LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] openstaande vordering Happy numbers en Business Collect

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
jandirk
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2018 13:48

openstaande vordering Happy numbers en Business Collect

Ongelezen bericht door jandirk »

vandaag ben ik gebeld door Business Collect met de melding dat ze bemiddelen tussen bedrijven en consumenten. Vervolgens gingen ze gelijk over dat ik nog een openstaande vordering zou hebben van Happy Numbers van 2016 en of ik dat even wilde betalen. ( was 1000 maar werd afgerond naar 500 euro).

ik heb vooral doorgevraagd en waar zijn die aanmaningen dan? via post/ mail maar dat konden ze niet overleggen. Wel of ik omgekeerd wilde bewijzen dat ik opgezegd had...:-)

3 stappen welke je "MOET" doen om dit een halt toe te roepen
1) meldt het op RADAR..
2) bel Consuwijzer 088 0707070 en laat het registeren. Is 5 minuten werk en ze zullen dan ook gelijk bevestigen dat. Happy numbers een illegaal kansspel is en derhalve is elke vordering op een consument NIET RECHTSgeldig. Sterker nog heb je wel betaald dan kun je dat terugvorderen
Laat daarnaast vooral ook de bellende partij. Business Collect meenemen in het verhaal. (gegevens. KVK 70329494. Joop Geesinkweg 901. Duivendrecht. PAS OP GA NIET NAAR DE WEBSITE deze wordt geblokkeerd door Norton, want er zitten heel veel REDIRECT in!
3) meldt het bij de kansspel autoriteit. 070 3021300.

en laatst but not least. Verder geen communicatie meer met Business Collect en afkappen en nummer blokkeren

succes laten we dit soort praktijken en halt toe roepen

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: openstaande vordering Happy numbers en Business Collect

Ongelezen bericht door yan »

Kan veel simpeler: gewoon ophangen en verder niet meer reageren

M.Ruben
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mei 2018 15:39

Re: openstaande vordering Happy numbers en Business Collect

Ongelezen bericht door M.Ruben »

ook ik ben vandaag gebeld en aansluitend mail was van augustes 2016 of ik 496.00 euro wilde betalen toen ik aangaf dat het niet rechtsgeldig was als ik niks ondertekend had werd men agressief en gooide ze de hoorn op.aansluitend kreeg ik mail dat ik beestige had per telefoon wat ik niet gedaan heb bij mij kunnen ze niks afschrijven heb hier bewust blokkade op. ook van kick off kreeg ik mail was van feb 2016 of ik45,00 euro wilde betalen echt niet. is ook zo'n vergelijkbaar bedrijf.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: openstaande vordering Happy numbers en Business Collect

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Bemiddelen?
Klinkt als 'direct solutions'- viewtopic.php?f=36&t=176839

Pieterjan89
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 jun 2018 18:41

Re: openstaande vordering Happy numbers en Business Collect

Ongelezen bericht door Pieterjan89 »

Waarschuwing van kansspelautoriteit https://www.emerce.nl/nieuws/kansspelau ... py-numbers

Gesloten