LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Verwijderd

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Misschien kom je op het punt dat het veiliger is om gewoon te betalen en dan achteraf kijken of je je geld terug kunt vragen.

AgoraHendriks
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 feb 2018 16:46

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door AgoraHendriks »

[[/quote]
Nee, niet het CAK bellen, maar GGN. Geef aan dat het CAK duidelijk heeft aangegeven dat de vordering onterecht is en dat de opdracht aan GGn dus zou worden teruggetrokken. Vraag GGN dat te verifiëren bij het CAK. Als je ooit een bevestiging van het CAK hebt gehad: stuur dat dan door naar GGN.
AgoraHendriks schreef:
taxikemperman schreef:Even contact opnemen met de Nationale Ombudsman
@Taxikemperman: dank voor je reactie. Misschien een domme vraag....hoe/waarmee kan de Nationale Ombudsman mij helpen? Ik weet dat de Ombudsman gaat over misstanden bij overheidsinstanties, maar verder? Ik hoor het graag...
Dit advies gaat je nu niets helpen. Steek daar geen energie in, focus je op GGN.

Wat ik nog mis is de vraag hoe je bent gedagvaard en hoe het vonnis is betekend. Is dat openbaar (middels een advertentie) gebeurd omdat je niet in de BRP (de GBA bestaat niet meer) stond ingeschreven? Heb je die stukken ooit gezien, of er een kopie van ontvangen? Als je bij verstek bent veroordeeld, zou je namelijk binnen 4 weken nadat je kennis hebt genomen van de vordering in verzet kunnen gaan.[/quote]

@Moneyman: bedankt voor je reacties. Heb weer het CAK gebeld maar die zeggen doodleuk dat ik er maar "uit" moet zien te komen met GGN. Helaas is toendertijd alles telefonisch gegaan. Ook de mededeling dat de vordering idd onterecht was en dat die zou worden ingetrokken. Zo zie je maar weer dat een schriftelijke bevestiging erg belangrijk is, normaal gesproken vraag ik hier ook altijd om maar ik dacht het is de overheid en die zullen het dus ook wel goed gaan regelen/oppakken. En ja, ik moet eerst maar betalen volgens het CAK en daarna kan ik pas (wederom) bezwaar maken en gaan ze kijken waar het mis is gegaan....GGN heb ik ook gebeld...en die blijft wijzen naar CAK..ook hele betogen van "Wij zijn gerechtigd dit te doen, bla bla bla" en "tja er komen natuurlijk ook nog kosten bij voor de inbeslagname dat is rond Euro 1199,- die staan los van het openstaande bedrag..dus u kunt maar beter betalen..."

Wat betreft vonnis. Er is geen vonnis betekend. Ik heb nooit stukken ontvangen of wat dan ook. Maar het schijnt dat als je te maken hebt met overheidsinstanties (zoals het CAK, CJIB, Belastingdienst etc.) ze geen vonnis nodig hebben omdat deze instanties preferent boven alles staan. Dat ze dus niet naar een rechter hoeven, kortweg gezegd...Maar schiet dus helemaal niets op en de moed zakt me in mijn schoenen (zie verder mijn eerdere terugkoppeling tot dusver vandaag) :(

Moneyman
Berichten: 30106
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door Moneyman »

AgoraHendriks schreef:@Moneyman: bedankt voor je reacties. Heb weer het CAK gebeld maar die zeggen doodleuk dat ik er maar "uit" moet zien te komen met GGN. Helaas is toendertijd alles telefonisch gegaan. Ook de mededeling dat de vordering idd onterecht was en dat die zou worden ingetrokken. Zo zie je maar weer dat een schriftelijke bevestiging erg belangrijk is, normaal gesproken vraag ik hier ook altijd om maar ik dacht het is de overheid en die zullen het dus ook wel goed gaan regelen/oppakken. En ja, ik moet eerst maar betalen volgens het CAK en daarna kan ik pas (wederom) bezwaar maken en gaan ze kijken waar het mis is gegaan....GGN heb ik ook gebeld...en die blijft wijzen naar CAK..ook hele betogen van "Wij zijn gerechtigd dit te doen, bla bla bla" en "tja er komen natuurlijk ook nog kosten bij voor de inbeslagname dat is rond Euro 1199,- die staan los van het openstaande bedrag..dus u kunt maar beter betalen..."
Als er een vonnis of dwangbevel ligt, de opdrachtgever de zaak niet terugtrekt en jij niet in verzet gaat, dan staat GGN in haar recht om door te gaan. Het is aan jou om de juiste actie te ondernemen.

