LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft ervaring met Kaan financiële

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
nasy
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2008 09:41

Wie heeft ervaring met Kaan financiële

Ongelezen bericht door nasy »

Weie heeft ervaring met Kaan Financiële Diesten uit Groningen. Wie is
Laatst gewijzigd door nasy op 11 dec 2008 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Red Felix
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 apr 2008 14:57
Contacteer:

Re: Wie heeft ervaring met Kaan financiële

Ongelezen bericht door Red Felix »

Beleggen is risicovol, dat is al jaren bekend, vooral na het vorige beurs-debacle van een jaar of 7 geleden. U had bv zelf actie kunnen ondernemen om de beleggingspolis om te vormen naar een veiliger constructie. Uiteindelijk heeft u zelf de keuze gemaakt, en ik geloof niet dat u nu met droge ogen kunt zeggen dat u niet wist dat beleggen grote risico's met zich meebrengt. Om dan de adviseur met naam en toenaam op een forum te flikkeren is dan niet erg netjes als uw keuze uiteindelijk slecht heeft uitgepakt.

Misschien is het handiger om met de betreffende firma zelf contact op te nemen?

1marko
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 dec 2008 14:54

Re: Wie heeft ervaring met Kaan financiële

Ongelezen bericht door 1marko »

kaan financiele diensten worden ook genoemd op het forum van tros opgelicht in de categorie financieel & juridisch overig!

Red Felix
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 apr 2008 14:57
Contacteer:

Re: Wie heeft ervaring met Kaan financiële

Ongelezen bericht door Red Felix »

Dat 'oplichters' forum lees ik niet :-)

Kan dus best dat die club niet goed functioneert, maar dan is er iets anders aan de hand. De toon van de vraag hier was meer "ik heb een gok genomen met beleggingen, nu is de boel ingestort maar het is allemaal een ander zijn schuld". Er is dus meer informatie nodig om er werkelijk iets zinnigs over te kunnen zeggen.

randami
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2008 11:30

Re: Wie heeft ervaring met Kaan financiële

Ongelezen bericht door randami »

Hallo, ik heb ervaring met Kaan Financiele Diensten BV uit Groningen en ben zeer tevreden over de adviseur bert Klaassens. Heb dus een goede ervaring met deze party. U zou uw probleem en/of ervaring aan deze kenbaar moeten maken dan kunnen ze er iets aan doen. :!:
Het is wel laag bij de grond om iets aan te kaarten en het daarna te verwijderen. :cry:

1marko
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 dec 2008 14:54

Re: Wie heeft ervaring met Kaan financiële

Ongelezen bericht door 1marko »

Wij hebben een adviesgesprek met bert klaassens gehad mbt een nieuwe hypotheek voor een nieuwe woning. Wij kregen geen goed gevoel bij de man, hij kwam op ons over als een 'foute kunstofkozijnverkoper', dit hoeft overigens geen beletsel te zijn om de klant een goed product te adviseren/verkopen.

Gezien het feit dat er via kaan financiele diensten een beduidend hogere lening tegen lagere lasten mogelijk was dan bij onze financier van onze huidige woning, toch maar eens gekeken wie 'kaan financiele diensten' is.

Kaan financiele diensten is een onderdeel van de kaynar holding. Een overkoepelende organisatie met tal van bedrijven onder zich. Onder andere een uitzendburo, gokautomaten, uitgeverij en onroerend goed.

Google je even op internet, kom je ze in diverse persberichten, rechtbankverslagen en internetfora tegen. Ik zal er een paar noemen;

'de als louche bekend staande kaan holding van de gebroeders kaynar' (2004, kort geding mbt ontruiming van een kraakpand in Groningn)

De gebroeders Kaynar, de eigenaren van de kaynar holding, worden tevens in verband gebracht met een grote acquisitiefraude, waarin ze in 4 jaar tijd tientallen bedrijven voor meer dan 500.000 euro zouden hebben opgelicht. (oogTV, november 2005)

Rechtbankverslag Assen februari 2006, verdwijning van Mercedes personenwagen van de Kaynar holding, men probeert de auto te claimen bij de verzekeraar, maar die trapt er niet in, en veroordeeld kaynar tot de kosten van proces, en moeten ze de verzekeraar betalen.

