammellen dekens zijn, omdat er binnen anders gaat 'waaien'...

2- Ze hebben het nergens over hang en sluitwerk, hout of kozijnen of wat dan ook. Ze hebben het over koudval ofzo doordat het enkel glas is. Ik heb ze in maart nog een keer erop gewezen, dat het wel hun verantwoordelijkheid is. Maar het boeit hun niet.

Jij hebt het over houtwerk, of iets anders. Zij hebben het nergens over. Ze hebben het over tochtstrippen die ik van de action had gekocht en geplakt. Ik moest servicekosten betalen. Die ene fonds waar jij het over hebt.

Jij ziet en hebt het over houtwerk of sluitwerk etc. En zij hebben dat ook gezien. Maar hun reacties zijn altijd ten voordele van hunzelf, en nu bv, met wat jij ook zelf aangeeft of aan mij vraagt, is het duidelijk dat ze de boel dus verdraaien en naar hun hand zetten...
Dus Uwoon ziet het hout van de ramen en zegt hier niets van en ze doen er dus ook niets mee.
En ze zien ook de uitzetijzers van de ramen (hang- en sluitwerk) en zeggen hier ook niets van en doen er ook niets mee.

En dat terwijl zij hier -volgens eigen schrijven- verantwoordelijk voor zijn, want dit staat in hun onderhoudsfolder.
Ramen
Voor de verhuurder: herstel of vervangen bij houtrot of normale slijtage
Hang- en sluitwerk
Voor de verhuurder: vervanging van verouderd hang- en sluitwerk
Ik denk dan dat Uwoon dit opzettelijk heeft genegeerd, omdat als zij waarschijnlijk het hout van de ramen hadden moeten vervangen. Wat volgens mij dan betekende dat ze er ook dubbelglas in hadden moeten zetten. En daar hadden zij geen zin in..

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

angel1978 schreef:
angel1978 schreef:
Ik snap deze site echt niet.
Dat is inmiddels duidelijk.
Aanvallende teksten kan ik niet meer hebben snapje.
Zet dit soort dingen dan niet op een openbaar forum als dat van trosradar. Maak een website zonder reactiemogelijkheid. Door het hier neer te zetten kan je ook reacties krijgen die je niet bevallen.
Ben je niet met Uwoon in aanraking gekomen? reageer dan aub niet.
Helaas, zo werkt het niet hier. Iedereen kan en mag reageren. Maar dat snapte je niet, dat had je al aangegeven.
Ik quote mezelf maar even om je ( hopelijk ) duidelijk te maken dat ik je op pagina 1 al het advies heb gegeven om dit niet zo te doen. Blijkbaar ben je eigenwijs en ga je toch door, terwijl je nog steeds niet lijkt te snappen hoe dit forum werkt. Dat heb je dan volledig aan jezelf te wijten.
Dit is een site van trosradar. ik ben hier door opgelicht.nl verwezen. Mensen worden afgezet hier of dingen afhandig gemaakt. Ze verliezen soms wel veel. Ik ga geen slotje op de topic zetten om mensen die geen leven hebben te weren

Ik gaf toen ook al aan: ik zet dit voor diegenen die later ook soortgelijks te maken hebben. Als jullie een bepaalde vraag, aan mij gericht stellen, vind ik het onbeleefd om er geen antwoord op te geven. Niet dat ik dat zo graag wil, want begrijp toch dat dit 2 jaar lang duurt. Ik laat iets zien waarop hun handtekening staat en ik hoef niet eens bij te zeggen dat ik me opgelicht voel. Als je dat niet ziet. ligt het niet aan mij. Ik een grote verhaal getikt hier. Als je de filmpjes ziet of het verhaal leest. en kijkt naar bepaalde reacties. ziet iedereen toch wat ik bedoel. Dus waar heb je het over? weet je wel hoe hard het overkomt als mensen dit gebruiken: overwinteren, vervanger, zo lang op vakantie etc. En dat sommigen zeggen van dat ik niet begrijpend ben. Ben jij en profix wel begrijpend dan? want als ik jullie tekst hier onder elkaar zou zetten. Slaat het nergens op joh

Ik ben met iets bezig en er komt iemand die de hele dag over spam heeft of iemand komt opeens hier en leest niks en zegt dit en dat. Laatst zei ook iemand van: woningstichting staat bemoeit zich niet met de huurder zijn overname spullen blabla. Dan moet ik dus nadat ik het in de film laat zien en in een verhaal heb gezet, nog eens iedereen duidelijk maken dat ik op schrift, dubbel van ze iets heb gekregen, waarop zij garant staan, voor mijn spullen, omdat de nieuwe huurder geen geld heeft en ook niet met de sleuteloverdracht te bereiken was. En Uwoon weet achteraf niks meer en ontkent alles, totdat ik het bewijs wel laat zien. Dit begrijp je natuurlijk ook niet, want het is niet algemeen Nederlands.

Weetnietveel...

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door weetnietveel »

Ja GTR je hebt HELEMAAL GELIJK (echt waar), maar laten we nu weer gewoon terug gaan naar het onderwerp: Uwoon.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

weetnietveel schreef:Ja GTR je hebt HELEMAAL GELIJK (echt waar), maar laten we nu weer gewoon terug gaan naar het onderwerp: Uwoon.

Ik hou er even mee op. Wat ik hier heb meegedeeld, is duidelijk, Ik wacht op een reactie van hun kant, nu al 2 weken. . Dan kijk ik wel verder

Gesloten