Die kosten zijn onjuist. Zoals ik al schreef, kost een beslaglegging rond de € 200,00.
AgoraHendriks schreef:Wat betreft vonnis. Er is geen vonnis betekend. Ik heb nooit stukken ontvangen of wat dan ook. Maar het schijnt dat als je te maken hebt met overheidsinstanties (zoals het CAK, CJIB, Belastingdienst etc.) ze geen vonnis nodig hebben omdat deze instanties preferent boven alles staan. Dat ze dus niet naar een rechter hoeven, kortweg gezegd...Maar schiet dus helemaal niets op en de moed zakt me in mijn schoenen (zie verder mijn eerdere terugkoppeling tot dusver vandaag) :(
Ik neem aan dat je bedoelt dat er sprake is van een dwangbevel in plaats van een vonnis. Dat kan. Maar in beide gevallen moet dat vonnis/ dwangbevel aan jou betekend zijn. Anders kan er geen beslag gelegd worden. De vraag is dus nog steeds hoe dat dan gebeurd is. Is dat op het adres achtergelaten waar je stond of staat ingeschreven, of is dat in de periode dat je niet ingeschreven stond openbaar gebeurd (dus middels een advertentie). Dat is ook rechtsgeldig.

Vraag een kopie op van de stukken, en let op dat je de verzettermijn niet laat verlopen! Daarna is de vordering onherroepelijk. Eventueel kan je nog een executiegeschil overwegen, maar zonder bewijs is dat kansloos.

AgoraHendriks
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 feb 2018 16:46

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door AgoraHendriks »

JohnTheBassist schreef:Misschien kom je op het punt dat het veiliger is om gewoon te betalen en dan achteraf kijken of je je geld terug kunt vragen.
@johnTheBassist: Ik zou dit normaliter ook doen...als ik het geld had...Mijn inkomen (en dat van mijn echtgenoot) ligt op het sociaal minimum (we hebben beiden een oproepcontract) en soms zelfs onder het minimum. Van ons salaris kunnen we dus de vaste lasten betalen (gelukkig) en houden we rond de 50 euro per week over om de boodschappen te doen. Helaas is het met ons inkomen niet mogelijk om een reservepot op te bouwen of zoiets. GGN weet dat ook (hebben eerder loonbeslag gelegd, maar daaruit was niets te innen omdat de gezamenlijke beslagvrije voet hoger is/was dan ons gezamenlijke inkomen). Maar goed...het beste zal idd zijn om gewoon te betalen en hierna alle registers openzetten om het geld terug te vorderen...helaas is die optie voor mij uitgesloten..

AgoraHendriks
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 feb 2018 16:46

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door AgoraHendriks »

"[/quote]
Als er een vonnis of dwangbevel ligt, de opdrachtgever de zaak niet terugtrekt en jij niet in verzet gaat, dan staat GGN in haar recht om door te gaan. Het is aan jou om de juiste actie te ondernemen.

Die kosten zijn onjuist. Zoals ik al schreef, kost een beslaglegging rond de € 200,00.

Misschien is het een optie dat ik zelf een brief (aangetekend) verstuur aan GGN? Dat ik weer schriftelijk bezwaar maak tegen de vordering (en weer de bewijsstukken meestuur, heb ik al eerder gedaan maar ) en ook verzoek om mij het complete dossier (de stukken vonnis/dwangbevel/advertentie..geen idee. Ik heb nooit wat ontvangen) toe te sturen inclusief adresgegevens waarna het verstuurd is... Misschien ook melden dat ik de stukken graag binnen twee dagen tegemoet zie?

Okay, dus de kosten van beslaglegging zijn dus veel lager dan dat GGN beweert (1199 EURO). Sowieso goed om te weten. Maar zit uiteraard niet te wachten op een beslag en al helemaal niet omdat het onterecht is...maar dat terzijde.

Bedankt voor de info. Ik ga er gelijk weer verder mee aan de slag...

:([/quote]
Ik neem aan dat je bedoelt dat er sprake is van een dwangbevel in plaats van een vonnis. Dat kan. Maar in beide gevallen moet dat vonnis/ dwangbevel aan jou betekend zijn. Anders kan er geen beslag gelegd worden. De vraag is dus nog steeds hoe dat dan gebeurd is. Is dat op het adres achtergelaten waar je stond of staat ingeschreven, of is dat in de periode dat je niet ingeschreven stond openbaar gebeurd (dus middels een advertentie). Dat is ook rechtsgeldig.

