LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vestia

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
blok70
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 mar 2012 20:21

vestia

Ongelezen bericht door blok70 »

:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
Laatst gewijzigd door blok70 op 05 mei 2012 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Vestia
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mar 2012 10:47

Re: vestia

Ongelezen bericht door Vestia »

Beste heer/ mevrouw,

Ik zag uw klacht op deze site. Kun u mij uw telefoonnummer mailen? Ik wil hier graag verder over praten met u. Mijn e-mail adres is [email protected].
Alvast hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,
Tanja Riet

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: vestia

Ongelezen bericht door sephora30 »

Vestia heeft geen geld meer op reparaties te verrichten aangezien zij de ex-directeur een kadootje van 3,5 miljoen hebben gegeven :evil: :twisted:

JDII
Berichten: 174
Lid geworden op: 25 mei 2011 15:31

Re: vestia

Ongelezen bericht door JDII »

Ja, maar daar heeft ie ook heeel erg zijn best voor gedaan :lol:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: vestia

Ongelezen bericht door Emmy75 »

JDII schreef:Ja, maar daar heeft ie ook heeel erg zijn best voor gedaan :lol:
Dat kan ik ook wel, de boel in de soep draaien en ik doe het wel voor de helft, koopje toch ?.. :lol:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: vestia

Ongelezen bericht door Emmy75 »

@blok70,
Win eens advies in via een juridisch loket, eerste advies is doorgaans gratis. Misschien kunt u ook naar de huurcommissie voor gederfd woongenot.

Ik ben het ook helemaal met vogels eens, het is toch te gek voor woorden dat een wbv bepaald hoe warm of koud de woning is.

arthur2000

Re: vestia

Ongelezen bericht door arthur2000 »

JDII schreef:Ja, maar daar heeft ie ook heeel erg zijn best voor gedaan :lol:
Precies. Deze lonen zijn marktconform samengesteld :!:
Als wij van Vestia dat niet zouden doen zijn we niet in staat om goede directeuren aan te trekken. Dan gaan ze naar het buitenland. Dat komt onze concurrentiepositie niet ten goede. Willen wij als cooperatie sterk blijven dan moeten we niet op de kleintjes letten in deze.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: vestia

Ongelezen bericht door sephora30 »

JDII schreef:Ja, maar daar heeft ie ook heeel erg zijn best voor gedaan :lol:
Een schande is het!!!!
Onze huizen vallen bijna uit elkaar van ellende en ik wacht al 8 jaar op sloop/renovatie. Maar ja, daar is natuurlijk geen geld voor :evil: :twisted:

vuur15
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 okt 2009 23:36

Re: vestia

Ongelezen bericht door vuur15 »

Wij huren ook een woning van Vestia het enige wat ik kan zeggen is dat het een zeer arrogante cooperatie is heb ik zelf ervaren. Niemand maakt zich er druk dat is van hoog tot laag. de hele organisatie zou moeten worden doorgelicht, net zoals ze dat in het bedrijfsleven doen. Mogelijk wordt er dan naar de huurders geluisterd en actie ondernomen omdat er dan echt moet worden gewerkt!

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: vestia

Ongelezen bericht door JtC »

Amen!
sephora30 schreef:Vestia heeft geen geld meer op reparaties te verrichten aangezien zij de ex-directeur een kadootje van 3,5 miljoen hebben gegeven :evil: :twisted:

blok70
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 mar 2012 20:21

Re: vestia

Ongelezen bericht door blok70 »

Beste Tanja Riet van vestia ik ben al meer als 2 jaar bezig,met jullie, nu ik stappen ga ondernemen kom je met, zou je me kunnen mailen.ik heb zat gebeld en mails gestuurd naar jullie en het word gewoon niet serieus genomen.

het is erg jammer dat ik hier geen foto,s kan plaatsen.

en tantja,ik heb van jullie een brief gehad dat er niks aan te doen is en dat jullie dat ook niet van plan zijn.

dus waarom zou het nu wel in eens kunnen?? hadden jullie maar eerder aan moeten denken! :twisted:

blok70
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 mar 2012 20:21

Re: vestia

Ongelezen bericht door blok70 »

vuur15 schreef:Wij huren ook een woning van Vestia het enige wat ik kan zeggen is dat het een zeer arrogante cooperatie is heb ik zelf ervaren. Niemand maakt zich er druk dat is van hoog tot laag. de hele organisatie zou moeten worden doorgelicht, net zoals ze dat in het bedrijfsleven doen. Mogelijk wordt er dan naar de huurders geluisterd en actie ondernomen omdat er dan echt moet worden gewerkt!
je hebt groot gelijk,er moet daar een flinke bezem door!

