LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door Chocomelk »

GTR schreef:Als ik een huis krijg, moet ik nu dus ook van bijna 0 beginnen. Eigenlijk heb je dus wel gelijk. 8.000 die ik gokte is niet veel. Ik maak dit al 2 jaar mee. en loop er dus ook 2 jaar mee. Ik ben afgezet/opgelicht/niet geholpen doordat zij zich niet aan hun verlichtingen en verantwoordelijkheden hielden..Opgenomen wetten door het huurecht en hun eigen onderhouds regelementen werden dik geschonden en ze deden er ook niks tegen. Dit alles weten ze al zo lang en doen zoals iedereen het hier ook allang heeft ingezien, niks hiertegen. Ik weet het niet, maar als de uitvoerende macht, hier een beslissing over gaat doen, vraag ik ook vergoeding omdat voor emotionele dingen. Ik kan het nu even niet verwoorden. En een hogere schadevergoeding dan nu ook, ik vraag gewoon 25.000euro extra vergoeding dan dat ik wil, die zij naar goede doelen die ik aangeef moeten overmaken. 10.000 naar het L.D.H in ieder geval. Voor daklozen. En dan is het aan de rechterlijke macht, of ik wel met dit alles in mijn recht sta of niet. En waar ik wel recht op heb.

Dankjewel Jolijn, je doet precies wat ik van je verwacht. Ik tikte dit alles een uurtje geleden al en wachtte op je reactie
Ik heb zo'n vermoeden dat jij Jolijn niet echt begrijpt.

Dat jij bij 0 moet beginnen dat is bij ieder die een andere woning gaat wonen, daar ben
jij niets aparts in.

Die schadevergoeding wat jij vraagt daar kan je echt naar fluiten want daar heb je gewoon geen rechten op.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

Chocomelk schreef:
GTR schreef:Als ik een huis krijg, moet ik nu dus ook van bijna 0 beginnen. Eigenlijk heb je dus wel gelijk. 8.000 die ik gokte is niet veel. Ik maak dit al 2 jaar mee. en loop er dus ook 2 jaar mee. Ik ben afgezet/opgelicht/niet geholpen doordat zij zich niet aan hun verlichtingen en verantwoordelijkheden hielden..Opgenomen wetten door het huurecht en hun eigen onderhouds regelementen werden dik geschonden en ze deden er ook niks tegen. Dit alles weten ze al zo lang en doen zoals iedereen het hier ook allang heeft ingezien, niks hiertegen. Ik weet het niet, maar als de uitvoerende macht, hier een beslissing over gaat doen, vraag ik ook vergoeding omdat voor emotionele dingen. Ik kan het nu even niet verwoorden. En een hogere schadevergoeding dan nu ook, ik vraag gewoon 25.000euro extra vergoeding dan dat ik wil, die zij naar goede doelen die ik aangeef moeten overmaken. 10.000 naar het L.D.H in ieder geval. Voor daklozen. En dan is het aan de rechterlijke macht, of ik wel met dit alles in mijn recht sta of niet. En waar ik wel recht op heb.

Dankjewel Jolijn, je doet precies wat ik van je verwacht. Ik tikte dit alles een uurtje geleden al en wachtte op je reactie
Ik heb zo'n vermoeden dat jij Jolijn niet echt begrijpt.

Dat jij bij 0 moet beginnen dat is bij ieder die een andere woning gaat wonen, daar ben
jij niets aparts in.

Die schadevergoeding wat jij vraagt daar kan je echt naar fluiten want daar heb je gewoon geen rechten op.
En waarom heb ik daar geen recht op dan? leg maar eens uit want het antwoord zal ik lekker in je prenten;-)

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door weetnietveel »

Chocomelk schreef: Die schadevergoeding wat jij vraagt daar kan je echt naar fluiten want daar heb je gewoon geen rechten op.
Waarom niet?

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

GTR schreef:
Chocomelk schreef:
GTR schreef:Als ik een huis krijg, moet ik nu dus ook van bijna 0 beginnen. Eigenlijk heb je dus wel gelijk. 8.000 die ik gokte is niet veel. Ik maak dit al 2 jaar mee. en loop er dus ook 2 jaar mee. Ik ben afgezet/opgelicht/niet geholpen doordat zij zich niet aan hun verlichtingen en verantwoordelijkheden hielden..Opgenomen wetten door het huurecht en hun eigen onderhouds regelementen werden dik geschonden en ze deden er ook niks tegen. Dit alles weten ze al zo lang en doen zoals iedereen het hier ook allang heeft ingezien, niks hiertegen. Ik weet het niet, maar als de uitvoerende macht, hier een beslissing over gaat doen, vraag ik ook vergoeding omdat voor emotionele dingen. Ik kan het nu even niet verwoorden. En een hogere schadevergoeding dan nu ook, ik vraag gewoon 25.000euro extra vergoeding dan dat ik wil, die zij naar goede doelen die ik aangeef moeten overmaken. 10.000 naar het L.D.H in ieder geval. Voor daklozen. En dan is het aan de rechterlijke macht, of ik wel met dit alles in mijn recht sta of niet. En waar ik wel recht op heb.

