LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] adsl zonder bellen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
bakjan
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2006 09:18

adsl zonder bellen

Ongelezen bericht door bakjan »

Hallo allemaal, wij hebben het abon. bij xs4all en kpn opgezegd, en willen graag adsl zonder bellen, bellen alleen mobiel, hebben nu een proefabonn. van @home maar dit is echt brandhout, overdag gaat het wel maar sàvonds vliegt de verbinding er steeds uit, en dat ter ergenis van allemaal.

xs4all bied nu ook adsl aan zonder tel. maar blijven daar gemid net zo duur mee als met tel.

Zijn dus nu vrij om een provider te zoeken, maar wie kan ons een goed abon. aanraden??, snelheid +-3000/512 tegen een redelijke prijs

gr Jan

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: adsl zonder bellen

Ongelezen bericht door sprokkel »

Kijk eens op deze site en dan bij internet, misschien is dat wat je zoekt.
http://www.vastelastenbond.nl/nieuw/index.php

bakjan
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2006 09:18

Re: adsl zonder bellen

Ongelezen bericht door bakjan »

Bedankt Sprokkel, maar deze dienst is in mijn woonplaats niet aangesloten.

Jan

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: adsl zonder bellen

Ongelezen bericht door sprokkel »

Ja, dat is jammer, veel succes bij het zoeken naar een nieuwe provider.
Ik heb nog even voor j gezocht, dit is de provider die vermeld is.
http://www.abeltelecom.nl/index.php?pageID=1

Als ik daar de postcode check doe krijg ik ook geen adsl mogenlijk, dus neem contact met ze op via email of telefoon wie weet.

irish1
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 sep 2005 13:27

Re: adsl zonder bellen

Ongelezen bericht door irish1 »

Kosten van het abonnement bij XS4all blijft inderdaad hetzelfde alleen hogere snelheid, maar de winst zit er in dat je geen vastrecht meer bij KPN hoeft te betalen als je je telefoon abonnement opzegt. Scheelt dus afhankelijk van abonnement minsten € 9,00 p/m. Bent wel verzekerd van een goede verbinding en goede provider.

bakjan
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2006 09:18

Re: adsl zonder bellen

Ongelezen bericht door bakjan »

ja , na veel wikken en wegen gaan we toch weer terug naar xs4all en dan de only, had betaald tot 31 dec. dus ben nog abonnee, en vandaag gaat @home nog de deur uit en morgen weer vis xs4all.

gr jan

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: adsl zonder bellen

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Beste mensen,

Mijn ervaring met alles wat met ADSL te maken heeft; is dat CompuServe het beste uit de bus komt. Ook bij de Consumentenbond. Prijzen laag; Helpdesk in een mum van tijd bereikbaar even zo de Technische helpdesk enzovoort. Ik heb ze alleen maar nodig gehad om een password te veranderen. De rest draait als een zonnetje!!

Werkelijk ik ga er nooit meer bij weg!! Goed werk CompuServe.....een zeer warme douche!!

www.compuserve.nl/adsl

jaywalker
Berichten: 238
Lid geworden op: 04 nov 2006 20:52

Re: adsl zonder bellen

Ongelezen bericht door jaywalker »

Ur-anus, nu weten we het wel, dat je SalesManager bij Compuserve bent !!!!

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: adsl zonder bellen

Ongelezen bericht door Marssjo »

maar de winst zit er in dat je geen vastrecht meer bij KPN hoeft te betalen als je je telefoon abonnement opzegt.
Dit is NIET waar. ADSL gaat over het koperdraad van KPN en daar moet je altijd voor betalen, meestal €10.00 per maand en die betaal je dan aan je ADSL provider als je geen KPN abo meer hebt. Iets goedkoper en slimmer is dan om KPN BelBudget te nemen, blijf je voor iedereen altijd bereikbaar en als je ADSL eruit ligt kun je tenminste nog steeds bellen. Tip: zoek een goedkope 0900 telecom aanbieder (www.bellen.com) want via BelBudget zijn de belkosten 5 keer zo hoog en via 1600 aanbieders bellen gaat in principe niet.

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: adsl zonder bellen

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Wat dacht je wat ik moest? Ik betaal dat tientje via mijn provider en dat wordt het en 9,65 duurder, maar de ADSL krijg ik via het Tiscali Netwerk en niet via KPN. Ik weet wat ik heb. En als ICT-er weet je het helemaal. Dicussie gesloten wat dit punt betreft.

Groet,

Uranus.

Aggie_
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 jan 2007 02:49

Re: adsl zonder bellen

Ongelezen bericht door Aggie_ »

Wat een problemen allemaal met adsl... waarom als het niet kan over op kabel? En dan alles via de kabel, zodat je van die hele KPN af bent.

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: adsl zonder bellen

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Met ADSL is er niets mis; alleen je moet de juiste provider tegenkomen. Ja, en daar zit juist het grootste probleem. Dan zie je dat er maar een enkele providers zijn die redelijk tot goed scoren en verder niet. De rest zijn of veelste duur of niet betrouwbaar.

Wat kabel betreft zou ik op UPC uitkomen. Nu dat wens ik mijn ergste vijand niet toe. Administratief een zooitje; willen meer hebben dan wat je verbruikt hebt. Valse nota's dus. Duur internet en telefonie enzovoort.

Ik heb CompuServe. Erg betrouwbaar en niet duur en goede kwaliteiot Helpdesk. Dat mag in deze tijden een wonder heten. Daar zou je eens naar kunnen kijken. Waarom teveel betalen als je het ook goedkoop kan doen. Kijk een 4 Mbitje met telefonie en dan van vast-->vast gratis bellen voor 14,95? Wie doet dit nog? Niemand. Goed; betrouwbaar en snel. Mensen die weten waarover ze praten en het is klaar.

Ik ben content met hun 16 Mbit product voor € 39,95.

Kijk maar eens even op www.compuserve.nl/adsl of bel ze even: 0900-2025425

Groet,

Uranus

Aggie_
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 jan 2007 02:49

Re: adsl zonder bellen

Ongelezen bericht door Aggie_ »

Rot eens op ofzo irritante rot spammer! We weten het ondertussen wel.

Weet je eigenlijk kan je wel zo door blijven gaan :D, doe dat maar.. je bezorgt nu eigenlijk compuserve alleen een slechte naam. :lol:

Gesloten