LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
jvn
Berichten: 221
Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

Ongelezen bericht door jvn »

Dit bericht is opgeheven m.i.v. 31-01 -2010
Laatst gewijzigd door jvn op 31 jan 2010 14:40, 12 keer totaal gewijzigd.

Lindorff
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 jun 2008 16:46

Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

Ongelezen bericht door Lindorff »

Oproep van Lindorff:

Indien u een aanmaning van Lindorff heeft ontvangen en u heeft hierover vragen, u wilt de vordering betwisten of een klacht indienen, dan kunt u reageren door een e-mailbericht te sturen naar onderstaand e-mailadres. Lindorff kan antwoord geven op uw vragen en/of uw bezwaar cq klacht in behandeling nemen.

U kunt uw reactie zenden aan: [email protected]

Vriendelijke groet,

Lindorff B.V.

Creatura
Berichten: 208
Lid geworden op: 04 okt 2007 21:46

Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

Ongelezen bericht door Creatura »

Hoe krijgen ze het voor elkaar!

De topic-starter met een advies:
En dan nog een opmerkelijk detail, als een gedupeerde schriftelijk verzoekt om bewijsstukken te overleggen om een onterechte aanmaning te kunnen controleren,dan krijgt men die meestal niet,of onvoldoende. Maar een medewerker van Lindorff scant dagelijks wel alle klachtensite's af naar klachten over hun kantoor, als zij dan een nieuwe klacht ontdekt, dan plaatst ze een oproep op het forum of men met haar in contact wil treden.Dan wil ze het plotseling wel oplossen!!!
en de reactie van Lindorff:
Oproep van Lindorff:

Indien u een aanmaning van Lindorff heeft ontvangen en u heeft hierover vragen, u wilt de vordering betwisten of een klacht indienen, dan kunt u reageren door een e-mailbericht te sturen naar onderstaand e-mailadres. Lindorff kan antwoord geven op uw vragen en/of uw bezwaar cq klacht in behandeling nemen.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

Ongelezen bericht door snepke »

Het valt me op dat de oproep van Lindorff niet meer Mevr Bosch is maar gewoon Lindorff.

Creatura
Berichten: 208
Lid geworden op: 04 okt 2007 21:46

Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

Ongelezen bericht door Creatura »

Het valt me op dat de oproep van Lindorff niet meer Mevr Bosch is maar gewoon Lindorff.
Wanneer je het eerste bericht leest, en de reactie, blijkt dat Lindorff niet reageert op de inhoud, maar simpel op de tekst die over Lindorff gaat. Misschien is er een robot ingesteld die het handmatige werk over neemt?

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

Ongelezen bericht door rene117 »

nee dit zijn de worden van mevouw bos het word denk ik te heet onder haar voeten

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

Ongelezen bericht door snepke »

[quote="Creatura" Misschien is er een robot ingesteld die het handmatige werk over neemt?[/quote]
  • Dat is niet zo .Heb zelf al 2 jaar trammelant met Lindorff(Lindorff voorheen transfair en het topic Transfair)
      Het is altijd Mevr Bosch die reageert
        Alleen als het een onterechte vordering is laat ze niets van haar horen of het duurt heel lang.
          En ze weten echt wel wie je bent

        renegade66
        Berichten: 1871
        Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

        Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

        Ongelezen bericht door renegade66 »

        Het is altijd Mevr Bosch die reageertAlleen als het een onterechte vordering is laat ze niets van haar horen of het duurt heel lang
        aha!!!! vandaar dat ze nooit reactie's geeft op mijn opmerkingen en vragen over lindorff :wink: :wink:

        ik wist wel dat de vorderingen niet terecht zijn!!!!! :lol: :lol:

        snepke
        Berichten: 3581
        Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
        Locatie: thuis

        Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

        Ongelezen bericht door snepke »

        Dat klopt ze hebben mij voor de rechter gedaagd.
        • Maar ik heb me verweerd,vroegen ze uitstel en later royement(het hele verhaal staat op Lindorff b.v voorheen Transfair)
            Nu krijg ik 25 nov van de rechter te horen hoeveel ze mij moeten betalen

          jvn
          Berichten: 221
          Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

          Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

          Ongelezen bericht door jvn »

          snepke schreef:Dat klopt ze hebben mij voor de rechter gedaagd.
          • Maar ik heb me verweerd,vroegen ze uitstel en later royement(het hele verhaal staat op Lindorff b.v voorheen Transfair)
              Nu krijg ik 25 nov van de rechter te horen hoeveel ze mij moeten betalen
            Reactie: Uit jouw bericht meen ik te mogen concluderen dat je de zaak hebt gewonnen? Als dat zo is , gefeliciteerd! Laat het ons nog even weten na de uitspraak hoeveel ze moeten betalen!

            rene117
            Berichten: 698
            Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

            Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

            Ongelezen bericht door rene117 »

            dinsdag is er uit spraak tegen lindorff en mg de jong
            wegens de zaak
            kijken wat ze dan gaan doen zou ik de zaak winnen dan gaan we gelijk beslag laten leggen op lindorff om dat de atvocaat een flink bedag heeft geeist wegen laster en smaat
            en oplichting ik laat het jullie weten dinsdag

            De Tegenpartij
            Berichten: 389
            Lid geworden op: 29 mei 2008 17:14

            Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

            Ongelezen bericht door De Tegenpartij »

