LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ADSL KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
peter.eijkenboom

ADSL KPN

Ongelezen bericht door peter.eijkenboom »

IK had mij via de primafoon van kpn aangemeld bij planet inter voor adsl ik kreeg op 23 december een brief met het goede nieuws dat adsl mogelijk was en dat kpn binnen 3 weken het doehet zelf pakket zou aan leveren nou het was er inweek 5 van dit jaar nog niet en ik met planet in discusie hierover en met kpn die heb ik een brief gestuurd en een email nou ik moet van alle twee mijn reacties nog antwoord krijgen
wel kreeg ik op 9 februari te horen via een andere provider dat kpn mijn aanvraag voor adsl had gecanseld zonder opgaaf van reden IK met kpn bellen en na lang wachten aan de telefoon waar ik werd doorgeschakeld van kastje naar de muur werd er uiteindelijk gewoon afgebroken.nou is dat de service van kpn weg met die rommel ik heb geen kpn nodig om te bellen en te internetten daar zijn wel andere wegen voor.peter.

Gesloten