Dit alles, er is natuurlijk nog veel meer, hebben ons toch doen besluiten om de provisie die de adviseur verdient aan onze hypotheek, ondanks de iets minder goede voorwaarden, te gunnen aan een betrouwbare organisatie, en niet aan Kaynar Holding, en dus Kaan Financiele Dienstverlening.

randami
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2008 11:30

Re: Wie heeft ervaring met Kaan financiële

Ongelezen bericht door randami »

Beste Imarko,
Volgens mij heb jij iets met die jongens en gun je hun goede naam niet maar ben je misschien zelf nog wel fouter. Ik durf dit wel tegen deze organisatie te zeggen! Jij blijkbaar niet en gebruik je dit Forum om je gal te spugen. Ik wil er verder niets meer over zeggen het gaat mij ook niets aan! Zielig Imarko of wie je ook bent.

Jack747
Berichten: 411
Lid geworden op: 08 dec 2003 11:48

Re: Wie heeft ervaring met Kaan financiële

Ongelezen bericht door Jack747 »

@randami,

Neemt niet weg dat de zaken die 1marko hier noemt inderdaad terug te lezen zijn. En dat geeft toch te denken, De moraliteit van de eigenaren is kennelijk niet zo goed. Neem de zaak van de gestolen auto. In het vonnis van de rechtbank staan 3 verschillende versies van het gebeuren, verklaard door de benadeelde. Kennelijk bijgesteld omdat de eerdere verklaringen tot afwijzing door Unive leidden. Het heeft alle schijn van een poging tot oplichting.

De kans dat dit tot ethisch onverantwoorde gedragingen leidt lijkt me wel aanwezig, ik kan me goed voorstellen dat 1marko, die gok met deze heren niet wil nemen, vooral nu het gaat om een klaarblijkelijk bijzonder hoog te lenen bedrag, veel hoger dan dat wat bij andere aanbieders kan worden verkregen.
Verstandig besluit, lijkt me 1marko.

Of dat overigens iets zegt over de genoemde adviseur is niet zeker, maar het bedrijf heeft de schijn tegen en dat straalt ook hoe dan ook af op de werknemers ervan.

groet,

Jack

1marko
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 dec 2008 14:54

Re: Wie heeft ervaring met Kaan financiële

Ongelezen bericht door 1marko »

@randami,

U geeft nogal een pittig en niet onderbouwd commentaar naar aanleiding van mijn schrijven op dit forum.

Het onderwerp is door 'nasy' gestart met de vraag; wie heeft er ervaring met kaan financiële diensten? (in eerste instantie werd specifiek gevraagd naar ervaringen met adviseur bert klaassens)

Hierop heb ik gereageerd, mijn ervaring met de specifieke adviseur beschreven en vervolgens onderbouwd waarom we niet met deze club in zee zijn gegaan.
Om dan te gaan schrijven dat ik 'misschien nog fouter' ben, gaat nogal ver, laat staan dat er hier sprake is van 'gal spugen'.

Ik heb mijn schrijven gewoon op de feiten gebaseerd, zonder de adviseur zelf of zijn producten zwart te maken. Bovendien lijkt het me voor potentiële nieuwe klanten van dit bedrijf belangrijke achtergrondinformatie.

Mijn punt is dat een hypotheek een langdurige lopende en grote geldlening is waar je een weloverwogen besluit over moet nemen. En je moet toch enigzins vertrouwen in de tussenpersoon hebben waar je de hypotheek afsluit, en laat nu net het vertrouwen in deze firma na een half uurtje 'googlen' op het internet nu niet bepaald te zijn gegroeid.

Met vriendelijke groet,
1marko

GrAngel
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2009 23:20

Re: Wie heeft ervaring met Kaan financiële

Ongelezen bericht door GrAngel »

Vertrouw onder geen enkele voorwaarde op alles wat met Kaynar Holding betreft. Oplichters en zakkenvullers.
Hebben met een grote oplichterstruuk bijna alle panden van Roel Zwanenveld (ook geen lievertje trouwens) ingepikt en na zijn dood gehouden(een van de Kaynar broertjes was zijn lijfwacht) Ze denken dat ze de maffia self zijn, in Turkeye zouden ze wel anders piepen.

Standaard voorbeeld van buitenlanders die er ECHT uitgezet zouden moeten worden.

verduistering, fraude, oplichting, bedreiging, intimidatie zoek maar eens op inet, stapels te vinden over de praktijken van deze twee.

Gesloten