LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
markiemsn

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door markiemsn »

ik heb ook veel klachten over @home dan weer geen verbinding of dowload snelheid wat gewoon niet kan en ze zeggen altijd dat het aan je pc ligt of je modem moet opnieuw ingesteld worden enz. enz. enz.
maar wat moet je er aan doen als je al vastzit aan een abonement van een jaar kan ik hier onderuit komen??
graag een reactie van iemand op mijn mail [email protected]

Michel73

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door Michel73 »

Heb nu 2 jaar @home, tot volle tevredenheid in west-brabant, maar ik weet wel dat het niet overal even goed is, afkloppen dus :wink:

veer

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door veer »

Nu eens een keer geen klachten maar een pluim voor Essent. Ik ben pas bij @home en heb in het begin problemen gehad. De helpdesk was gemakkelijk en tegen een redelijk tarief snel bereikbaar. Toen de helpdesk het probleem niet kon oplossen is een monteur langs geweest (een vriendelijke man) en heeft alles opgelost. Voorheen was ik bij Wanadoo maar zo'n irritante firma heb ik nog nooit mee gemaakt; ik kan de naam niet meer zien of horen. Kijk voor klachten maar eens bij Wanadoo.
Degene met de beste service zal het op den duur winnen en voor mij is dit tot nog toe @home.

armiva

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door armiva »

Ik probeer al 3 maanden een adsl abonnement bij at home aan te vragen. Als ik een abonnement bij at home nam (via een mailtje van mijn schoonzus) kregen wij allebei een bon van 10 euro te besteden bij bol.com) Ik heb er verscheidene mailtjes naar toe gestuurd en wacht nog steeds op een reactie.
Als dit hun beleid is, om mensen zo lang te laten wachten, neem ik maar een andere provider.

Gast

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door Gast »

Bij @home adsl aanvragen :lol: tuurlijk en bij KPN een kabelabbo

vind je het gek dat de rekeningen bij die toko's niet kloppen

marietje

Re: Ernstige klacht ESSENT(@HOME)

Ongelezen bericht door marietje »

Ik moet zeggen ik heb nu 2 jaar @home en nog nooit problemen gehad en dan hebben ze het over in een kleine plaats of grote plaats wonen ik woon in een grote plaats maar het werkt altijd ja af en toe een storing maar die is dan na max. 3 uur ook weer verholpen.

Als ze het zo vol blijven houden doe ik het ervoor. :D

Gesloten