LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanbieding ADSL van KPN gecombineerd met abonnement Planet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Liesje1966

Aanbieding ADSL van KPN gecombineerd met abonnement Planet

Ongelezen bericht door Liesje1966 »

Hoi allemaal,

Onderstaand bericht verstuurd naar Planet en al eerder op de dag een emailbericht hierover naar KPN (telefonisch niet bereikbaar op hun betaal-service-telefoonummer) verstuurd.
(Deze informatie is ook verstuurd naar Kassa. Het programma van Felix bij Vara)
Wat opmerkzaam kan gaan worden is dat ik niet mijn email-adres kan behouden als ik zou overstappen naar KPN met een combi abinnement van Planet.
Zie het als het OPTA-verhaal die er vroeger was toen je je mobiele telefoonnummer kwijtraakte als je overstapte naar een andere "provider".


Beste,

Bij u al jaren een betaald abonnee en wil graag nu overstappen op ADSL. Nu bekijk ik als een goed Nederlander alle aanbieders en zie bij KPN een aanbieding die een stuk goedkoper is dan dat u o.a. aan uw klanten aanbied en die gecombineerd kan worden met een email adres(sen) en alle andere voordelen als lid van Planet voor maar 2,95 p/m.

Dit mag ik toch raar vinden? Waarom heeft u niet hetzelfde aanbod als KPN?

Mag ik erop vertrouwen dat als ik geen goedkope mogelijkheden bij u zie en KPN de goedkoopste aanbieding blijft(combi met Planet) ik na overstap naar KPN kan rekenen dat ik mijn email adres bij U kan behouden?

Ik wacht uw antwoord af.

Vriendelijke groet,

Liesbeth Verrips

Liesje1966

Re: Aanbieding ADSL van KPN gecombineerd met abonnement Planet

Ongelezen bericht door Liesje1966 »

Ik probeer uit alle macht duidelijkheid te krijgen maar KPN reageert niet of stuurt me door naar een technische afdeling, mail linea recta weer terug gestuurd en beklag gedaan, Planet reageert gewoon helemaal niet.

Wie o wie kan mij hierin verder helepen/ adviseren?

Bedankt

------------------Onderstaand Mail vandaag naar Planet------------

Beste,

Nogmaals, want ik krijg geen antwoord.

Hoe kan het zijn dat KPN-adsl samen met u een aanbod neerlegt die vele male lager ligt dan dat u op uw site aanbied. Dit zonder verwijzing naar KPN?

KPN-ADSL tot 1 sept voor 14,95 en voor 2,95 extra een volledig Planet abonnenment.

Ik informeer u dat ik gezien de traagheid en voor mij oneerlijkheid de vorige email en deze email, idem van KPN op de site plaats van RADAR en KASSA.

Nogmaals de ook al eerder gestelde vraag en nogmaals... Als ik op het aanbod van KPN inga kan ik dan mijn email adres kan behouden.

Vriendelijke groet,

Gesloten