Vraag een kopie op van de stukken, en let op dat je de verzettermijn niet laat verlopen! Daarna is de vordering onherroepelijk. Eventueel kan je nog een executiegeschil overwegen, maar zonder bewijs is dat kansloos.[/quote]

Moneyman
Berichten: 30106
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door Moneyman »

AgoraHendriks schreef:Misschien is het een optie dat ik zelf een brief (aangetekend) verstuur aan GGN? Dat ik weer schriftelijk bezwaar maak tegen de vordering (en weer de bewijsstukken meestuur, heb ik al eerder gedaan maar ) en ook verzoek om mij het complete dossier (de stukken vonnis/dwangbevel/advertentie..geen idee. Ik heb nooit wat ontvangen) toe te sturen inclusief adresgegevens waarna het verstuurd is... Misschien ook melden dat ik de stukken graag binnen twee dagen tegemoet zie?
Ik zou ze gelijk weer bellen en vragen om een kopie van de stukken (dwangbevel, betekening, eerdere beslagen en overbetekeningen daarvan) en deze per email naar je laten sturen. Dan heb je ze direct. En heb je na een uur niets? gelijk weer bellen.

stofzuigertje

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als VGZ ziet dat er een onterechte uitschrijving heeft plaatsgevonden moeten zij het CAK inlichten en die moeten GGN stoppen.

Bel VGZ en eis dat ze snel maatregelen nemen.
Ook het bewijs van onterechte uitschrijving + herstel en je kunt de deurwaarder terug sturen.

VGZ gaf CAK opdracht en moest dat intrekken.... GGN is door CAK ingeschakeld en als een van deze 2 dit niet doorgeven dat het ingetrokken is....
Dan is thuisblijven en papieren laten zien voldoende.

Ook zij weten dat onterechte inbeslagname een schadeclaim kan opleveren en meld je even bij de Politie.
Die ziet dat foutje gemeente en weet dan dat ze het moeten tegenhouden na 1 telefoontje.
Als je toegang tot de woning weigerde moeten ze met Politie de deur forceren en openen en toegang geven...
Maar als de Politie weigerde wegens niet goede administratie bij VGZ en/of CAK... en ze bewijs al klaar hebben......

Zo hou je deze logge en niet luisterende grote bedrijven tegen!

Appie83
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jun 2014 15:26

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door Appie83 »

Wat ik niet begrijp is waarom het CAK jouw een boete laat betalen. Je hebt toch netjes elke maand je zorgverzekering betaald? Als het goed is wordt je door de zorgverzekeraar aangemeld bij het CAK en die moeten je ook weer afmelden als er geen achterstand is. https://www.hetcak.nl/regelingen/wanbet ... -aangemeld Ik denk dan ook dat het CAK weinig kan betekenen.

1. Volg het advies van Moneyman! Vraag de stukken op en kijk of je in verzet kan gaan.
@ Moneyman: Welke bewijsstukken heeft TS nodig denk je? GGN heeft bijvoorbeeld toegang tot het GBA, dus zij kunnen zien of TS uitgeschreven is geweest.

@ TS
Bericht naar de zorgverzekeraar en vraag waarom je bij het CAK staat aangemeld, je hebt toch netjes je zorgverzekering betaald en bent ook niet verhuisd. Vraag aan je zorgverzekeraar of ze je willen afmelden met terugwerkende kracht. Vraag om bevestiging dat je geen achterstand hebt en dat je dus onterecht bent aangemeld. Geef ook aan dat er inbeslagname dreigt en dat er dus wel enige haast is.

Moneyman
Berichten: 30106
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door Moneyman »

stofzuigertje schreef:Ook zij weten dat onterechte inbeslagname een schadeclaim kan opleveren en meld je even bij de Politie.
Die ziet dat foutje gemeente en weet dan dat ze het moeten tegenhouden na 1 telefoontje.
Als je toegang tot de woning weigerde moeten ze met Politie de deur forceren en openen en toegang geven...
Maar als de Politie weigerde wegens niet goede administratie bij VGZ en/of CAK... en ze bewijs al klaar hebben......

Zo hou je deze logge en niet luisterende grote bedrijven tegen!
Onzin. De politie heeft tot taak te verifieren of de deurwaarder over een geldige titel beschikt. Als ik een vonnis of dwangbevel laat zien, werkt de politie mee. Je gelooft toch zelf hopelijk niet dat de politie de rechtsgeldigheid van titels zou moeten onderzoeken en zelfs zou mogen betwisten?