            Rene117,

            Vergeet niet de dagvaarding te laten betekenen door een deurwaarder, die kosten kan je bij de toegewezen vergoeding van de rechtbank optellen, en moet Lindorff dus betalen. Na het betekenen van het vonnis kan de deurwaarder allerlei rechtsmiddelen (executoriaal beslag :D ) toepassen.

            rene117
            Berichten: 698
            Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

            Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

            Ongelezen bericht door rene117 »

            ja weet ik maar als ik win gaan ze de kosten van de atvocaat betalen en de schade die ik heb opgelopen hier zit ook een brief van de arts bij dat ik niet kan werken en mijn baas staat geheel achter mijn ook hij overweegt een zaak aan te spanen tegen dit bedrijf om dat hij de kosten moet betalen om dat ik geen 100% ingezet kan worden door toedoen van lindorff

            jvn
            Berichten: 221
            Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

            Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

            Ongelezen bericht door jvn »

            rene117 schreef:ja weet ik maar als ik win gaan ze de kosten van de atvocaat betalen en de schade die ik heb opgelopen hier zit ook een brief van de arts bij dat ik niet kan werken en mijn baas staat geheel achter mijn ook hij overweegt een zaak aan te spanen tegen dit bedrijf om dat hij de kosten moet betalen om dat ik geen 100% ingezet kan worden door toedoen van lindorff
            Reactie: Als je dan toch extra gaat claimen,controleer dan even of je niet onterecht bent aangemeld door het incassobureau en de incasso opdrachtgever als wanbetaler bij Bureau Krediet Registratie In Tiel.
            Als dat inderdaad het geval mocht zijn dan kun je de kosten van het opvragen voor die informatie ook meenemen in je claim!
            En ook voor aantasting van eer en goede naam.

            snepke
            Berichten: 3581
            Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
            Locatie: thuis

            Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

            Ongelezen bericht door snepke »

            "jvn"
            Reactie: Uit jouw bericht meen ik te mogen concluderen dat je de zaak hebt gewonnen? Als dat zo is , gefeliciteerd! Laat het ons nog even weten na de uitspraak hoeveel ze moeten betalen!
            • Er is geen vonnis geweest ,ze wilde de zaak afblazen omdat ik in mijn recht stond(dat wisten ze al 2jaar maar toch doorgaan)
                Ze dachten zeker dat als ik een dagvaarding zou krijgen ik alsnog zou betalen.Echt niet.
                  Dus hebben ze royement (doorhalen op de rol) aangevraagd.
                    En wij gaan alleen accoord met royement als we een schadevergoeding krijgen.Dat hebben we de rechter laten weten.
                      Hebben we alle gemaakte kosten telefoontjes,(aangetekende)brieven,mailtjes etc op moeten sturen naar de rechtbank
                        De rechter stelt een schadevergoeding vast

                      Royalflush
                      Berichten: 214
                      Lid geworden op: 14 okt 2008 16:26

                      Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

                      Ongelezen bericht door Royalflush »

                      jvn schreef: Reactie: Als je dan toch extra gaat claimen,controleer dan even of je niet onterecht bent aangemeld door het incassobureau en de incasso opdrachtgever als wanbetaler bij Bureau Krediet Registratie In Tiel.
                      Als dat inderdaad het geval mocht zijn dan kun je de kosten van het opvragen voor die informatie ook meenemen in je claim!
                      En ook voor aantasting van eer en goede naam.
                      Incassobureaus zijn niet aangesloten bij BKR in Tiel, dus kunnen ook niemand als wanbetaler aldaar registreren. Veel incassobureaus beweren dit wel en rekenen hier ook kosten voor, maar dit is klinklare onzin. Op de site van BKR kun je zien wie er bij deze organisatie is aangesloten.

                      rene117
                      Berichten: 698
                      Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

                      Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

                      Ongelezen bericht door rene117 »

                      royal lindorff staat wel in de lijst van bkr

                      snepke
                      Berichten: 3581
                      Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
                      Locatie: thuis

                      Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

                      Ongelezen bericht door snepke »

                      klopt ik heb mijn gegevens ook opgevraagd bij het BKR.Maar ze hadden mij daar niet aangemeld,dat kunnen incassobureau's niet.

                      rene117
                      Berichten: 698
                      Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

                      Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

                      Ongelezen bericht door rene117 »

                      zo rechtbank veegt voer aan met lindorff van daag bij de rechter geweest
                      deze ordeelde dat de frima lindorff de zaken niet op ordeheeft
                      kosten zijn tehoog en het bewijs was zwak
                      rechter heeft uit spraak gedaan dat zij de kosten moeten betalen
                      en de schade die opgelopen is vergoeden waar onder de ziektewet en kosten
                      wegen aantasten eer en naam en deze moeten alles stopzeten

                      atvocaat heeft ook aangegeven dat er een onderzoek loopt naar dit bedrijf
                      en dat dit 5 jan voor komt

                      als ik het papier in huis heb zet ik het er op

                      meer laat ik julie weten

                      rene117
                      Berichten: 698
                      Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

                      Re: INCASSOBUREAU LINDORFF B.V.TE ZWOLLE / TROS OPGELICHT DEEL 2

                      Ongelezen bericht door rene117 »

                      jawel in opdracht van mijn baas die heeft een verklaring opgemaakt dat ik niet kon werken

                      dus die gaan ze ook tegen zich krijgen
                      want hij wil de schade terug om dat ie iemand heeft moeten in huren via het uitzentburo

                      Gesloten