Mousy
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 feb 2011 22:29

Re: vestia

Ongelezen bericht door Mousy »

Je kan hier wel een foto plaatsen maar dan zal je deze eerst moeten uploaden naar t web, bijv via photobucket . Dan krijgt je foto een url/link deze voer je bovenin in het typscherm in bij Img. Dan word je foto op de site zichtbaar. (Voer de link goed in het midden tussen de Img tekens in en haal ook niets weg, anders werkt het niet)

Schandalig hoe het met vestia gesteld is. Directeur dik 3 miljoen en jullie in de kou.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: vestia

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Up ^

Vestia
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mar 2012 10:47

Re: vestia

Ongelezen bericht door Vestia »

Beste Leni,

Ik heb navraag gedaan over uw klacht bij Vestia Zuid Nederland en ik heb begrepen dat u ook contact heeft gehad over uw probleem. Er wordt op korte termijn nogmaals contact met u opgenomen om te spreken over uw klacht. Mocht u nog vragen hebben, kunt u uiteraard contact opnemen met Vestia Zuid Nederland.

Met vriendelijke groet,
Tanja Riet

arthur2000

Re: vestia

Ongelezen bericht door arthur2000 »

Nu Tanja, dat wordt geen 13e maand!
Hoe gaat het trouwens met collega Staats? Doe hem de groeten! :wink:

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: vestia

Ongelezen bericht door witte angora »

arthur2000 schreef:
JDII schreef:Ja, maar daar heeft ie ook heeel erg zijn best voor gedaan :lol:
Precies. Deze lonen zijn marktconform samengesteld :!:
Als wij van Vestia dat niet zouden doen zijn we niet in staat om goede directeuren aan te trekken. Dan gaan ze naar het buitenland. Dat komt onze concurrentiepositie niet ten goede. Willen wij als cooperatie sterk blijven dan moeten we niet op de kleintjes letten in deze.
Nou... laat die 'goeie' directeuren maar naar het buitenland vertrekken, kunnen ze daar de boel verzieken. Ze kunnen beter een stuk minder betalen, dan krijg je misschien directeuren die niet op de centjes uit zijn, maar die hart voor de zaak hebben.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: vestia

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ja ze mogen vertrekken maar dan zonder geld!
schandalig om de huurders er dan maar voor op te laten draaien!
hoop dat hij die 3,5 miljoen terug moet betalen..

vestia staat er hier in rdam om bekent niet zo vlot te zijn,met de huurders...

blok70
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 mar 2012 20:21

Re: vestia

Ongelezen bericht door blok70 »

ik ben nu met de huurcommissie bezig,ik eis met terugwerkende kracht huur vermindering en servicekosten vermindering,ik ben al 2 jaar bezig met vestia,en na 2 jaar komen ze er achter (wat al bekend was)dat er ergens een lek zit in het ketelhuis,maar ik heb 2 jaar ellende mee gemaakt,en hoelang het nog gaat duren! en daar hoor je ze niet over?over compensatie,maar daar ga ik verandering in brengen.
en reken maar dat ze gaan betalen geloof mij maar!ik slik niks meer.ik heb contact gelegd met een jurist,hij zei ook dat de cv temperatuur te laag is ingesteld,en zeker voor een hoekwoning 4e verdieping die aan alle kanten wint vangt en nog eens de cv kapot, regelmatig, 2 jaar lang niet goed werkt!ze hadden beter een andere woning kunnen geven,wat mijn voorstel ook was!om dat het hier niet uit te houden is,van de kou.dan hadden ze goedkoper uit geweest.ik wil hier niet eens meer wonen.1 en al ellende hier! :?

wiseger
Berichten: 509
Lid geworden op: 10 nov 2010 16:29

Re: vestia

Ongelezen bericht door wiseger »

@blok

Een beetje meer begrip voor Vestia mag ook wel hoor. Ik weet wel dat ze 2.000.000.000,00 euro verloren hebben met gokken in exotische financiele producten, maar dat was een beetje pech hoor, konden ze echt helemaal niets aan doen en ze deden het ook nog eens voor jou, de huurder. Daarnaast kreeg de directeur ook nog 3.500.000,00 euro mee naar zijn vakantie paradijsje, dus dat moest ook ergens uit een potje getrokken worden.

Je begrijpt dan hopelijk wel dat Vestia niet zomaar een-twee-drie onderhoud kan plegen aan CV installaties. Wellicht kan een lekkere trui uitkomst bieden?

En van die reptielen, wellicht kunt u woestijnslangen nemen, die zijn beter gewend aan de kou in de nacht.

Gesloten