Met jouw onjuiste adviezen stuur je mensen het bos in, terwijl de gevolgen voor hun rekening zijn. Niet doen dus.
Appie83 schreef:1. Volg het advies van Moneyman! Vraag de stukken op en kijk of je in verzet kan gaan.
@ Moneyman: Welke bewijsstukken heeft TS nodig denk je? GGN heeft bijvoorbeeld toegang tot het GBA, dus zij kunnen zien of TS uitgeschreven is geweest.
:wink:
Moneyman schreef:Ik zou ze gelijk weer bellen en vragen om een kopie van de stukken (dwangbevel, betekening, eerdere beslagen en overbetekeningen daarvan) en deze per email naar je laten sturen. Dan heb je ze direct. En heb je na een uur niets? gelijk weer bellen.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door Radar »

Off-topicbijdragen verwijderd.

stofzuigertje

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als het klopt dat een fout vonnis wat bewijsbaar fout is voldoende is voor inbeslagname even VGZ waarschuwen als zij dit niet terug draaien dat alle kosten voor nieuwe meubels kopen en eventueel geforceerde deur voor hun zijn.

De gemeente die een fout maakte maar VGZ had het moeten doorgeven dat de claim onterecht is en ingetrokken.
Bewijs van intrekken vragen en dan sta je sterker.

Eventueel bied je gelijk VGZ aan hun kant van het verhaal hier te zetten... want na lezen van het door gemeente veroorzaakte en door hun niet of niet volledig gecorrigeerde.... zullen ze wel iets ondernemen.
Geef ze die kans en stuur een link naar dit onderwerp.

Moneyman
Berichten: 30106
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door Moneyman »

stofzuigertje schreef:Als het klopt dat een fout vonnis wat bewijsbaar fout is voldoende is voor inbeslagname even VGZ waarschuwen als zij dit niet terug draaien dat alle kosten voor nieuwe meubels kopen en eventueel geforceerde deur voor hun zijn.

De gemeente die een fout maakte maar VGZ had het moeten doorgeven dat de claim onterecht is en ingetrokken.
Bewijs van intrekken vragen en dan sta je sterker.

Eventueel bied je gelijk VGZ aan hun kant van het verhaal hier te zetten... want na lezen van het door gemeente veroorzaakte en door hun niet of niet volledig gecorrigeerde.... zullen ze wel iets ondernemen.
Geef ze die kans en stuur een link naar dit onderwerp.
Alweer onzin. VGZ staat hier volledig buiten. Het CAK is de eisende partij.

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door BreejKC »

Het CAK is inderdaad de eisende partij. U kunt met uw betalingen aan VGZ aantonen dat die betalingseis van het CAK onterecht is. CAK heeft, omdat de eigenwijze ambtenaren niet toe willen geven dat zij een fout hebben gemaakt, de GGN ingeschakeld en van hen heeft u, namens het CAK, een vordering ontvangen.

Allereerst zou u een officiële klacht hiertegen moeten indienen tegen het CAK. Maar, die procedure duurt veel te lang. Eer die klacht is afgehandeld staat de deurwaarder bij u al voor de deur voor een inbeslagname. Om dit te voorkomen geeft u z.s.m. schriftelijk aan bij de GGN (email is ook schriftelijk) dat u die vordering van het CAK bestrijdt en u de uitkomst daarvan wil afwachten. Leg wat ik hierna schrijf ook aan hen uit.

Echter, er is spoed in het spel. Omdat die hele klachtenprocedure veel te lang gaat duren moet er druk op de ketel worden gezet bij het CAK zodat zíj met spoed die vordering op u bij de GGN intrekken. Jammer voor het CAK, maar de kosten die door de GGN zijn gemaakt zijn voor hen.

Omdat het CAK een overheidsorganisatie is en dáár de fout is gemaakt, is er maar één instantie die het CAK op een veel hoger niveau onder druk kan zetten. Dat is, zoals eerder genoemd, het bureau van de Nationale Ombudsman (NOB) in Den Haag. Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met dit bureau op (contactgegevens staan op hun website). Leg de medewerkers van dit bureau uit wat er speelt en vraag of zij op korte termijn bij het CAK voor u willen bemiddelen. Als het CAK eenmaal geconfronteerd wordt met het bureau NOB dan wordt, onder die druk, ineens alles vloeibaar en zou uw probleem zomaar ineens opgelost kunnen zijn.
Laatst gewijzigd door BreejKC op 12 feb 2018 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30106
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door Moneyman »

@TS: wat is de rol van de VGZ dan? Je had géén premieachterstand. Wat is de grondslag van die vordering van het CAK dan?

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door BreejKC »

Er is geen rol meer voor VGZ. Die hebben hun premie ontvangen, hebben de gemaakte fout over een vermeende premieachterstand door een foutieve uitschrijving doorgegeven aan het CAK (of niet) en voor het VGZ is de kous af.

