LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verdwenen topic burenoverlast

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door Wim2007 »

Tot een aantal maanden geleden was op dit deel van het forum een uitgebreid topic over burenoverlast en hoe hiermee om te gaan te zien. Het onderwerp had zeer veel reacties en was al meer dan 100.000 keer bekeken. Oorspronkelijk stond het hier: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 18&t=57315

Wanneer is daar nu op klik komt er een mededeling dat ik niet over voldoende permissies zou beschikken. Heeft iemand enig idee waar dit onderwerp is gebleven of waarom het "mogelijk is verwijderd?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door tenormin »

Herinner me het topic erg goed; krijg ook inderdaad de mededeling dat ik geen permissie heb om het te zien, dus...geen idee waar het gebleven is.

Roosje1957
Berichten: 169
Lid geworden op: 18 sep 2009 18:56

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door Roosje1957 »

Ook ik krijg geen toestemming om dit te lezen.... heel vreemd.....

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Wim2007 schreef:Tot een aantal maanden geleden was op dit deel van het forum een uitgebreid topic over burenoverlast en hoe hiermee om te gaan te zien. Het onderwerp had zeer veel reacties en was al meer dan 100.000 keer bekeken. Oorspronkelijk stond het hier: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 18&t=57315

Wanneer is daar nu op klik komt er een mededeling dat ik niet over voldoende permissies zou beschikken. Heeft iemand enig idee waar dit onderwerp is gebleven of waarom het "mogelijk is verwijderd?
Was dat het topic van Miepje ?

Het topic bestaat nog wel maar is niet meer leesbaar voor leden, alleen nog leesbaar voor moderatie.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door tenormin »

@chocomelk, het Topic was van origine van iemand anders (naam vergeten); in datzelfde topic kwam miepje1 met haar verhaal van buren toestanden. Dus niet onder haar naam te vinden. Ik dacht dat de originele naam met een A begon, maar zeker ben ik daar niet van.
Laatst gewijzigd door tenormin op 06 jul 2013 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door Chocomelk »

tenormin schreef:@chocomelk, het Topic was van origine van iemand anders (naam vergeten); in datzelfde topic kwam piepje1 met haar verhaal van buren toestanden. Dus niet onder haar naam te vinden. Ik dacht dat de originele naam met een A begon, maar zeker ben ik daar niet van.
Klopt ja !

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door tenormin »

Chocomelk schreef:
tenormin schreef:@chocomelk, het Topic was van origine van iemand anders (naam vergeten); in datzelfde topic kwam piepje1 met haar verhaal van buren toestanden. Dus niet onder haar naam te vinden. Ik dacht dat de originele naam met een A begon, maar zeker ben ik daar niet van.
Klopt ja !
Off Topic: zat in het bijna donker te typen: zie ik nu piepje1 staan. Nou ja, kon ik wel veranderen maar quote dan weer niet. Dus als miepje1 dit leest, sorry. :oops:

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door Barman »

Roosje1957 schreef:Ook ik krijg geen toestemming om dit te lezen.... heel vreemd.....
Niet echt. Een topic dat er niet is kan je niet lezen. Die melding krijg je bij een verwijderd topic.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door tenormin »

Niet echt. Een topic dat er niet is kan je niet lezen. Die melding krijg je bij een verwijderd topic.
Is dan een vreemd statement van de moderator dat er niet de benodigde permissie is om te lezen. Zou duidelijker zijn om dan te schrijven dat topic niet meer bestaat of wat dan ook. Zo krijgt een lezer het idee buitengesloten te worden.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door Barman »

tenormin schreef:
Niet echt. Een topic dat er niet is kan je niet lezen. Die melding krijg je bij een verwijderd topic.
Is dan een vreemd statement van de moderator dat er niet de benodigde permissie is om te lezen. Zou duidelijker zijn om dan te schrijven dat topic niet meer bestaat of wat dan ook. Zo krijgt een lezer het idee buitengesloten te worden.
Is geen statement van een moderator. Die komt er na het verwijderen helemaal niet meer aan te pas. Het zijn gewoon foruminstellingen.

Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door Wim2007 »

Chocomelk schreef:Was dat het topic van Miepje ?

Het topic bestaat nog wel maar is niet meer leesbaar voor leden, alleen nog leesbaar voor moderatie.
Het meest recente deel van het topic had betrekking op Miepje en haar buren met, laat ik het zo formuleren, 'artistieke ambities'. Het is jammer dat het verdwenen is want er zaten zeer veel nuttige tips in de reacties verwerkt.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door witte angora »

Wim2007 schreef:
Chocomelk schreef:Was dat het topic van Miepje ?

