LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dennis Papegaaien in Den Haag

Bespreek alle vormen van illegale handel in dieren hier.
miran38
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 feb 2008 13:13

Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door miran38 »

In september hebben wij bij Dennis papegaaien in den haag een papegaai gekocht voor 700 euro,

Hij zij toen tegen ons dat het een papegaai was van rond de 6 maanden.

Maar hij kon al vreselijk goed praten en zingen ,wat op zich wel leuk is ,maar ik heb begrepen

dat ze dat pas na een jaar gaan doen ?

Maar goed de papagaai bleek vals naar mij en mijn kinderen.

Alleen mijn man kon er mee overweg ,maar dat ging na 2 weken ook over omdat hij geen tijd had

om hem de aandacht te geven die hij wilde ,dus met gevolg dat hij iedereen in huis beet .

Nu geeft dennis de garantie dat je hem altijd om mag ruilen ,al is dat na 20 jaar ,

Dus na bijna 2 maanden hadden wij besloten om hem terug te brengen ,omdat we dan dan liever een

baby'tje wilde zodat we die wel naar onze hand konden zetten ,
Maar hij had ze op dat moment niet.

Veder zij hij dat we 125 euro extra moesten bij betalen ,omdat ze in de winter duurder zijn als in het voorjaar ???

Maar goed stom als we zijn hebben we daar in toegestemt ,wand ons geld terug geven wil hij niet ,dus anders

zouden we zoiezo 700 euro kwijd zijn .

We moesten om de 2 weken bellen of hij al nieuwe nestjes papegaaien heeft .

Elke keer zegt hij wat anders , hij beloofde ons dat we tussen sinterklaas en kerst onze baby papegaai zouden

hebben . Maar dat nestje was volgens hem overleden , terwijl we die week ervoor nog een colega aan de lijn

hadden die zij dat er 1 van het nest was overleden en de anderen al waren verkocht. Als we 2 dagen eerder hadden gebeld had hij ze nog gehad ?

Vreemd verhaal ?

Maar goed we zijn nu bijna 5 maanden veder en nog steeds hebben we een lege kooi in huis staan

:( :cry: :(
Laatst gewijzigd door Radar op 23 jan 2017 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast: spelling verbeterd

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Dennis papagaaien.

Waarom komen er bij mij kriebels opzetten?

Ten eerste de verbazing want Dennis papagaaien ken ik al vanaf de tijd dat ze in Amsterdam Oost waren begonnen en veel later in Landsmeer zich op een professionele wijze een grote fokkerij en papagaaienopvang vestigden.

En dan de keuze van het kopen van een papagaai.
"Pak die maar in!" zo lijkt het te zijn gegaan.
Dus niet eerst regelmatig kennis maken en kijken hoe die papagaai zich gedraagd tegenover u en de kinderen.
Bijt hij bij u thuis dan heeft hij/zij dit ook al gedaan in de winkel.

Het lijkt dus sterk op het kopen van een puppie bij een hondenbroodfokker.

Tenslotte....................
Helaas vallen dieren onder het gewone consumentenrecht alsof het een product is en dat betekend dus; Koop = koop!

Dat u deze papagaai mag "inruilen" is dus wel een gunst!

Bovendien kan een papagaai bij een goede verzorging zijn/haar baasjes makkelijk overleven.
Waarom dus wachtend op een babypapagaai?
Heeft u ervaring met papagaaien?.

Lees overigens niet verkeerd.
Ik zeg niet dat u ondierlijk die papagaai kocht maar dat uw verhaal dit wel suggereert.

Grootvader

miran38
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 feb 2008 13:13

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door miran38 »

ten eerste was de papegaai al veel ouder dan hij had gezegt en zei ook al heel veel dingen die mij niet aan stonden en ik zorg voor de papegaai en niet mijn man maar dat hij meteen al begint met bijten ?
dus daarom wou ik hem ruilen en een jonkie nemen om hem meteen al naar mijn hand zetten en dat was ook de afspraak met dennis als het niet ging wouden we een jonkie en dat was goed heeft hij gezegt,
Veder heb ik pas op marktplaats een waarschuwing's mail geplaats en de reacties die ik in anderhalf uur kreeg liegen er ook niet om.
En allemaal hadden ze slechte ervaringen met dennis.jonkies die na een paar weken al dood gingen ,zieke papegaaien ,en bij allen wilde hij geen andere geven !
ook zaten daar mails bij van andere papegaaien kwekers en die wisten mij ook te vertellen dat het een grote oplichter is.
En nu bedreigt hij die mensen ook .
Dus een zuivere man is het zeker niet !!!!
Wand ik heb van echte kwekers ook gehoord dat een baby papegaai niet meer dan 600 euro kost !! en hij zegt juist dat die duurder zijn ,en wel 825 euro .
Dus is het volgens mij niet zo vreemd dat ik me bedonderd voel toch ???