Dankjewel Jolijn, je doet precies wat ik van je verwacht. Ik tikte dit alles een uurtje geleden al en wachtte op je reactie
Ik heb zo'n vermoeden dat jij Jolijn niet echt begrijpt.

Dat jij bij 0 moet beginnen dat is bij ieder die een andere woning gaat wonen, daar ben
jij niets aparts in.

Die schadevergoeding wat jij vraagt daar kan je echt naar fluiten want daar heb je gewoon geen rechten op.
En waarom heb ik daar geen recht op dan? leg maar eens uit want het antwoord zal ik lekker in je prenten;-)
Zinsopbouw van mij is hier niet best, als zij dus uitlegt, waarom ik geen recht zou hebben op een schadevergoeding, zou ik het antwoord op haar uitleg dus hier zo duidelijk maken dat zij het voor altijd weet. of zoiets. Ik mag choco wel he en weetnietveelook en rob etc.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door Prolix »

weetnietveel schreef:
Chocomelk schreef: Die schadevergoeding wat jij vraagt daar kan je echt naar fluiten want daar heb je gewoon geen rechten op.
Waarom niet?
Omdat het geen gedwongen verhuizing was. TS ging daar op eigen beweging weg. Dus dan komt ook alles voor eigen rekening. En die 8000 euri zijn ook volledig uit de lucht gegrepen. En hoe TS dan bij 12000 komt is me volledig onduidelijk. Ik wil ook wel 5000 euri om dit hele topic door te spitten...

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door Chocomelk »

weetnietveel schreef:
Chocomelk schreef: Die schadevergoeding wat jij vraagt daar kan je echt naar fluiten want daar heb je gewoon geen rechten op.
Waarom niet?
Dan vertel jij is waarom ts wel recht daarop heeft, ben heel nieuwsgierig
naar jou antwoord.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

Trosradar site admin. alle berichten laten staan aub..Bedankt voor alles trouwens.

Onkruid is een ongewenste plant. Onzin is het niet als ik vind dat het wel zin heeft. Ik heb even visite nu, maar ondertussen kunnen jullie dus allemaal van alle onzin, van bijna al hun kant genieten. Die vergelijkbaar is zoals alle onzin tot nu toe van Uwoons kant...

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

Kijk hier wat jij nu quote, begrepen ze mij ook niet. Bob gaf een link van de huurcommissie en ik bedankte hem. Was beleefder dan te zeggen van, ik heb en in de opname en in tekst hier paar keer aangegeven dat ik me woning had opgegeven. Want hij zei van, zet alles op een blaadje wat je huis mankeerd en stuur dit door etc. Hij deed er moeite voor. Dat zegt mij meer dan dat hij dit alles wel of niet had gelezen...Daarna zeiden een paar hier van volg dan zijn advies iedere keer..Dus zei ik van ik ben huisloos voor de zoveelste keer...Het enige wat jullie doen is hetzelfde als uwoon..Maar in het huurrecht is opgenomen dat ik wel recht op schadevergoeding heb. Ze hebben zich er niet aan gehouden. Ook niet aan hun eigen regelementen. Ik ben opgelicht en afgezet door Uwoon, want ik schreeuw dat nu al 3 weken uit en niemand die me de mond kan snoeren. Dus zal jullie onzin, zoals die van Uwoon, niks helpen...Want dit alles ziet diegene die alles wel netjes heeft gevolgt wel, en zoals ik aan het begin al aangaf, weegt dat zwaarder voor mij. Door jullie gezeik en onzin, kon ik iedereen laten zien, dat ik met dit alles gelijk heb....Ik wilde er wat tegen doen, en heb het wel gedaan nu. en nu wacht ik op een antwoord van hun kant..