Met zoveel argumenten wordt het voor de ambtenaartjes van het CAK natuurlijk veel te ingewikkeld. Ach, stuur dan de 'gewaardeerde' klant maar een dikke rekening en luister daar verder niet naar.

Er is weer iets niet helemaal volgens het boekje gebeurd en dan zijn de ambtenaartjes, hoe vaak moet ik het nog roepen, het weer helemaal kwijt. Dat is dus de reden dat ze daar bij het CAK weer eens flink op hun vingers worden getikt door de Nationale Ombudsman. Want, eigenwijs als die ambtenaartjes ook zijn: naar gewone burgers luisteren ze niet. En wat ik nog steeds niet begrijp is wat die houding te maken heeft met het dienstbaar zijn aan de burger.

stofzuigertje

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als VGZ melding kreeg moeten ze bij CAK melden.

Die melding terug draaien kan alleen VGZ.
En als CAK dit te laat doet weet GGN van niets en maakt kosten.
Als VGZ tijdig dit melde bij CAK is CAK fout, en die moet op tijd het bij GGN melden en wie te laat is mag betalen voor deze fout van gemeente!

Moneyman
Berichten: 30106
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door Moneyman »

BreejKC schreef:Er is geen rol meer voor VGZ. Die hebben hun premie ontvangen, hebben de gemaakte fout over een vermeende premieachterstand door een foutieve uitschrijving doorgegeven aan het CAK (of niet) en voor het VGZ is de kous af.
Dit is een aanname. Zolang niet duidelijk is wat de concrete grondslag is van de betreffende vordering, is het vingerwijzen wat je in de rest van je post doet slechts gebaseerd op aannames - en daarmee te vroeg.

AgoraHendriks
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 feb 2018 16:46

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door AgoraHendriks »

Beste allemaal,

Hier de update: Van mijn zorgverzekeraar heb ik inmiddels een E-mail ontvangen waarin zwart op wit staat dat ik GEEN achterstand heb, dat zij papieren van mij hebben ontvangen (die onafgebroken herinschrijving van de Gemeente) en ze hebben zelfs een uitdraai van een jaar toegemaild waarin duidelijk staat dat ik alles betaald heb, dat ik geen achterstanden heb met een eigen risico...kortom dat VGZ niets te vorderen heeft. De fout ligt ook niet bij VGZ blijkt want zij hebben mij nooit aangemeld bij CAK.

Het CAK heeft min of meer op eigen houtje beslist mij een "boete" op te moeten leggen omdat zij via een uitdraai uit een register (????) hebben geconcludeerd dat ik dus niet meer woonachtig was in Nederland. Zij blijven halstarrig volhouden dat ik dit op moet lossen met GGN en dat GGN hun maar moet melden dat er een fout is gemaakt. GGN blijft ook weer wijzen naar CAK en ga zo maar door. Ik heb de mail met bijlagen van mijn zorgverzekering en de onafgebroken herinschrijving doorgestuurd aan GGN met het dringende doch vriendelijke verzoek hierna te kijken en het boedelbeslag te staken, want het is immers onterecht. Ik kreeg een E-mail terug met weer de mededeling dat zij hier NIET naar gaan kijken. Wel heb ik inmiddels het "dossier" ontvangen. Het is 1 velletje...een verzoek van CAK aan GGN om tot executie over te gaan om de boete te innen. In dat verzoek staat dat ik de boete opgelegd heb gekregen omdat ik dus een aantal maanden uitgeschreven heb gestaan en dat dit niet acceptabel is, aangezien iedereen in Nederland een adres moet hebben om verzekerd te zijn van zorg. Best wel een vage "reden" dus. Meer hebben ze niet, geen dwangbevel, vonnis, brieven aan mij of ga zo maar door. Ik vind dit echt te bizar voor woorden.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: GGN dreiging boedelbeslag voor EURO 275,76

Ongelezen bericht door witte angora »

AgoraHendriks schreef:Het CAK heeft min of meer op eigen houtje beslist mij een "boete" op te moeten leggen omdat zij via een uitdraai uit een register (????) hebben geconcludeerd dat ik dus niet meer woonachtig was in Nederland.
Dan lijkt het mij wijsheid dat je morgen even naar het gemeentehuis gaat en een uitdraai ophaalt van je woongeschiedenis. Dan heb je zwart op wit van de gemeente zelf dat de conclusie van het CAK fout is.

Heeft het CAK een klachtenafdeling trouwens?


Gesloten