miranda

Esnaider
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2008 20:01

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door Esnaider »

Maar goed de papagaai bleek vals naar mij en mijn kinderen.

Alleen mijn man kon er mee overweg ,maar dat ging na 2 weken ook over omdat hij geen tijd had

om hem de aandacht te geven die hij wilde ,dus met gevolg dat hij iedereen in huis beet .
Papagaaien hechten zich meestal aan een persoon , de rest wordt geduld of inderdaad als concurrent gezien.
En dan is bijten inderdaad normaal.
En het maakt niet uit wie hem verzorgd, een papagaai kiest zelf .
Buitendat heeft een volwassen papagaai het verstand van een peuter en is dus slim genoeg om uit te vogelen op welke manier hij/zij zijn zin kan krijgen. Of dat nu goedschiks of kwaadschiks gebeurd.

Een papagaai is doodgewoon niet voor iedeeen een geschikt huisdier.
En als je er al een wil laat je aub goed voorlichten , ze hebben veel verzorging nodig , niet alleen qua voer ed maar ook qua aandacht.
heb van echte kwekers ook gehoord dat een baby papegaai niet meer dan 600 euro kost
Ja , die kost echt wel meer afhankelijk van het soort dat je wilt

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door kanovaarder »

een link plaatsen maakt alles wat makkelijker

http://www.vogelarena.com/forum/forum_r ... dnum=0Even

Ik ga wel verder lezen maar zover ik nuy kan zien lijkt in ieder geval dat er wel wat mis is met Dennis papagaaien.

Grootvader

miran38
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 feb 2008 13:13

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door miran38 »

Even voor alle duidelijkheid ,
Ik heb het hier over een grijze roodstaart . :wink:

cobadezwart
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jun 2008 09:13

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door cobadezwart »

Hallo Miran38,

Ik heb je verhaaltje gelezen over Dennis, nou ik kijk hier niet van op.
Ook wij maken op het moment zo iets mee.
Wij hebben in December 2007 een grijze roodstaart gekocht bij Dennis van 5 weken oud, een hele lieve vogel, nadat we hem een week of vier in huis hadden zat hij lekker in zijn veren maar een week later waren zijn veren weg en had hij alleen maar dons. We hebben Dennis gebeld hoe dat kon en we moesten maar even langs komen. Hij constateerde dat hij PBDF had (veerrot). Een heel besmettelijke ziekte. We konden hem omruilen maar hij had op dat moment geen jonge vogels zitten maar wel een papegaai van ongeveer een jaar oud, volgens hem een hele lieve vogel en hij was tam.(zei hij) We hebben hem nu een paar maanden in huis en de vogel is niet zoals hij hoort te zijn. Hij verliest constant zijn veren, is totaal niet tam.We hebben verschillende keren met Dennis gebeld dat we niet tevreden waren en hem om wilde ruilen voor een jonge roodstaart.We kregen steeds als antwoord dat er nog geen jonge vogels waren en dat we tot eind mei moesten wachten. Begin mei hebben wij een afspraak gemaakt met onze dierenarts om hem na te laten kijken, we waren bang dat hij ook PBDF had. Er is bloed afgenomen voor onderzoek naar PBDF en papegaaien ziekte (dit heeft ons 100 euro gekost) gelukkig heeft hij dit allebei niet en de papegaai is verder nagekeken, wat we toen te horen kregen heeft ons behoorlijk boos gemaakt. de vogel is in een zeer slechte conditie en is 21 jaar oud, dit hebben we gezien op zijn ring die is van 1987.
Afgelopen dinsdag heb ik Dennis gebeld om hem dit te vertellen en ik heb gezegd dat wij ons geld terug willen hebben (850 euro) en hij ontkende alles natuurlijk hij wil een verklaring van de dierenarts en dan gaat hij met de verklaring en de vogel naar Utrecht om hem na te laten kijken, hij beweert dat de dierenarts liegt, en als dat zo is krijgt deze een proces aan zijn broek (een dreigement). De dierenarts is hier niet bang voor want ze weten dat ze gelijk hebben.
Over het jaartal op de ring had Dennis een logische verklaring??. De kwekers hebben gewoon een voorraad ringen in huis en als er jonge vogels geboren worden krijgen ze gewoon een ring om er wordt hellemaal niet naar het jaartal gekeken (het jaartal is het jaar dat de ringen besteld zijn en niet wanneer de vogel geboren is) Vreemd verhaal. Dennis verzint iedere keer gewoon een leugen om ons zoet te houden. Uit je verhaal begrijp ik dat je de vogel al terug gegeven hebt maar heb je ook je geld al terug gehad?? Want ik raad je aan om geen nieuwe vogel bij hem te nemen doen wij ook niet ik wil gewoon mijn geld terug en als hij dat niet doet ga ik er werk van maken.

