LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rabobank Op Maat Hypotheek het tegengeluid

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
DucoMeijer
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 dec 2007 18:49

Rabobank Op Maat Hypotheek het tegengeluid

Ongelezen bericht door DucoMeijer »

Kape Breukelaar schrijft in de FiscAlert van december 2007

"Hoewel de exacte voorwaarden van deze hypotheekvorm op bepaalde punten van mij wel wat duidelijker hadden mogen zijn, denk ik dat er juridisch weinig te halen valt voor klagers. Niettemin heeft de Rabobank de problemen met de oudere Op Maat-polissen onderkend en heeft inmiddels al met tienduizenden klanten gesprekken daarover gevoerd (periode: eind 2006 tot begin 2007). Ze hebben de problemen uitgelegd en mogelijke oplossingen aangedragen: premie verhogen, anders beleggen of wellicht voor een andere hypotheekvorm kiezen. Door op die manier te handelen heeft de Rabobank - als een van de zeer weinigen in de markt - laten zien hoe je als aanbieder dient te reageren. Door andere marktpartijen worden klanten met hybryde hypotheken die zich in vergelijkbare situatie bevinden, op een schandelijke wijze met een kluitje in het riet gestuurd. Wat betreft de communicatie met hun klanten zouden veel aanbieders een voorbeeld kunnen nemen aan de Rabobank. Dit laat onverlet dat de Rabobank de communicatie met de media wel wat handiger had moeten aanpakken. Hoe dan ook, als u een OpMaat hypotheek van de Rabobank heeft, hoeft u zich weinig zorgen te maken, tenzij u uw hypotheek bent aangegaan in de periode 1997-2002 en een flink deel van uw inleg heeft belegd. Maar dan heeft de Rabobank de kwestie hoogstwaarschijnlijk al met u besproken".

D. Meijer : Misschien een idee voor Radar
Laat Kape Breukelaar zijn verhaal eens doen in het programma. Dit is dan eindelijk eens een opjectief tegengeluid.

[/b]

Naar boven

Janjaap1
Berichten: 61
Lid geworden op: 12 apr 2006 08:23

Re: Rabobank Op Maat Hypotheek het tegengeluid

Ongelezen bericht door Janjaap1 »

Als Trosradar inderdaad objectief en helder wil zijn dan zouden zij dit moeten doen. Dan is het beeld compleet en correct.
Ik ben bang dat dat echter geen kostbare zendtijd waard is.

Gesloten