Het topic bestaat nog wel maar is niet meer leesbaar voor leden, alleen nog leesbaar voor moderatie.
Het meest recente deel van het topic had betrekking op Miepje en haar buren met, laat ik het zo formuleren, 'artistieke ambities'. Het is jammer dat het verdwenen is want er zaten zeer veel nuttige tips in de reacties verwerkt.
Ik kan me dat topic inderdaad weer herinneren. Er stond een link in naar de rijdende rechter en zo, waardoor die 'buren' volop in beeld kwamen, met al hun talenten. Het zou me niets verbazen dat het topic om die reden vooralsnog niet toegankelijk is gemaakt voor het algemene publiek.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door Barman »

witte angora schreef: Ik kan me dat topic inderdaad weer herinneren. Er stond een link in naar de rijdende rechter en zo, waardoor die 'buren' volop in beeld kwamen, met al hun talenten. Het zou me niets verbazen dat het topic om die reden vooralsnog niet toegankelijk is gemaakt voor het algemene publiek.
Niet toegangkelijk gemaakt een paar maanden later?

Bookmark maar even deze opmerking van zegmaarjan en kijk dan wat voor melding je morgen krijgt als die is verwijderd.

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 3&t=135329

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Barman schreef: Niet toegangkelijk gemaakt een paar maanden later?

Bookmark maar even deze opmerking van zegmaarjan en kijk dan wat voor melding je morgen krijgt als die is verwijderd.

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 3&t=135329
Misschien is dit al een paar maanden dat dit topic niet meer leesbaar is voor leden.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Dit topic is op mijn verzoek door de moderatie gesloten omdat het ontaardde in een scheldpartij naar míj toe. Alsof ik degene ben die de hele buurt het leven zuur maak. Voor wie wil weten hoe het nu gaat: stuur maar een pb. Ik ga hier in het openbaar niets meer plaatsen want ook hier moeten de goeden onder de kwaden lijden.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door Barman »

Miepje1 schreef:Dit topic is op mijn verzoek door de moderatie gesloten omdat het ontaardde in een scheldpartij naar míj toe. Alsof ik degene ben die de hele buurt het leven zuur maak. Voor wie wil weten hoe het nu gaat: stuur maar een pb. Ik ga hier in het openbaar niets meer plaatsen want ook hier moeten de goeden onder de kwaden lijden.
Dat topic was toch helemaal niet door jou gestart?

Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door Wim2007 »

Miepje1 schreef:Dit topic is op mijn verzoek door de moderatie gesloten omdat het ontaardde in een scheldpartij naar míj toe. Alsof ik degene ben die de hele buurt het leven zuur maak. Voor wie wil weten hoe het nu gaat: stuur maar een pb. Ik ga hier in het openbaar niets meer plaatsen want ook hier moeten de goeden onder de kwaden lijden.
Het is was veel ouder dan het probleem met de 'artistieke buren'. Ik heb er bijvoorbeeld zelf ook berichten in geplaatst en hierop voor mij nuttige reacties ontvangen. Als dit de reden is om het topic te sluiten, dan vraag ik mij af waarom niet had kunnen worden volstaan met het verwijderen (of aanpassen) van enkele berichten.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door ciske »

Wim2007 schreef: Het is was veel ouder dan het probleem met de 'artistieke buren'. Ik heb er bijvoorbeeld zelf ook berichten in geplaatst en hierop voor mij nuttige reacties ontvangen. Als dit de reden is om het topic te sluiten, dan vraag ik mij af waarom niet had kunnen worden volstaan met het verwijderen (of aanpassen) van enkele berichten.

Misschien hebben ze dat topic nog in het archief, halen ze dat van Miepje er uit.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Miepje1 schreef:Dit topic is op mijn verzoek door de moderatie gesloten omdat het ontaardde in een scheldpartij naar míj toe. Alsof ik degene ben die de hele buurt het leven zuur maak. Voor wie wil weten hoe het nu gaat: stuur maar een pb. Ik ga hier in het openbaar niets meer plaatsen want ook hier moeten de goeden onder de kwaden lijden.
Scheldpartij richting jou !?? :shock:
En de persoon op personen die dat deden zijn die nog
steeds aanwezig op dit forum ?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Verdwenen topic burenoverlast

Ongelezen bericht door tenormin »

Chocomelk, miepje1 gaat hier op de site (terecht) niet meer op in? Ze geeft immers zelf aan een PB te sturen voor wie het wil weten!

Gesloten