Dus voor een ieder die dit leest KOOP GEEN VOGELS BIJ DENNIS HET IS EEN GROTE OPLICHTER!!!!!!!!

vogelgek
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2008 15:32

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door vogelgek »

IK KON ME AL NIET VOORSTELLEN DAT IK DE ENIGE WAS DIE IS OPGELICHT VOELT DOOR DENNIS.
ZE DOEN HARD HUN BEST OM JE EEN VOGEL AAN TE SMEREN MAAR EEN BEETJE KLANTENSERVICE IS TE VEEL GEVRAAGD.
bIJNA EEN HALF JAAR GELEDEN KOCHT IK EEN VOGEL VOOR E795 MET EEN VERZEKERING VAN E80.
DEZE VOGEL WAS JONG, ROND DE 5A6 WEKEN. AL NA 2DAGEN AT IE SLECHT. TOEN IK ZE BELDE MOEST IK MAAR SNEL LANGS KOMEN MET DE VOGEL. JA HIJ WAS ONDERVOED EN UITGEDROOGD..VOGEL MOEST DAAR BLIJVEN VOOR EXTRA VOEDING. OOK DAAR WAS HET NA EEN PAAR DAGEN GEBEURD. IK MOEST ZELF BELLEN EN ERACHTER KOMEN DAT DE VOGEL OVERLEDEN WAS. GRAAG WILDE IK HET LIJKJE TERUG VOOR ONDERZOEK BIJ DE DIERENARTS MAAR HELAAS ZE WAS AL GECREMEERD MAAR ZE HADDEN HET RINGETJE BEWAARD..(WAT MOET IK DAAR NOU MEE) VOOR MIJN GEVOEL KLOPTE HET NIET.
IK MOEST 2 WEKEN LATER TERUG BELLEN VOOR INFO, ER ZAT EEN NESTJE AAN TE KOMEN..MAAR HELAAS, NA PAAR WEKEN WEER TERUG GEBELD..WEER MIJN KLEUR..MAAR ER WAREN WEL IETSJE PIETSJE OUDERE VOGEL DIE IK MEE MOCHT NEMEN..ONS VOORKEUR GING TOCH UIT NAAR EEN JONGE.
NA VEEL TEL CONTACT EN STIEKEM LANGSGAAN TOCH EEN HELEBOEL IRRITATIES GEHAD. HIJ NAM TERUG VAN DE ONDERVOEDING, HET KON NAMELIJK OOK VOGELZIEKTE ZIJN EN DAAROM KREEG IK NIET MEER EEN JONKIE VAN EEN PAAR WEKEN MAAR MOESTE ZE MINIMAAL 3MAANDE ZIJN..DAT BETEKENT DUS NOG LANGER WACHTEN. OOK ZIE IK STEEDS TOT MIJN VERBAZING OP VERSCHILLENDE INTERNETSITE TE KOOP AANGEBODEN JONGE VOGELS DIE HIJ ZOGENAAMD NIET VOOR MIJ HEEFT. "HET IS GEEN FABRIEK" ZEGT HIJ ER DAN BIJ.
NEE DE VOGELS DIE OP INTERNET STAAN HEBBEN ALLEMAAL WAT BV GEEN TENEN EN NAGELS, EN DIE ZIJN VOOR MENSEN MET MINDER GELD.
OOK KWAM HIJ LATER VAN DIT VERHAAL TERUG ZOALS EEN HELEBOEL ANDERE VERHALEN DIE HIJ MIJ VERTELDE. IK WIL HEEEEEL GRAAG MIJN GELD TERUG VAN EEN NIEUWE VOGEL GEEN MIJ GEEN GARANTIE OP IETS GOEDS OF GEZONDS.
IK GA NU EEN AANGETEKENDE BRIEF STUREN DAT IK BINNEN 2WEKEN EEN VOGEL WIL EN ANDERS MIJN GELD TERUG, DOET HIJ DAT NIET BEN IK GENOODZAAKT OM EEN ADVOCAAT IN TE SCHAKELEN EN HET BIJ DE RECHTER UIT TE VECHTEN.
ANDERZIJDS HOOP IK DAT TROSRADAR VELE OPROEPEN KRIJGT OM DEZE MAN AAN TEPAKKEN ZODAT ALLE GEDUPEERDEN KRACHTEN KUNNEN BUNDELEN EN EINDELIJK KRIJGEN WAAR WE RECHT OP HEBBEN.