Oja die foto van prolux hierboven is wel onzin. Want hij heeft het nu door, wat onzin is en wat wel zin had door jullie...

deze 2 onderstaande films van elke 8 seconden, moet je dus niet bekijken, want dit laat zien, wat ik op vakantie deed.....En nu ben ik terug en zorg ik dat ik niet meer over mij heen laat lopen!

https://www.youtube.com/watch?v=HlgU9pqNaAE

https://www.youtube.com/watch?v=l0Q4Ox6aPGs

ik heb jullie wel altijd bedankt he, want jullie deden wel precies wat ik wilde:)

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door Chocomelk »

ciske schreef:Waarom maak je er zo'n warverhaal van? Bob heeft je een link gegeven en je doet er niks mee.
Juist ja en dat is niet belangrijk volgens hem.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door Prolix »

Volgens mij ging het alleen om het geld dat hij niet kreeg. En natuurlijk hier zoveel mogelijk verdeeldheid zaaien om de ware reden te verhullen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door ciske »

Chocomelk schreef:
ciske schreef:Waarom maak je er zo'n warverhaal van? Bob heeft je een link gegeven en je doet er niks mee.
Juist ja en dat is niet belangrijk volgens hem.
Nou ja, dat is dan zijn keus:-) niet slim.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Prolix schreef:Volgens mij ging het alleen om het geld dat hij niet kreeg. En natuurlijk hier zoveel mogelijk verdeeldheid zaaien om de ware reden te verhullen.
Hij denkt dat hij het nog wel gaat krijgen volgens zijn berichten.
ciske schreef:Nou ja, dat is dan zijn keus:-) niet slim.
Dat mag ook zijn keuze zijn maar als je echt voor een oplossing gaat dan had
hij het beste kunnen doen wat Bob al aangaf, Bob is toch echt wel iemand
die daar verstand van heeft namelijk.

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

ik zeg toch. het ligt aan jullie dat jullie het niet begrijpen...jullie lezen niks en kijken nergens naar. En doen de hel e tijd leuk. Bob zei van zet alles op papier en stuur dit naar de uwoon en of huurcommissie...Ik zei dankjewel omdat ik de uwoon dit allang duidelijk had gemaakt..Ze zagen dat in januari. En ik benaderde ze in maart dat het wel hun verantwoordelijkheid was..Ik woon er niet meer, dus nu zoiets opmaken heeft geen zin toch?? En verder had ik ook huurcommissie toen met mijn huuropzegging benaderd. Zij vertelden mij dat ik dan 6 weken nog daar zou hebben moeten wonen. Dus de termijn was te kort voor mij. Wat zij mij wel vertelden is dat ik dit via rechtshulp of maatschappelijk moest regelen..

Dus? vanaf 01-05-2013 woont TS er niet meer..Op een blaadje alles opschrijven wat die huis mankeert en uwoon opsturen zodat ze het komen maken...heeft geen zinnnn

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door Chocomelk »

GTR schreef:ik zeg toch. het ligt aan jullie dat jullie het niet begrijpen...jullie lezen niks en kijken nergens naar. En doen de hel e tijd leuk. Bob zei van zet alles op papier en stuur dit naar de uwoon en of huurcommissie...Ik zei dankjewel omdat ik de uwoon dit allang duidelijk had gemaakt..Ze zagen dat in januari. En ik benaderde ze in maart dat het wel hun verantwoordelijkheid was..Ik woon er niet meer, dus nu zoiets opmaken heeft geen zin toch?? En verder had ik ook huurcommissie toen met mijn huuropzegging benaderd. Zij vertelden mij dat ik dan 6 weken nog daar zou hebben moeten wonen. Dus de termijn was te kort voor mij. Wat zij mij wel vertelden is dat ik dit via rechtshulp of maatschappelijk moest regelen..

Dus? vanaf 01-05-2013 woont TS er niet meer..Op een blaadje alles opschrijven wat die huis mankeert en uwoon opsturen zodat ze het komen maken...heeft geen zinnnn

Het ligt dus aan alle lezers hier want die kunnen niet lezen en kijken nergens naar volgens jou ! :shock:
En waarom de tip van de huurcommisie niet opgevolgd ?

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

Chocomelk schreef:
GTR schreef:ik zeg toch. het ligt aan jullie dat jullie het niet begrijpen...jullie lezen niks en kijken nergens naar. En doen de hel e tijd leuk. Bob zei van zet alles op papier en stuur dit naar de uwoon en of huurcommissie...Ik zei dankjewel omdat ik de uwoon dit allang duidelijk had gemaakt..Ze zagen dat in januari. En ik benaderde ze in maart dat het wel hun verantwoordelijkheid was..Ik woon er niet meer, dus nu zoiets opmaken heeft geen zin toch?? En verder had ik ook huurcommissie toen met mijn huuropzegging benaderd. Zij vertelden mij dat ik dan 6 weken nog daar zou hebben moeten wonen. Dus de termijn was te kort voor mij. Wat zij mij wel vertelden is dat ik dit via rechtshulp of maatschappelijk moest regelen..

