Ervaring Betalingsregeling Saldodipje

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Evg
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 nov 2015 18:19

Ervaring Betalingsregeling Saldodipje

Ongelezen bericht door Evg »

Hallo,
Ook ik ben in de val van saldodipje getrapt! Ik heb altijd netjes betaald alleen nu ben ik bij baan verloren en kan ik het simpelweg niet betalen !
Ik wil het uiteraard gewoon betalen maar heeft iemand ervaring met een betalingsregeling treffen ? Kan dit gewoon ? En met hoeveel gaan ze minimaal akkoord ? Of moet ik wachten op het incasso bureau ? Ik vraag dit omdat ik met saldodipje pas contact op kan nemen 1 dag na het verstrijken van de betaaldatum.

Dagkoers
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Ervaring Betalingsregeling Saldodipje

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Ik zou ze eerst bellen en je situatie voorleggen.
Ik zou snel zoeken naar een andere baan.

Evg
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 nov 2015 18:19

Re: Ervaring Betalingsregeling Saldodipje

Ongelezen bericht door Evg »

Ik heb ondertussen al een andere baan maar moet het daar doen met een stuk minder salaris !
Bedankt voor de tip maar ik ben meer opzoek naar mensen die ervaring hebben hiermee.
Ik kan ze namelijk nu niet bellen want dat is pas mogelijk 1 dag na het verstrijken van de betaaldatum

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring Betalingsregeling Saldodipje

Ongelezen bericht door kuklos »

Evg schreef:
25 jun 2023 21:38
Ik kan ze namelijk nu niet bellen want dat is pas mogelijk 1 dag na het verstrijken van de betaaldatum
Hoezo kan je ze dan pas bellen? Hebben ze nummerherkenning waarmee jouw nummer geblockt wordt totdat de betaaltermijn verstreken is?

Evg
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 nov 2015 18:19

Re: Ervaring Betalingsregeling Saldodipje

Ongelezen bericht door Evg »

kuklos schreef:
25 jun 2023 21:43
Evg schreef:
25 jun 2023 21:38
Ik kan ze namelijk nu niet bellen want dat is pas mogelijk 1 dag na het verstrijken van de betaaldatum
Hoezo kan je ze dan pas bellen? Hebben ze nummerherkenning waarmee jouw nummer geblockt wordt totdat de betaaltermijn verstreken is?

Je kan ze wel bellen alleen dan krijg je te horen dat je dossier pas in kunnen zien 1 dag na het verstrijken van de betaaldatum.
Ik heb dit ook niet verzonnen 😅
Daarom opzoek naar mensen met ervaring

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring Betalingsregeling Saldodipje

Ongelezen bericht door kuklos »

Evg schreef:
25 jun 2023 21:51
kuklos schreef:
25 jun 2023 21:43
Evg schreef:
25 jun 2023 21:38
Ik kan ze namelijk nu niet bellen want dat is pas mogelijk 1 dag na het verstrijken van de betaaldatum
Hoezo kan je ze dan pas bellen? Hebben ze nummerherkenning waarmee jouw nummer geblockt wordt totdat de betaaltermijn verstreken is?

Je kan ze wel bellen alleen dan krijg je te horen dat je dossier pas in kunnen zien 1 dag na het verstrijken van de betaaldatum.
onzin. Niet wat jij zegt, maar wat zij zeggen, dat ze dan pas je dossier kunnen inzien.
Ga morgen nogmaals bellen, noteer wie je gesproken hebt, hoe laat etc. En contact ze daarna schriftelijk, per mail of per brief.
Laatst gewijzigd door kuklos op 25 jun 2023 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ervaring Betalingsregeling Saldodipje

Ongelezen bericht door Moneyman »

Betaal sowieso wat je kunt missen, of ze nou akkoord zijn of niet. En alleen de hoofdsom en rente, niet de kosten. Ze gaan je toch niet dagvaarden.

Plaats reactie