cobadezwart
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jun 2008 09:13

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door cobadezwart »

Hallo vogel gek,

Bedankt voor je reactie op ons verhaal, uit je verhaal maak ik op dat we ongeveer de zelfde tijd een vogel bij Dennis gekocht hebben alleen voor iets meer geld, namelijk 850 euro plus 80 euro verzekering. Toen wij een andere vogel meekregen moesten we weer 80 euro voor de verzekering betalen. Ik denk dat er toch meer mensen moeten zijn met problemen want de ziekte PBDF is een zeer besmettelijke ziekte. Je idee om een aangetekende brief te sturen is wel een goed idee. Wij gaan dit ook doen, alleen willen wij geen nieuwe vogel meer van hem maar al ons geld terug wat we tot nu totaal betaald hebben want over de telefoon bereik je helemaal niets bij hem. Misschien kunnen we onze krachten bundelen om een zaak aan te spannen.
Graag hoor ik een reactie van je

Coba en Kees

I LOVE DENNIS
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2008 14:17

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door I LOVE DENNIS »

Hallo allemaal,

Wij zijn twee tevreden klanten van Dennis Papegaaien. In oktober vorrig jaar overleed de 41-jarige Amazone. Het gemis van de papegaai werdt na 3 dagen al erg groot en we gingen kijken bij Dennis. Een prachtige zaak en personeel met veel verstand van zaken. We zochten een geelkop amazone uit van 8 maanden en een baby papegaai van 4 maanden. Hij raade ons aan een verzekering te nemen voor de baby. (deze moet met grote zorg worden opgevoed. Ook omdat deze nog met de hand moest worden gevoerd en hij ,als je dit verkeerd doet, kan stikken.) Dit deden wij dan ook.

Onze ervaring met de volgels is prachtig de geelkop kan al diverse woordjes zeggen en is een echte gangmaker. Hij heeft een zeer eigenaardig karakter (zoals kinderen dat ook kunnen hebben) als hij niet wil dan wil hij niet. Het is natuurlijk geen marionette die je kunt laten doen wat jij wilt.
Ook dieren hebben een eigen krakter. Dus van naar je hand zetten kun je niet spreken. Dicipline bij deze (eigenlijk bij ieder) huisdieren is van groot belang. Geef ze net zo veel aandacht als dat je bij een kind zou doen.
Bij krijzen een waarschuwing en dit concequent volhouden. (Ze zijn niet dom.) Bj beginnend praten belonen.

De baby is een echte zanger, hij fluit heel wat af. Zegt nu al zijn eigen naam en koppie krouw.

V.b.t. de grijze roodstaart papegaaien.
Deze vogels staan alom bekend dat de eenkennig zijn (hier heb ik zelf ervarig mee). Ze zullen dus ten aller tijde naar 1 persoon toetrekken. Dat ze goede praters zijn is voor veel mensen het argument ze te kopen. Als u goed heeft opgelet bij Dennis zijn daar veel vogels die dag en nacht al praten. Als een grijze roodstaart hier vanaf dag 1 al tussen zit, is het dus logisch dat hij al veel woorden kent of herkent en dit kunnen ook worden zijn die u hem niet heeft geprobeert te leren.
Deze dieren horen alles en voordat je het weet zit het in hun koppie. Afleren is er helaas niet bij. Wij stonden verstreld van onze geelkop die na de kerst het gehuil van een baby (die een week bij ons gelogeerd heeft) exact na kon doen.
Als hij nu een kind hoort of ziet begint hij direct te fluiten, zegt hallo, kopiekrouw lachen en huilen tegelijk.