Dus? vanaf 01-05-2013 woont TS er niet meer..Op een blaadje alles opschrijven wat die huis mankeert en uwoon opsturen zodat ze het komen maken...heeft geen zinnnn

Het ligt dus aan alle lezers hier want die kunnen niet lezen en kijken nergens naar volgens jou ! :shock:
En waarom de tip van de huurcommisie niet opgevolgd ?
wat is de tip van de huurcommissie? vertel dit mij even duidelijk aub want ik begrijp het niet zeg maar?

jij met je shock erachter trouwens :mrgreen:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door Chocomelk »

GTR schreef: wat is de tip van de huurcommissie? vertel dit mij even duidelijk aub want ik begrijp het niet zeg maar?

jij met je shock erachter trouwens :mrgreen:

Dit was de tip van de huurcommissie : Wat zij mij wel vertelden is dat ik dit via rechtshulp of maatschappelijk moest regelen..


Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door Chocomelk »

GTR je schrijft aan mij : wat is de tip van de huurcommissie? vertel dit mij even duidelijk aub want ik begrijp het niet zeg maar?
Dan kopiëer ik je eigen tekst : Wat zij mij wel vertelden is dat ik dit via rechtshulp of maatschappelijk moest regelen..
Dan schrijf je : o, ik dacht dat je het over de tip van Bob had. En daar doormee ging dat ik het niet volgde..



Echt het word steeds onbegrijpelijker. :shock:

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

Chocomelk schreef:GTR je schrijft aan mij : wat is de tip van de huurcommissie? vertel dit mij even duidelijk aub want ik begrijp het niet zeg maar?
Dan kopiëer ik je eigen tekst : Wat zij mij wel vertelden is dat ik dit via rechtshulp of maatschappelijk moest regelen..
Dan schrijf je : o, ik dacht dat je het over de tip van Bob had. En daar doormee ging dat ik het niet volgde..



Echt het word steeds onbegrijpelijker. :shock:
Dit zei jij: En waarom de tip van de huurcommisie niet opgevolgd ?... ik dacht dat je het over Bob zijn tip had snapje. En vroeg uitleg over wat Bob bedoelde. Want als je dat bedoelde, zou je dus uit gaan leggen wat jij vond. Over Bob zijn tip, en kon ik weten waarom jij iedere keer vol bleef houden dat ik Bob zijn tip moest volgen. En dan kon ik er een antwoord op gaan geven om jou duidelijk te maken, dat ik nu even nikss aan die tip van Bob heb..Want echt jullie hebben tig keer dit herhaald en ik geef wel antwoord, maar dan begrijpen jullie het niet..Dus wilde ik zo jou duidelijk maken, dat ik niks aan Bob zijn tip heb nu.. ( :shock: ) . Ik mag jullie wel:)

GTR
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 nov 2013 12:21

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door GTR »

Ulbe schreef:Beste GTR,

De staat waar ze de woning hebben opgeleverd is natuurlijk diep triest, ze laten je komen terwijl het huis midden in een grote verbouwing zit, slecht werk van Uwoon,

Nu hebt u gelukkig, zoals u in het laatste filmpje hebt laten zien een hele leuke huurwoning, erg slordig is, het gebrekkige hang- en sluitwerk, en de schakelaars en stopcontacten, die hangen schots en scheef en zelfs een zonder afdekplaat ( gevaarlijk! )

Deze problemen horen door Uwoon verholpen te worden, daartoe zijn zij verplicht!, anders zou ik de geschillencommissie inlichten over deze praktijken, het is een leuk huis, maar er moet wat aan gebeuren, dan heeft u het weer fijn voorelkaar,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.
Hoi Ulbe, zover had ik het voor elkaar dus. Hij was eerst niet zo mooi. Moest nog gebeuren, die stopcontacten en ramen boven. Alles wat je hieronder in de film ( niemand hoeft te kijken he) ziet is door Uwoon toegeeigent. En de rest door hun toedoen ook weg. Nieuwe eigenaar woont zo denkik met een paar spullen van hemzelf erbij

http://www.youtube.com/watch?v=RcamLBg261s

Bedankt.

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Slechte ervaring met Uwoon woningstichting

Ongelezen bericht door weetnietveel »

GTR schreef:ik zeg toch. het ligt aan jullie dat jullie het niet begrijpen...jullie lezen niks en kijken nergens naar.
Dit is een waarheid als een koe! Is geen speld tussen te krijgen! Klopt helemaal!
En ik ben heel blij om te lezen dat jij (GTR) dat inziet en begrijpt.

Voor diegenen die het niet met mij eens zijn: er zijn genoeg voorbeelden in dit topic te vinden die GTR's mening kunnen onderbouwen. Maar voor diegenen die niet de moeite wil nemen of de interesse of de ....... niet heeft om ze te vinden, voor die wil ik evt. nog wel alle bagger die er ligt quoten. Je zegt het maar.

Gesloten