LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] incasso bureaux

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Gast

incasso bureaux

Ongelezen bericht door Gast »

geacht radar team, door ziekte heb ik een jaar lang geen inkomen gehad en u zult begrijpen dat betalingen na komen dan erg moeilijk is.Dat iemand recht heeft op zijn geld is normaal maar de werkwijze van de incasso bureaux grenst aan fraude en oplichting.Zo sturen zij brieven met onjuiste informatie en verlangen er ook nog geld voor dit is in mijn ogen valsheid in geschrifte en dus strafbaar.Verder verschillen de tarieven voor de zelfde diest erg, de een telt 9.75 informatie kosten de ander 40.-.Als ik dan om een overzicht vraag waar de bedragen op gedazeerd zijn word ik afgescheept met een dom antwoord.Ik heb bewijzen genoeg liggen waaruit blijkt dat deze instanties zich schuldig maken aan valsheid in geschrifte en poging tot oplichting. misschien is het een idee om deze handelswijzen eens onder de aandacht te brengen want ik denk dat ik niet de enigste ben die overhoogde rekeningen krijg.M.v.g. M Kleijkers

Gesloten