Over prijzen gesproken, dat ligt eraan wat je er zelf voor over hebt (een honden ras-puppy kost ook niet niks.) Prijzen zijn gebasserd op vraag en aanbod.

Kortom wij zijn hardstikke tevreden met DENNIS en zeggen dat voort!
Wij weten ook dat in onze kennisen-kring een aanschaf gedaan gaat worden van een ARA (bij dennis).

vogelgek
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2008 15:32

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door vogelgek »

hoi "i love dennis" :shock:

Ik ben blij dat je tevreden bent met dennis.
Dat is natuurlijk ook niet zo gek want dennis is ook te vreden met jou, je hebt tenslotte 2 vogels gekocht dus een beste klant.
Dennis is ook goed totdat er problemen ontstaan.
waar Dennis niet zo goed in is is het stukje klantenservice.
Als je vogel overlijdt dan komt een nieuwe vogel niet snel, of beter gezegd erg langzaam. Hij verkoopt ze liever aan nieuwe klanten want daar vangt hij geld voor.
En dan tegen jou zeggen dat er gewoon geen nieuwe geboren is maar wel mee adventeren.
De verzekering die je afsluit bij Dennis is niet nodig want DE MEESTE MENSEN WETEN NIET DAT ER IN 2003 EEN NIEUWE WET IS INGEVOERD.
Deze wet houdt in dat als je aankoop binnen een half jaar niet naar functioneren behoort dus stuk gaat of overlijd verplicht een nieuwe krijgt of geld terug. dit geld voor alle soorten aankoop.
Deze verzekeringsgeld verdwijnt dus in de broekzak van Dennis!!!!
Als Dennis dan echt een goede kweker en verkoper zou zijn was hij echt niet in programmas als opgelicht enz geweest.
Je kan verhalen over ontevreden klanten van Dennis werkelijk in alle vogelforums lezen..ze hebben aparte rubriek voor dennis en die verhalen die je leest zijn onmenselijk.
Ik hoop dat je een beetje op je hoede blijft.:wink:
succes ermee.

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door MLF »

Ik ken Dennis papegaaien van tv ooit, heel lang geleden, het schijnt een oplichter te zijn.
Ik vraag me ook nog steeds af waarom die man nog steeds papegaaien mag verkopen.
Ik rij elke dag langs die winkel van 'm en wat mij het eerste opkomt: oplichter.

Sieberlie
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2008 03:26

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door Sieberlie »

Pfiiieeuwwww!!!!!!!!!!!!! IK ZOU MORGEN EEN PAPEGAAITJEKOPEN BIJ DENNIS!!!!!!
ben ik ff blij dat ik deze forum tegen kwam op het internet!

vogelgek
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2008 15:32

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door vogelgek »

hallo,
Dan ben jij net optijd gewaarschuwd..ik wou dat ik dat ook was.
Ik wacht na een half jaar nog steeds op een papegaai.
Hij heeft ze nog steeds niet..maar adventeerd er wel nog steeds mee.
Deze man verdient mijn geld niet en de emotionele schade is niet betaalbaar.
Hij schijnt zelfs mensen te bedreigen als het hem uit komt.
ik heb ook vernomen dat zijn auto al meerdere malen vernield is door
ontevreden klanten..
Als je zo wilt leven dan zit er tog iets niet goed in zijn bovenkamer.
IK RAAD HET IEDEREEN AF...KOOP GEEN VOGEL BIJ DENNIS PAPEGAAIEN.
GROTE OPLICHTERS.

Joydinky
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 jul 2008 20:10

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door Joydinky »

Wij hebben in mei 2005 een baby grijze roodstaart gekocht :D .Ik ben erg tevreden over de''klantenservice''die ze er in Den ilp op nahouden.Als je ze opbeld met vragen word je tewoord gestaan en proberen ze een oplossing te zoeken voor je probleem of het nu gaat om iets wat je niet begrepen hebt(met een baby van 5 weken heb je een hoop info te onthouden)of om iets wat de vogel mankeert maakt niet uit.Met de pap ging het na een paar dagen ook niet lekker ik belde op en of ik kwam of ze kwamen naar mij toe :lol: om te kijken en uiteindelijk was er niks aan de hand en was het mijn onzekerheid.Mijn Rocky is in februari dit jaar overleden aan een bacterie''iets''waar de winkel niets aan kan doen dus(zei mijn eigen dierenarts)

Nu heeft mijn schoonmoeder een amazone van bijna 2 jaar een schat,heel tam,en praten doet hij ook!

