LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten instantie

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
hera
Berichten: 296
Lid geworden op: 14 okt 2005 14:53

Klachten instantie

Ongelezen bericht door hera »

Is er een klachten instantie waar je terecht kunt vanwege een onterechte incasso.

Ik was het niet eens met een voortzetting van mijn mobiele abonnement en heb op aanraden van mijn advocaat (toevallig ook echtgenoot :lol: ) expliciet aangegeven dat ik niet akkoord zou gaan met een incasso van een nieuw maandbedrag. Daar zouden ze me dan opnieuw toestemming voor moeten geven wat ik dan niet zou doen.

Tot 2x toe hebben ze toch geincasseerd. Inmiddels is het kwartje wel gevallen en hebben ze excuses gemaakt en terug gestort (1 had ik niet kunnen stoneren) maar toch wil ik ze " aangeven" dat ze misbruik maken van de eerder gegeven toestemming. Al met al heeft dit toch een tijd geduurd en ik denk als de faxen niet van een advocaten kantoor afkomstig waren geweest dat het dan nog wel eens een incassoburo had kunnen opleveren.

solleila
Berichten: 361
Lid geworden op: 07 sep 2005 21:26

Re: Klachten instantie

Ongelezen bericht door solleila »

kijk of er een geschillencommissie is voor telefoonaanbieders. Daar zou je misschien je klacht kunnen indienen.

Sjoerd_
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:14

Re: Klachten instantie

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »


Gesloten