Mijn schoonzusje heeft het minder getroffen had een kleine soort amazone en is binnen 6 maanden overleden in december 2007 ze mocht zelf kijken wanneer ze een andere wilde hebben en in april heeft ze gebeld en mocht''meteen''komen en heeft een blauwvoorhoofd amazone genomen moest wel ietsje bij betalen omdat het nu om een grotere soort ging wat ik niet vreemd vind :o Nu gaat het niet met elkaar die twee en gaat ze weg gewoon terug naar Dennis zoals afgesproken

Op de site staat trouwens dat je omruilgarantie hebt en laten we eerlijk zijn als je een auto koopt is hij ook bij het uitrijden van de winkel minder waard :wink: is geen leuke vergelijking maar toch...........persoonlijk denk ik ook dat jullie mensen misschien niet helemaal duidelijk naar hun zelf toe zijn geweest of hebben geluisterd weten doe ik het niet maar niet alles is negatief en''oplichters''gaat wel erg ver ja

rienus54
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 apr 2008 16:12

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door rienus54 »

Hallo beste lot genoten

Ook wij zijn voor 3200 euro opgelicht met een kakatoe.
De antwoorden die je krijg van meneer denis zijn te lezen hierboven en dat terwijl we ook nog een verzekering hadden afgesloten van 400 euro voor de kakatoe.
Waarom is je recht halen in nederland alleen mogelijk voor die asosiale personen als denis en laat justitie ons zitten met al onze zogenaamde rechten die we zouden hebben. Ik hoop van harte dat radar zich een keer op deze zaak stort en de zaak oplost zoals de puppy zaak een tijd geleden in Lelystad met die honden gefokt in polen en dergelijke landen.
Ik ben voor 1 rechtzaak die we gezamelijk moeten aanspannen om dit soort dingen uit nederland te verbannen.

rienus

87_Paco
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jul 2008 14:35

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door 87_Paco »

Ook wij kunnen ons aansluiten bij deze oplichtingspraktijken.

Wij hebben een grijze roodstaart gekocht voor 850,-. (Bij Dennis in Den Ilp)
Dennis vertelde ons dat deze erg tam was, goed kon praten en 8 maanden tot een jaar oud was. Nu een week later blijkt deze gaai helemaal niet te praten en erger nog hij blijkt al 13 jaar te zijn.
Wij hebben Dennis opgebeld en de situatie uitgelegd, Dennis beweerde dat er wel vaker oude ringen worden gebruikt ( :?: ringen van 13 jaar oud :?: ). Wij wilde gewoon ons geld terug, hierop begon hij ook ons te bedreigen.

Ook wij zijn voor een gezamelijke rechtzaak!
Laatst gewijzigd door 87_Paco op 20 jul 2008 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.

vogelgek
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2008 15:32

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door vogelgek »

Ook ik ben voor een rechtzaak.
Ik heb al maanden recht op een gaai..
zoals het er nu naar uit ziet ben ik E800 kwijt.
Samen spannen en krachten bundelen lijkt me een goed idee.
Wie doen er allemaal mee?
Zo beperken we de advocaat kosten natuurlijk ook..
de prijs delen scheelt een hoop geld.

groetjes

87_Paco
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jul 2008 14:35

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door 87_Paco »

......
Laatst gewijzigd door 87_Paco op 23 jul 2008 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.

citroencx20tre
Berichten: 26
Lid geworden op: 31 aug 2005 18:49

Re: Dennis Papegaaien in Den Haag

Ongelezen bericht door citroencx20tre »

dennis is de grootste oplichter van het land kwa vogels

al die dingen die ik hier hoor hoor je al ruim 10 jaar :roll:
verder is elke vogel tam bij hem :roll:
dan de speciale korrels die hij je aan smeert die je gewoon bij elke dierenarts kan kopen :lol:

dus gewoon met een grote boog om deze winkel blijven

Gesloten